Leuke dreumes activiteiten voor binnen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzzert, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hallo dreumes moeders!

Onze dochter wil graag bezig gehouden worden en nu heb ik potloden, krijt en vingerverf voor der. Maar ben ik opzoek naar andere leuke dingen die je binnen met je dreumes kan doen. Laatst zag ik bijv een stuk piepschuim en kinderen die daar met veel plezier stokjes in staken. Dus wat anders dan het geijkte! ;)

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Koekjes bakken
    Spullen verstoppen
    Boekjes lezen
    Pfff verder kom ik ook niet

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    De rest doe ik al, behalve koekjes bakken. Zijn ze daar nog niet iets te jong voor?

4. sjak

sjak Niet meer actief

Schoonmaken! Geef een doekje en laat haar dingetjes schoonmaken. Die van mij vindt het geweldig ( heeft ze niet van mij trouwens)
    Wij bouwen met Duplo samen gecombineerd met spullen van Little People kan ze hier wel een tijd mee bezig zijn.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    maak een parcours, alle kussens, grote knuffels, ballen stoelen door de kamer en zie er samen (jij kruipend) doorheen te komen!!
    goed voor je conditie en ff lekker lomp doen is hier altijd succes:D

of kook een pan spagetti, af laten koelen en lekker mee kliederen.
    of met slagroom, scheerschuim...

of een heel groot vel/behangrol en met handen en voeten mee verven ( in de luier of romper)

6. maliro

maliro Niet meer actief

torentjes bouwen van duplo is hier een grote hit

achter elkaar aan kruipen

balletje over rollen of autootje over rijden

papier scheuren

huishoudelijke taakjes

dingen uitpakken-inpakken (doosjes, tasjes, etc.)

koekjes bakken kan op zich best, hou er alleen rekening mee dat er gesnoept wordt. erbij zitten en zelf wat deeg vast houden is al helpen he

7. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb hier ooit eens een glijbaan gemaakt van een matrasje en een paar dozen eronder.

Van die foam matten eronder voor de veiligheid en glijden maar.

Toen ze erop uit gekeken was heb ik de ballenbak eronder gezet was ze weer een tijdje zoet. :D

Ook hebben we van een hele grote doos een huisje gemaakt met een deurtje en een raampje. Erg leuk om je in te verstoppen. :D

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Oh zo'n dozen huis is een tof idee! En ook banen maken van kussens :p Ik doe hier wel vaak mijn sport oefeningen als ze er bij is en dan gaat ze mee staan doen. Ook een aanrader omdat het grappig is om te zien.

Bedankt voor de tips dames! Als er nog meer zijn, laat maar komen. Zijn wij weer wat regenachtige dagen zoet ;)

Deel Deze Pagina