Dank je dames.. Is toch maatje 21 . Ik had zelf 19 gemeten maar toch beter om in de winkel te meten. Hij had wel schoentjes maatje 19 maar die zijn echt even groot dan deze 21.
Wat een stoere schoentjes. Ik dacht ook wat een kleine voetjes maar dat komt denk ik omdat mijn meisje maat kano heeft hihihi. Die is 3 mnd ouder dan jouw zoontje en heeft maat 26. Das wel moeilijk schoenen kopen. Want de schattige schoentjes voor haar leeftijd komt ze allang niet meer in
ahh dan lijken ze zo klein sofietje Mijn zoontje heeft volgens mij 20, heb wel mininikes maatje 21 voor hem (alleen voor af en toe in de wandelwagen, hij kan er echt niet op lopen, zool veel te hard)maar die lijken veel groter dan jou zoontjes schoentjes. Ga straks wrs even naar de winkel voetjes goed laten meten.
hier een dametje dat sinds paar dagen loopt aan de loopkar en aan de hand. ze had al nieuwe slofjes/schoentjes nodig, maar nu moeten we dus al voor loopschoentjes kijken maar de goedkoopste van goeie kwaliteit zijn vanaf 50,- .... zijn ze echt allemaal zo belachelijk duur joh??? net bij vanHaren site gekeken en daar hebben ze bijna alleen maar sandalen in haar maat. daar heb ik toch niks aan. waar kopen jullie de schoentjes??
Ik zou pas echt schoentjes kopen als ze los loopt. Daarvoor slofjes of antislip sokjes. En dan ook meteen goede schoentjes aan laten meten. Zou niet met goedkope schoenen in de weer gaan.