Ai shaddix...das idd wel een héél licht tuurstreepje als de foto onbewerkt is. Dit op 14dpo in combi met het bloedverlies ziet er niet goed uit. Op de bewerkte foto leek de streep echt duidelijk....onbewerkt is het een schaduwstreepje. Hoop dat je toch nog een duidelijke test krijgt een dezer dagen. Maar zou me als ik jou was toch voorbereiden op een mega teleurstelling. sterkte meid!!
De bewerkte versie is een beetje de 'zo ziet hij er in het echt uit'-versie, zeg maar. Maar het is nog steeds niets natuurlijk. Die van gisteravond was vrij duidelijk, die van vanmorgen en vanavond heleamaal niet meer.. Ik ga daar inderdaad ook maar vanuit..
Sluit me aan bij panter , maar duim door . Zolang het niet meer rood is is er nog niks aan de hand. wacht anders tot vrijdag .
Ik blijf voor je hopen en duimen! Misschien een beetje tegen beter weten in, na het lezen van je berichtjes hier, maar ik gun het jullie zó! Je kan helaas niet veel meer doen dan afwachten en morgen of overmorgen nog een keer testen.. Xx
Jeetje meid wat slopend dit Ik zie de streepjes ook op de eerste testen maar het blijft allemaal erg onzeker zo. Ik hoop en duim met je mee meid. En als het toch niet zo mag zijn hoop ik dat je je weer kan opladen voor de volgende poging. Hele dikke knuffel!
Wat ontzettend lief van je! Van jullie allemaal trouwens! Wij hebben net even seks gehad *héél romantisch * want áls ik ongesteld word, breekt het na de seks sowieso door. Als het dan toch moet komen wil ik ook zo snel mogelijk weten waar ik aan toe ben.. Na de seks alleen weer een beetje roze te zien. Kijken of het nu morgen echt komt..
Ik hoop van ganser harte dat je nog aangenaam verrast zal worden de komende dagen!!!! It aint over till it's over!
Ik zie de streepjes wel echt hoor. Bloedverlies hóórt natuurlijk niet, maar toch kan het dan nog goed gaan. De zus van een vriendin had het ook (heftig bloedverlies) en dacht 'o nee, daar gaan we weer', maar later bleek toch dat ze nog zwanger was. Haar dochter wordt bijna 3. En je zegt licht bloedverlies. Ik snap echt heel goed je zorgen, maar kan nog twee kanten op gaan toch?
Ja.. Eigenlijk gewoon kut. Ook nu zet het bloedverlies niet door. Gister na de seks dus een klein beetje, vanmorgen toen ik de eerste keer naar de wc ging een klein beetje, verder niks meer. Heb net wel de huisarts gebeld. Kreeg de assistente aan de telefoon, situatie uitgelegd, zij vond het meer een vraag voor de gynaecoloog.. Ja, is het ook, maar die werken totáál niet mee. Die reageren alleen maar boos omdat ik op 14DPO heb getest in plaats van op 16DPO. Ik gevraagd of er niet tóch een bloedonderzoek via de huisarts gedaan kan worden, want ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben. Als het mis is gegaan is dat ontzettend kut, maar dan kan ik daar niets aan veranderen en wil ik wél dat het zo snel mogelijk echt begint.. Maar dat doe het niet, en dat vind ik zo raar! Assistente ging aan de dokter vragen of hij me terug wilde bellen, dus daar zit ik nu op te wachten..
Wat een hork van een gyn. Dat ze niet begrijpen dat je eerder getest hebt Meis ik blijf duimen voor je en hopelijk bloedtest via je huisarts.
Ik duim mee meid dat je een bloedtest bij de HA mag doen, ik snap dat je gewoon wilt weten waar je aan toe bent. Duim duim!
Geen bloed geeft moed!! Maar kan me indenken dat je graag wilt weten hoe en wat. Wat naar dat het zh zo lullig deed, maar helaas zijn ze daar vaak erg bedreven in. Houden vast aan protocol.
Ja echt.. Er werken hele lieve artsen bij het Geertgen, maar er zitten ook echt monsters tussen. Nu kreeg ik gister natuurlijk precíés een mail terug van de verpleegkundige waar wij een hekel aan hebben.. Maar goed, hopelijk wil de huisarts wel meewerken inderdaad!
Hoe betrouwbaar is een test waar je pas later een paar druppels water op hebt gedaan vanwege het niet goed doorlopen? Zag vanmorgen dat die test van gisteravond een gele vlek had voor de teststreep, alsof het daar was blijven hangen ofzo. Paar druppels water op gedaan (zoals ik hier in een paar topics las) en nu is het de duidelijkste test van allemaal.. Volgens mij maak ik mezelf gewoon gek hoor. Ik kan nog wel 20 testen doen en 100 foto's maken en die op alle mogelijke manieren bewerken, maar het zal wel gewoon afgelopen zijn..