Hoi dames, Ik ben op zoek naar dames die mee willen werken aan een blog van mij. Mag anoniem of met naam wat je zelf wilt. Mijn blog: Fit Health (home edition) Gaat voornamelijk over de zwangerschap hoe je die door komt Makkelijke gezonde recepten etc. Nu ben ik 27weekjes zwanger en veel mensrn geloven of zien niet dat ik zwanger ben. Ik heb nu eenmaal een klein buikje. Zelfs in het ziekenhuis kreeg ik commentaar (ow ben je al zo ver zou jr 10weken geven ipv "toen" 25) Natuurlijk wisten ze de oorzaak wel en dat waren mn buikspieren, Nu ben ik veel gaan researchen erover en leek het me leuk om een blog te schrijven. Ik heb al veel informatie erover ik ben aern nog op ziek naar dames met buikfoto's die ik mag gebruiken met de info: aantal weken zwanger, geschiedenis (veel gesport, ziekte, werk), leeftijd. En eventueel naam mag ook anoniem natuurlijk. Je mag het naar me mailen: aletha.deregt@gmail.com Ik laat jullie meteen weten als de blog online is. Alvast heel erg bedankt! Ps zit foto bij van mij 27weekjes Veel liefs