14 weken zwanger, nu al een te hoge bloeddruk?!?!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Carlien, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    ik heb het niet vanaf het begin maar toch alweer een tijdje een te hoge bloeddruk... ik maak me er niet al teveel zorgen om... heb extra controles in het ziekenhuis en krijg er medicijnen voor... ben begonnen met labetalol (waar ik absoluut niet tegen kon) en heb nu sinds vrijdag methyldopa wat super spul is... komende vrijdag weer een controle dus ik vind het allemaal prima... zolang ik aan het eind een gezonde dochter in me armen krijg vind ik alles prima... en extra controles in het ziekenhuis houd voor mij ook in extra echo's dus ja dat is helemaal geweldig natuurlijk...

ik zou me niet teveel zorgen maken... ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan maar het wordt er toch niet beter van... gewoon blij zijn dat ze er wat aan gaan doen of dat ze je in ieder geval goed in de gaten houden...

2. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Brin hoe hoog is je bld dan?
    Omdat je medicijnen krijgt? Daar ben ik benieuwd naar.
    Mij hebben ze nooit medicijnen gegeven dus vandaar mijn vraag.
    Hoe hoog moet het zijn voor je dat krijgt?

3. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Wat zou kunnen is dat je eerst een gewone bloeddruk hebt gehad. En dat je lichaam dan ok bloed aan het kindje moet geven waardoor je lichaam moet compenseren en meer moet aanmaken waardoor het in eerste instantie kan overcompenseren. Waardoor je in een keer een hoge bloeddruk hebt, maar dat trekt dan weer bij. Je lichaam moet dan balans vinden voor jou en je baby, omdat er opeens 2 bloedsomlopen moeten worden bijgehouden zeg maar.

Deel Deze Pagina