hoi allemaal ik heb sinds twee dagen da tbij mijn ochtend urine een beetje bloed zit (cremeachtige kleur) ben wel beetje bang ben naar d eha geweest heb geen blaasontsteking moet morgen weer terug voor onderzoek naar evt vaginale infectie is er iemand van jullie wat dit ook heeft gehad ???????? groetjes anita
Tijdens je zwangerschap maak je meer vaginaal slijm aan en een infectie is dan zo opgelopen. Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap en ook nu regelmatig last van vaginale schimmelinfecties, dit is eenvoudig te behandelen met een creme of tabletten. Het vaginale slijm kan voor een valse uitslag zorgen bij het urine onderzoek, daarom moet je voor onderzoek naar een blaasontsteking altijd 'gewassen' plas mee nemen. Dus eerst beetje plassen, daarna pas in het potje en bij voorkeur vooraf je vagina wassen met lauw water. Heb overigens nooit bloed bij mijn urine gehad!
dank je wel voor je reactie ik heb met schimmel infectie wel ervaring maa rniet met bloed in d eurine das nou net waa rik me durk over maak maar morgen hop ik meer te weten te komen ik hop alleen da talles goed blijft gaan met mijn kindje!!!!!!!!
Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap een nierbekkenontsteking gehad. Ook met bloed bij de urine. Ik heb uiteindelijk 5 verschillende antibiotica kuren gehad waarvan twee tussendoor opzijgelegd op last van arts en een andere gekregen. Een van de twee heb ik later mijn kuur af moeten maken van mij HA. Inderdaad een gewassen plasje meenemen en even een inwendig onderzoekje desnoods met een uitstrijkje.