Druk maken om druk maken ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lisanne123, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Vandaag een afspraak bij de gyn wou misschien overstappen ipv van de verloskundige ivbm angstig en de ctg willen tijdens de zwangerschap enzo .

Nou had ik me erg voorbereid , hoor ik 10 min van te voren dat me oma haar chemo niet meer aanslaat dat ze nog max 3 maanden heeft .
    Ik in paniek . Bij de gyn wist ik niks te zeggen .

Thuis hyperfentileren , en waarom .. Omdat ik bang ben dat het druk maken slecht voor mijn baby is geweest ?

Voel me zo schuldig tegen over hem , hij doet het perfect . En ik ga me een beetje druk lopen maken .

Zou dit kwaad kunnen of hebben gekund ?

Alvast bedankt , en sorry voor het warrige verhaal kom niet helemaal uit me woorden .

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Allereerst heel veel sterkte meis! Wat een rotnieuws! Kan me goed voorstellen dat je dichtklapte bij de gyn!

Maak je niet ongerust, je kleintje kan echt wel wat hebben! Een keer wat stressen kan geen kwaad (het kan pas echt kwaad als het continu zo is!)

Ik zou al je vragen voor de gyn gaan opschrijven en dan, als je wat rustiger bent, gewoon de poli bellen en vragen om of een nieuwe afspraak, of een belafspraak met de gyn. Leg uit waarom je dat graag wilt, dat zullen ze vast snappen.

Sterkte meis! En niet schuldig voelen!

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    86laura , dankjewel voor je lieve reactie :) voel me gelijk een stuk beter . Zal me inderdaad niet druk meer maken om het druk maken .

En inderdaad anders volgende week even de gyn bellen en het rustig uit leggen .

Dankje , en fijn om te weten dat een keertje druk maken dus geen kwaad kan :) .

Deel Deze Pagina