Baby voelen als ik op buik lig, 15 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Princesa, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princesa

Princesa Lid

19 apr 2015
    70
    0
    0
    Halo iedereen ;)
    Ik ben morgen 15 weken zwanger, en vermoed sinds 2 dagen leven te voelen vanonder in mijn buik. Ik heb het telkens gevoeld wanneer ik net ga slapen en mij op mijn buik leg, het voelt als hele snelle kieteltjes/belletjes achter elkaar. Het voelt nog heel vaag maar het valt me wel duidelijk op. Het voelt heel anders dan rommelende darmen, dus ik ben zeker dat het dat alvast niet is. ik voel het echt heel geconcentreerd, in de buurt waar mijn baarmoeder zou ziten :) Zou dit het prille begin van de bewegingen van mijn kindje kunnen zijn? :D Ik las dat je de eerste bewegingen vooral voelt door op je rug te gaan liggen, maar bij mij zou dat dus door op mijn buik te gaan liggen zijn... kan dit? Hopelijk zijn er dames die hun ervaring willen delen :)

2. VSC

VSC Niet meer actief

Het is vroeg, maar het kan. Ik voelde met 13wk een klein kriebeltje en in de weken daarna steeds iets wat ik niet kon plaatsen. Met 16,5wk wist ik echt zeker: dit is de baby.
    Lekker van genieten, het is zo'n mooi gevoel! :)

3. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ja hoor, het kan. Ik voelde de baby tussen de 15-16 weken, maar er zijn vrouwen die het al met 11 weken voelen ofzo. Of dat echt kan weet ik niet, zelf niet mee gemaakt. Maar 15 weken kan zeker wel.

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan inderdaad! Ik voelde het al met 11 weken!

5. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan hoor. Hier ook heel vroeg gevoeld maar wel heel laag en ook niet iedere dag. Lekker van genieten

6. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor kan! Ik voel het nu ook, zit in week 16. Het is wel mijn derde zwangerschap, dus ik weet hoe het voelt en herkend het gevoel goed.

7. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Hier deze zwangerschap ook al met 15 weken gevoeld

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Kan zeker hoor. Bij de eerste voelde ik het rond de 14 weken. En bij deze voel ik het al sinds vorige week.

9. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan zeker hoor ��
    Ik voel het ook al vanaf 11 weken.
    Wel pas sinds een dikke week iedere dag.
    Geniet ervan!

10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hier ook al vanaf week 13 de kleine gevoeld. Ik voelde het inderdaad nooit als ik op mijn rug lag, maar juist wel als ik in elkaar gebogen zat of op mijn bak lag. Ik denk dat dat is omdat de ruimte dan kleine is?

11. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ja hoor dat kan zeker! Ik voelde het in mijn vorige zwangerschap ook rond die tijd. Ik wist het ook niet zeker maar het was een gevoel wat ik nog nooit eerder had gehad. Later werd het sterker en wist ik het zeker.
    Mijn verloskundige vertelde me dat het niet kon omdat mijn placenta voor lag. Uiteindelijk met 20 weken echo lag mijn placenta helemaal niet voor dus had ik het wel degelijk goed gevoeld.
    Jij kent je lichaam zelf het beste dus ik denk dat je gewoon je baby voelt! Geniet ervan!

12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Volgens mij kan dat wel hoor.
    Ik ben morgen 17 weken en heb ook sinds 3 dagen dat ik wat voel.

Deel Deze Pagina