Ik heb 21 december otrivelle geprikt en de 22e begonnen met utrogestan. Ik mag 7 januari, over 3 dagen testen. Nu kon ik het 3 dagen geleden al niet laten en begonnen met ovulatietesters om te kijken of de otrivelle er al uit was. 3 dagen geleden nog dikke tweede streep en vandaag nog steeds... zal dit nog otrivelle zijn of zal mijn eigen hcg er al doorheen zitten?? Lees reacties dat het er al uit zou moeten zijn maar ook dat vrouwen na 16 dagen nog steeds vals positief testen..
Misschien moet je een zwangerschapstest doen ipv een ovulatietest, die kan je duidelijkheid geven want die loopt op of af
Waarom gebruik je ovulatie testen om te kijken of ovitrelle eruit is? Ovulatietest meet je LH piek wat komt 48 uur voordat je eisprong krijgt HCG wat in ovitrelle zit en wat je aanmaakt wanneer je zwanger bent meet je met een zwangerschaptest
Eens met de meiden hierboven. Een ovulatietest is geen zwangerschapstest. En met ovitrelle moet je al helemaal geen ovutesten doen om hcg eruit te testen omdat die reageren op het kleinste beetje hcg/ovitrelle. Ff met een zw testen gaan testen dus. En dan elke dag herhalen om te kijken of hij oploopt of afloopt.
Ik heb alleen maar digitale in Mn kast liggen en hier in Spanje kan ik geen andere vinden. Vandaar de ovulatietest, want daar zie jk streepjes. Heb er gister een digitale tegenaan gegooid en morgen mag ik’officieel’ testen en dan hoop ik op nog steeds een mooie uitkomst.. durf er nog steeds niet helemaal in te geloven