Ik heb pas voor mijn zoontje een aerosleep gekocht omdat hij steeds op zijn buikje lag te slapen. Sinds kort gaat hij van lig naar zit en gaat hij voorover liggen met zijn lichaampje. Hij ligt dan met zijn bovenlichaam op de dekens...Dan heeft zon aerosleep natuurlijk ook geen nut. Ik vind het een beetje eng en ben bang dat hij met zijn neus in de dekens komt...wie weet of dit kwaad kan of kan hij daar gewoon door ademen? Terug leggen op rug helpt niet want hij gaat zo weer zitten en laat zich weer voorover zakken.
Hoi Knor, als ik het goed begrijp gaat het om je zoontje van 1 jaar en 2 maanden? Hij is dan echt wel oud genoeg om niet met zijn gezicht in het matras te gaan liggen. Louise vinden we ook regelmatig met haar hoofd aan het voeteneind en op de dekens. Wij hadden de Aerosleep alleen voor het begin, nu is hij eigenlijk al een tijdje nutteloos omdat Louise oud genoeg is om zelf anders te gaan liggen. Ze laten zichzelf op die leeftijd echt niet zomaar stikken en ze gaan toch liggen zodat ze het fijnste kunnen slapen.