Hallo Ik ben nu 6 weken zwanger, en al meer dan een week heb ik bruine vlekjes in mijn inlegkruisje zitten. Het is heel lichtbruin en lijkt niet op oud bloed zoals ik dat gewend ben van mijn menstruatie. Ik heb het nog niet bij het afvegen gezien, het zit echt alleen op mijn inlegkruisje. Ook is het geen slijm ofzo, en denk dat het alles bij elkaar nog geen inlegkruisje vol is. Nu heb ik de gynaecoloog gebeld en die denkt dat het innestelingsbloed is. Maar nu vroeg ik mij of of het wel normaal is dat het zo lang duurt en kan het kwaad, en hoe kan het dan dat ik het nooit bij het afvegen zie? Ik zie verder alleen maar witte afscheiding. Het maakt mij best onzeker omdat ik al eerdere miskramen heb gehad, maar toen begon het gewoon met helder rood bloed verlies.
Hoi, Het kan inderdaad heel onschuldig zijn. Kan ook door geslachtsgemeenschap zijn of gewoon doordat er een vaatje springt. Als je geen buikpijn hebt zou ik echt niet meteen denken aan een miskraam. Het blijft natuurlijk een onzekere periode! Groeten Evelien