14 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by bambi90, Jun 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bambi90

bambi90 Niet meer actief

Hallo dames
    Ik ben 14 weken zwanger, maar maak me
    Een beetje zorgen, ik heb nog geen buikje,
    En voel niks heb geen last meer van mn borsten,
    Misselijkheid heb ik al niet gehad.

Hebben meer van jullie hier last van?

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had dit bij mijn eerste ook maar alles was prima. Als je echt in de stress zit, kun je altijd bellen naar je vk hè, ze doen niet moeilijk hoor (hier niet iig) en ze willen vast wel even naar t hartje luisteren.

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Had ik bij de eerste ook alleen mijn buik was al wel aanwezig.
    Verder heb ik nooit echt klachten tijdens de zwangerschap gehad en onze zoon in nu 4 jaar.
    Als je er echt mee zit zou ik idd even de vk bellen en je gevoelens uitspreken.

4. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

heel herkenbaar! geniet maar dat je nog geen kwaaltjes hebt, want ze gaan geheit komen! niet zorgen maken hoor! je twee goeie echos gehad, dus geen reden om bang te zijn joh!
    probeer maar lekker te genieten!!

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik ben ook 14 weken en ook nooit misselijk geweest, wel moe en pijnlijke borsten maar dit lijkt nu ook minder te worden. Heb dan al wel zwangerschaps ischias en opgezette en verstopte darmen maar die klachten zijn voor mij "normaal". Voel me nog steeds niet echt zwanger.

Verloskundige heeft gezegd dat wanneer ik het niet vertrouw m'n dvd moet opzetten van de 12-weken echo en anders moet bellen, hartje luisteren is voor hun een kleine moeite!

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Ik was wel misselij maar dat was bij 14 wkn ook ineens minder. Is welweer terug gekomen rond de 20 weken geloof ik. Inmiddels een mooie gezonde meid ter wereld gebracht!

Geen zorgen maken!
    Lekker genieten!
    Succes met je zws!!

Share This Page