14e week een een mega toeter!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roely, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hmm t gaat vandaag best goed mag ik zeggen! EINDELIJK , morgen is officieel de laatste risico dag maar aangezien alles steeds goed eruit zag en ik verder geen klachten heb (was wel wat vruchtwater verloren na de punctie maar na een week liggen was dat gaatje genezen) maak ik me geen zorgen haha EINDELIJK, nu nog een goede 20 weken echo (gaan ze weer extra goed kijken enzo)

Ja ik ben vreselijk nieuwsgierig aangelegd ik vind albums altijd zoooo leuk!

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Irritant he, die opmerkingen....
    Ik kreeg dit ook weken te horen, van ongeveer de 15e tot de 27e week. Nu is het iets minder, omdat ik nu ruim 29 weken ben, en dan 'mag' je ineens een toeter hebben, volgens de buitenwereld. :-k

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Fijn dat het goed gaat! Op naar de 20 weken echo :D

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier een foto van 25 weken.bij mij ook de heletijd de vraag is het er echt maar 1 ja het is er maar een.ik heb met 24 weken nog een echo gehad die was goed zelf iets te klein.en nu krijg ik er maandag nog weer een want op de een op andere maniet vertrouwd de stagaire het niet (leuk een stagaire hoor die spelen heel veel op safe)

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Met 15 weken begon hij te groeien, schijnt dat ik nu voor 19 weken al best een behoorlijk buikje heb..
    Ben er in elk geval erg trots op! :-D

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ach, bij mij zit de placenta achter en ik heb vanaf 16 weken al iedere dag maagzuur.
    En ook al is mijn buik niet zo groot, hij zit nu echt wel al tegen mijn maag aan te duwen hoor. Als ik me buk oid, lijkt t soms of mijn hele maaginhoud eruit wordt geperst.
    Dus grootte zegt niet altijd iets over t ongemak denk ik...!

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik vind die grote buiken trouwens ook heel mooi hoor!

8. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ja ik! vind ik zelf dan! Enhoor het ook veel van anderen mense, als ze me 1 week niet hebben gezien :confused:

9. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ja dat heb ik dus ook. Dat witte is helemaal grijzig geworden. :evil:

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou hier nog een dikke buik, bij alicia had ik het al snel maar nu schrik er zelf van. ben nu 7 weken zwanger (volgens laatste echo) en dit is mijn buikje al

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

en dit was hij met 5 weken. hier had ik al een inieminie buikje vond ik zelf :) . normaal was me buik plat

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ja,al voor ik zelf wist zwanger te zijn, werd het me gevraagd terwijl ik aan een lekker wijntje zat! toen was ik net 4 weken bleek achteraf..

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Lekker dan! Het is zo'n leuk shirt, maar dit vind ik er wel erg jammer aan...

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb trouwens net nieuwe buikfoto's in mn album geplaatst. Nog steeds geen hele grote buik, maar t begint te komen ;)

15. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Nou er zit wel al een heel groot verschil in met hoe het eerst was, groeit echt hard! Mooi hoor. ;)

Deel Deze Pagina