Baby voelen laag in buik (vagina?)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pina82, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ik ben nu 31 weken, en sinds deze week lijk ik de baby veel lager te voelen. Ik heb serieus last van flink getrappel onderin mijn buik, maar eigenlijk voelt het meer alsof het in mijn vagina is :$, achter mijn schaambeen! Echt zo'n bizar gevoel. Soms trapt de kleine zo hard, dat ik echt AUW! roep. Na het bukken en opstaan, wordt tegen mijn blaas aangetrapt. Lijkt net of je flink moet plassen, maar tis ook gauw weer weg. ;)

Wat is dit toch iets geks! :( Ik lees ook helemaal geen andere berichten over. Zijn er meiden die dit herkennen? En misschien ook dat kloppende gevoel in je vagina: wanneer je kndje blijkbaar de hik heeft??

Ik dacht dat mjn kindje niet goed zou liggen, maar als ik dit zo opschrijf zou het toch goed kunnen dat het kindje met ' head first' ligt. Zou ik echt wel blij om zijn !!:)

2. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

misschien is de kleine al aan het indalen! Anders voor de zekerheid even de verloskundige bellen.

3. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Het lijkt er inderdaad op dat je beeb al ingedaald is..Als het je eerste is, is het niet eens zo raar dat 'ie nu al ingedaald is. Eerste kindjes schijnen dit vaker te doen (zo vroeg..) Onze beeb ligt helemaal vast in mijn bekken en ik herken precies wat je zegt. Ook af en toe flinke 'pijnscheuten' ergens 'diep' in m'n vagina.

waarschijnlijk dus inderdaad 'head first'!

Groetjes,

Deel Deze Pagina