Is even betrouwbaar. Ik heb 2 weken geleden mijn eerste test van mijn bbz weer in handen, was helemaal geel geworden dus druppel water erin en hetzelfde resultaat als de eerste keer.
Dat is deze, onbewerkt. Het is nog steeds bijna niks, maar meer dan het gisteren was. Ik zie 'm op de foto vooral als ik m'n laptop naar achter kantel.
Ik zie ook zeker een streepje, en ook roze. Heeft de assistente je al terug gebeld? Anders morgen nog een test doen? Hij zou dan toch zeker duidelijker moeten worden.
Nee nog niet.. Ga vanavond digitale testen ophalen, misschien doe ik die dan morgenochtend maar. Duidelijker dan dat kan denk ik niet he? Hoewel, als die 'Niet Zwanger' zegt en er zitten nog steeds streepjes op de andere testen, en ik ben nog steeds niet écht ongesteld, weet ik eigenlijk nog niks
Is het een digitale met of zonder indicator? Met indicator zou je kunnen doen maar zonder werd bij mij pas positief toen ik echt duidelijke testen had. Daarvoor zei die steeds niet zwanger. Bij deze zwangerschap heb ik ook pas laat getest omdat ik steeds dacht ongesteld te worden, bruin bloed/roze dan weer niets dan weer wel. Maar het zette maar niet door. Hopelijk mag je vandaag nog een bloedtest dan heb je meteen duidelijkheid. Uitslag had ik al binnen 2 uur toen. Ik blijf tot die tijd duimen!
Wie ook een tweede streepje! Zal voor jo duimen. Hopen dat de test morgen duidelijker zou zijn en er dan "zwanger" staat.
Zucht, huisarts wil ook geen bloedonderzoek doen.. Ik mag maandagochtend (want je moet niet testen als je net 1, 2 of 3 dagen overtijd bent, dat moet je pas na een week doen, joh! ) m'n urine langsbrengen en dan doet de assistente de test.. Ik weet niet, maar ik denk niet dat een test bij de dokter ineens iets anders gaat vertellen dan mijn test thuis. Als mijn test thuis maandag nog negatief is, is ie dat bij de dokter ook. Plus ik zit nog steeds 5 dagen in onzekerheid, af te wachten. Bah. Ik gevraagd wat we nou doen als die test daar ook negatief is en ik nog steeds niet ongesteld ben; dat kon ie me nu wel allemaal gaan vertellen, maar dan werd het zo'n theoretisch verhaal met allemaal medische feiten, daar had ik nu niks aan. Áls het zo is, bespreken we dat maandag wel verder. Ja, daar kan ik wat mee.. @Rachel; Het zijn testen zonder indicator.. Blijkbaar kan ik daar dus ook niks mee
Zonder indicator zou ik met zo,n licht streepje nog niet doen, die geven dan waarschijnlijk niet zwanger aan. Het enige wat je nu kan doen is afwachten, en met de kv testen blijven doortesten. Lekker makkelijk gezegd ik weet het, maar het is niet anders ben ik bang
Het is niet anders! Ik ga de rest van de week gewoon lekker rustig aan doen en keihard hopen dat het toch goed zit!
Hoe dan ook ben je zwanger of zwanger geweest maar dit streepje is geen indrooglijntje ofzo maar staat er gewoon omdat er HCG in je lichaam zit. Meid ik hoop en duim keihard mee dat je streepjes gewoon donkerder gaan worden en het bloedverlies niet meer is dan een innesteling. Keep my fingers crossed!
Ik ben erg moe vandaag bukken wou niet pff . Maar lieverd hier word je nog vermoeider van ja. en dan ook geen mede werking van artsen. Ik ga toch verder duimen en hopen voor je . geen bloed geeft moed . Hier ook nog niks en ook geen spot maar kan ook haast niet , pas het weekend.
Nee meiden, het is over en uit Hopelijk komen jullie allemaal met beter nieuws de komende tijd! En volg ik de volgende maand!