hallo lieve iedereen! Morgen is het weer zover, ik heb weer een echo. Ik geloof dat ik al eens heb verteld dat er zo´n drie weken geleden werd verteld dat ik zwanger zou zijn van een leeg vruchtzakje. Een week later moest ik terug komen voor een echo die stond immers al gepland. Toen was het dooier zakje en het vruchtje 1 cm gegroeid in 6 dagen . echter was er nog geen hartslag te zien. volgens de berekeningen zou ik dan pas 6 weken zijn. Ik ben niet het type die bijhoud wanneer ik mijn menstuatie heb gehad mede omdat wij niet bezig waren om zwanger te worden, maar waren heel erg blij met dit kado´tje en wondertje!! Morgen moet ik dus terug komen om te kijken of er al hartactiviteit is anders is het inderdaad zo dat het allemaal niet goed is. Ik voel me zoooooo zwanger! misselijk , duizelig , opvliegend van de hormonen, redelijk pijnlijke borsten ik weet het gewoon niet meer. Ik heb wel eens gehoord dat je je soms anders kunt voelen bij een jongen of meisje. Ik heb twee mooie jongens op de wereld gezet en toen voelde ik me iets anders dan nu maar niet minder zwanger. Ik kan alleen maar zo hard duimen voor morgen. liefs Henriëtte
Jeetje wat zul je idd gespannen zijn. Ik duim met je mee! Sterkte morgen en hou ons op de hoogte. Liefs, Mirre
Jeetje, dat is inderdaad spannend. Ik wil je veel succes wensen en ik hoop van harte dat je een mooi kloppend hartje gaat zien.
Wat ontzettend spannend! Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen! Ik zal voor je duimen! succes, Cleo
spannend... Ik hoop dat je een kloppend hartje zult zien en 2 kleine armpjes en beentjes die lekker aan het trappelen zijn! Sterkte vannacht en laat morgen even weten hoe het is.
bedankt voor jullie lieve woorden! Ik zal zeker laten weten hoe het was. Ik ben bloednerveus ik weet echt niet wat ik kan verwachten ik kan namelijk twee kanten op en hoop alleen op het positieve. nog even wachten en we weten het om half vier vanmiddag heb ik de echo. liefs Henriëtte
nog 3.5 uur dus ...poeh wat zal de dag lang duren voor jou vandaag ...ik denk aan je ..en duim me suf