35,9 graden en PDS...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moe, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Hai dames...

Ik heb PDS (Prikkelbare Darm Syndroom)...
    Ik heb de nu al een aantal weken erg veel last van me darmen...ik heb 4x per dag zeer dunne ontlasting...
    NU vertelde me HA dat het niet normaal is en dat ik me temp. bij moet houden..
    Dit deed ik vandaag voor het eerst maar het was 35.9 graden...
    Ik wilde even weten als je zwanger bent, gaat je temp dan omhoog of omlaag...
    Ik heb een paar keer opgemeten en het kwam steeds in de buurt van de 35 niet hoger dan 36 graden.
    Heeft dit effect op mijn zwangerschap?Dat ik zo een lage temp heb?

Zijn er nog meer dames met PDS en hoe ervaren jullie dat met je zwangerschap?

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik heb ook een prikkelbare darm.
    alleen is mijn temp altijd wel wat hoger zo rond de 37, 5 a 38.
    als je het niet vertrouwt misschien eens bij je ha of vk informeren.

3. ik heb ook een soort van pds maar ik heb ook altijd een temp van 36 en een beetje. heb sinds ik zwanger ben trouwens niet gekeken of het meer is maar ik weet nog van toen ik net zwanger was dat ik het verschrikkelijk koud had. echt bij een openhaard staan bibberen.
    verder heb ik nu alleen maar meer last van mijn darmen maar dat komt ook omdat ik niet tegen hormonen kan en ja als je zwanger bent krijg je er nu eenmaal een paar extra hahha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Niet meer actief

Ik ben hartstikke zwanger en heb altijd al een vrij lage temp. meestal rond de 35.8. Nu ik zwanger ben is mijn temp.36.8, voor mij hartstikke hoog dus!

5. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    humm ik blijf het raar vinden...vandaag weer getempt toen ik net wakker was..
    35.3 ik vind het nogal aan de lage kant...kan dat betekenen dat er iets met je baby aan de hand is :S...
    Wat mijn PDS betreft, ik heb er heel erg last van sinds ik zwanger ben...ik moet echt dicht in de buurt van een wc blijven anders red ik het niet met me darmen :(

6. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik vond het ook eng, want mijn temp is ook ontzettend laag, 35.6
    ik heb het gevraagd aan mn vk en zij zegt dat dat geen kwaad kan, dat het normaal is
    maar ik weet niet hoe het zit in verband met je darm probleem

7. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hi,

Ik heb ook PDS. Heel vervelend. De eerste weken van mijn zwangerschap geen last van gehad en ik had echt zo iets.. misschien helpen die hormonen wmet wel. Maar helaas met een week of 8 kwam het in alle hevigheid terug. Zit ik weer uren op de wc, obstipatie, dan weer helemaal niets. Maar ja.. volgens mij heeft je temp er helemaal niets mee te maken. Niet iedereeen heeft dezelfde lichaamstemp. Dus het kan best zijn dat die van jou gewoon lager ligt dan het gemiddelde. Ik zou me er niet echt ongerust over maken.

Succes. Groetjes Lotte

8. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    ja ik wet wat je bedoelt het is zoooo vervelend...
    ik ga standaard elke ochtend even op de wc zitten..en idd door de dag heen moet ik niet te ver van een wc af zitten anders heb ik een probleem :oops:
    ach ja we moeten het maar voor lief nemen...hoe vervelend het ook is...
    bedankt voor je reactie ;)

Deel Deze Pagina