hmm t gaat vandaag best goed mag ik zeggen! EINDELIJK , morgen is officieel de laatste risico dag maar aangezien alles steeds goed eruit zag en ik verder geen klachten heb (was wel wat vruchtwater verloren na de punctie maar na een week liggen was dat gaatje genezen) maak ik me geen zorgen haha EINDELIJK, nu nog een goede 20 weken echo (gaan ze weer extra goed kijken enzo) Ja ik ben vreselijk nieuwsgierig aangelegd ik vind albums altijd zoooo leuk!
Irritant he, die opmerkingen.... Ik kreeg dit ook weken te horen, van ongeveer de 15e tot de 27e week. Nu is het iets minder, omdat ik nu ruim 29 weken ben, en dan 'mag' je ineens een toeter hebben, volgens de buitenwereld. :-k
hier een foto van 25 weken.bij mij ook de heletijd de vraag is het er echt maar 1 ja het is er maar een.ik heb met 24 weken nog een echo gehad die was goed zelf iets te klein.en nu krijg ik er maandag nog weer een want op de een op andere maniet vertrouwd de stagaire het niet (leuk een stagaire hoor die spelen heel veel op safe)
Met 15 weken begon hij te groeien, schijnt dat ik nu voor 19 weken al best een behoorlijk buikje heb.. Ben er in elk geval erg trots op! :-D
Ach, bij mij zit de placenta achter en ik heb vanaf 16 weken al iedere dag maagzuur. En ook al is mijn buik niet zo groot, hij zit nu echt wel al tegen mijn maag aan te duwen hoor. Als ik me buk oid, lijkt t soms of mijn hele maaginhoud eruit wordt geperst. Dus grootte zegt niet altijd iets over t ongemak denk ik...!
nou hier nog een dikke buik, bij alicia had ik het al snel maar nu schrik er zelf van. ben nu 7 weken zwanger (volgens laatste echo) en dit is mijn buikje al
en dit was hij met 5 weken. hier had ik al een inieminie buikje vond ik zelf . normaal was me buik plat
ja,al voor ik zelf wist zwanger te zijn, werd het me gevraagd terwijl ik aan een lekker wijntje zat! toen was ik net 4 weken bleek achteraf..
Ik heb trouwens net nieuwe buikfoto's in mn album geplaatst. Nog steeds geen hele grote buik, maar t begint te komen