Morgen is het zover! Derde trim. gehaald ^^

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LeennKen, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hoeraaaaaaaaaa! Morgen is het eindelijk zover! We hebben het derde trimester gehaald! De zwangerschap was tot nu toe niet simpel maar soit we komen er nu wel :)

Dit heb ik zowat allemaal meegemaakt:

4 weken zwanger: Zware griep! 1 Week lang koorts
    4,5 weken zwanger: extreme misselijkheid begonnen & die is nog steeds niet over :)
    5 weken zwanger: Job kwijt! Ik was mijn laatste week bezig (interim) en zou mijn vast contract moeten krijgen, omdat ik zo ziek was heb ik het moeten vertellen..
    8 weken zwanger: risico 1: trombofilie stoornis
    10 weken zwanger: bloedverlies!
    11 weken zwanger: op straat gezet bij mijn schoonouders! & dit mag je letterlijk nemen ik moest het huis uit.
    12 weken zwanger: nog meer bloedverlies
    16 weken zwanger: risico 2: verhoogde kans op zwangerschapsvergiftiging

Ik moet elke 2 weken op controle gaan en elke dag 3 x mijn bloeddruk meten, zodra deze "extreem" hoog is (ik heb ALTIJD 15/8 gehad, is die lager voel ik me slappekes) moet ik binnen. Ik ben op die 28 weken 5? x naar spoed gegaan & ik hang nog steeds vaak boven de pot voor over te gegeven, stuk of 6 x buikgriep gehad en paar keer zware koorts gehad. Momenteel veeeeeeeeeeeel last van mijne rug en dan nog maar zwijgen over mijn recente paniekaanvallen :) Maarja.. we zitten in het 3de trim. de kans dat er nu nog iets misloopt is klein & als ze vroeger komt dan is de kans groot dat ze het haalt :D

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nu nog een fijne bevalling! Succes met de laatste loodjes meid! :)

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zo! Dat is nogal wat, zeg... Wat fijn dat je het gehaald hebt! Gefeliciteerd... :D

4. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    #4 LeennKen, 9 mei 2013
    Laatst bewerkt: 9 mei 2013
    Thx :D Ik ben echt content :D

Volgende week gaan we voor de laatste keer met ons 3-tjes op vakantie (vriend, ik en de hond) :D 4 dagen naar zee :D Lekker terrasjes doen & Relaxen :D &&&&& Babykleertjes shoppen! :D

5. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Geniet!
    Geniet van elkaar, je zwangerschap, je daagjes vrij en straks ook je kleintje!
    :D

6. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Damn! Net online gezien dat het die dagen slecht weer gaat zijn -_- Grrr! Achja :D Ons hotel is aan de winkelstraat & dan moet ons hondje maar binnenblijven (hij is geen fan van regen)

Jaja nog max 84 dagen en mijn prinsesje is er :D Nu mag ik echt wel zeggen: het kort af! :D Te hopen dat ze woensdag zeggen alles is terug in orde met je placenta zodat ik gewoon zonder verdoving kan bevallen! (alle ik ga dat toch proberen) :D

Deel Deze Pagina