Hallo ik ben Nic, Nog een maandje en ik ben 27. Na een heleboel tegenslag kunnen we nu eindelijk voor ons eerste kindje. We wilde vorig jaar augustus al beginnen, maar ik bleek een te snel werkende schildklier te hebben. Ik moest aan de medicijnen deze hielpen niet en toen heb ik in overleg met mijn arts besloten om toch maar radioactief jodium te nemen met als gevolg dat ik een half jaar niet zwanger mocht worden En wat duurde dat half jaar lang zeg! Maar nu is die tijd gelukkig voorbij dachten we. Toen bleek ik na een vervelende blaasontsteking en een onderzoek bij de Gyn ook nog eens twee eitjes te hebben die niet geknapt waren. Ik weer aan de medicijnen. Maar achter de wolken schijnt de zon zullen we maar zeggen, na dit alles kunnen we er nu eindelijk voor gaan. Nu maar hopen dat het snel lukt. Ik wil iedereen veel succes wensen met zwanger worden of met hun zwangerschap Nou ik ga nu voor mijn eerste NOD
jeetje wat vervelend allemaal. Hopen dat voor jullie nu de zon kan gaan schijnen en je snel zwanger zal zijn. Heel veel succes. Oh ja en welkom hier hhihi. Groetjes kim