Ik hoop het toch zo ontzettend.. Vriend gaat na z'n werk nieuwe kruidvat testen halen (heb alleen nog maar dipsticks liggen, heb ik ook al geprobeerd maar daarop zijn ze nog minder te zien), en morgenavond kan ik 3 Clearblue testen ophalen bij iemand die ze niet meer nodig heeft.. Ik blijf hopen, maar ik voel me ook heel erg rot nu
Zal ik doen! Wat raden jullie aan? Vanavond weer testen? Welk tijdstip? Zorgen dat ik lang niet geplast en gedronken heb van tevoren? Of morgen pas weer testen?
Hey shadixx zie toch duidelijk streepjes... Oh ik hoop voor je dat he goedzit! Gewoon vanmiddag eens testen nadat je lang je plas hebt opgehouden
gewoon einde van de middag testen, vanaf 14 uur niet meer drinken en een uur voor de test niet meer plassen.
Shanddixxx@ Ik zie ook licht iets , maar idd die bloeding? die nacht en ochtend test vlak achter elkaar geplast? zo ja dat kan ook in vloed hebben op de test . Daarom mis licht zijn. Duim mee dat ze duidelijker worden .
nee, als je niet drinkt dan raakt je urine wel geconcentreerd. Dan hoef je niet uren je plas in te houden. Concentratie van urine komt doordat je weinig vocht binnen krijgt, dan zitten er meer afvalstoffen in je urine. en hcg word ook al "afvalstof" uitgescheiden in je urine. heeft weinig met plas ophouden te maken. Ik ga snachts altijd 3 keer naar de wc en heb smorgens toch ook echt geconcentreerde urine.
Tussen de nacht en de ochtend zat 6 uur.. Dus dat lijkt me lang genoeg toch? Ik moet nog maar even afwachten.. Denk dat m'n vriend rond half 7 thuis is met de testen, kan ik om 7 uur nog een keertje testen.. Vind het wel ontzettend lief dat jullie allemaal zo reageren!
Shaddixxx@ Dat moet idd genoeg tijd zijn. Lief wij ? ja dat zijn we allemaal leven erg met elkaar mee . Dat merk ik ook erg , let maar eens op de groep die al erg lang bezig zijn reageren het vaakst op elkaar. We hopen voor iedereen meis ook voor jouw. Wat ik nu ook zie is dat veel gelijk lopen nu . ik wacht ook nu weer mee . Ben er toch mee bezig [ in droom stand hoor] Ben benieuwt wat de testen doen , maar is het niet beter s ochtends te testen? Tja sorry hoor ben er al weer erg lang uit .
Ik hoop ook zo ontzettend voor jou Marnat.. Wat zou het mooi zijn he? Ik droom net zo hard met je mee!
Heel veel succes meid, ik duim voor jullie! Ik zie ook zeker iets op je testjes. Kom vanavond weer even kijken hier...hou je taai!
Net weer getest, maar het is weer zo goed als niks.. Had bij het afvegen ook weer een piepklein beetje rood dus ik denk toch dat het over is hoor. Op de test zit nog wel wat, maar het is gewoon bijna niets, en dan het bloedverlies..
Heeel licht meis , ik zeg wacht het even een poos af wat je lijf doet. Over een tijd maar weer testen, als ongi weg blijft natuurlijk.
Ik zie toch wel weer een streepje, heb je ook een onbewerkte foto? Bloedverlies is idd geen goed teken....hopelijk heb je gewoon een late innesteling en straks wél een duidelijkere test over een paar dagen. Sterkte met wachten, dat is ecth vreselijk om heen en weer geslingerd te worden tussen hoop en vrees.
Niet om je valse hoop te geven, maar ik heb bij alle 4 mijn zwangerschappen bruin/roze/rood bloedverlies gehad rond nod...
Op een onbewerkte foto is helemaal niks te zien Panter.. Inderdaad over een paar dagen nog maar een keer testen als het niet echt doorbreekt.