Hallo, Sinds n paar maanden zijn wij bezig voor een 2e kindje. 11 maanden geleden ben ik middels een keizersnede bevallen van n gezonde zoon en sindsdien was mijn cyclus altijd netjes 29 dagen. Echter sinds we weer officieel voor n 2e kindje zijn begonnen (geen pil geslikt na mn zwangerschap, alleen condooms gebruikt) is mijn cyclus ineens heel anders. Langer bloed/bruinverlies, langere cyclus (Eerste ronde duurde 53 dagen, en de 2 daarop duurde 32-31 dagen) verlies van slijmklodders met bloed aantal dagen voor mn eisprong. Toeval dat sindsdien mijn cyclus langer is? Of kan daar een andere reden voor zijn? En sinds we dus voor een 2e bezig zijn verlies ik ook ineens 4 a 5 dagen voor mn eisprong grote taaie klodders rood slijm. Is dit wel normaal? Heb er echt nooit eerder last van gehad. Nu zit ik deze cyclus op dag 12 en vandaag weer zo'n grote klodder Heb al lopen zoeken maar kom alleen verhalen van zulke klodders tegen van vrouwen die op t punt van bevallen staan, dus daar heb k ook niets aan. Ik hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven want vind het erg vreemd.
Hoi, Ik vind het moeilijk te zeggen wat het is. Wel appart dat dit ineens verschijnt. Zou het mogelijk zijn dat je door de sex slijm met wat oud bloed verliest? Er kunnen namelijk makkelijk vaatjes springen waardoor je een dag of een paar dagen later wat slijm met bloed kan verliezen. Groeten Evelien
Maar hadk daar dan niet altijd last van moeten hebben? Vind het zelf ook vreemd, ook dat mn cyclus sindsdien zo veranderd is. Het is ook net n grote klodder vruchtbaarslijm maar dan heel erg taai.
Hoi, Misschien heb je meer sex? Ja en betreft de cyclus, als die zo veranderd blijft kan je natuurlijk gewoon een keer een afspraak met huisarts maken. Het is een lastig verhaal. Groeten Evelien