Hoeraaaaaaaaaa! Morgen is het eindelijk zover! We hebben het derde trimester gehaald! De zwangerschap was tot nu toe niet simpel maar soit we komen er nu wel Dit heb ik zowat allemaal meegemaakt: 4 weken zwanger: Zware griep! 1 Week lang koorts 4,5 weken zwanger: extreme misselijkheid begonnen & die is nog steeds niet over 5 weken zwanger: Job kwijt! Ik was mijn laatste week bezig (interim) en zou mijn vast contract moeten krijgen, omdat ik zo ziek was heb ik het moeten vertellen.. 8 weken zwanger: risico 1: trombofilie stoornis 10 weken zwanger: bloedverlies! 11 weken zwanger: op straat gezet bij mijn schoonouders! & dit mag je letterlijk nemen ik moest het huis uit. 12 weken zwanger: nog meer bloedverlies 16 weken zwanger: risico 2: verhoogde kans op zwangerschapsvergiftiging Ik moet elke 2 weken op controle gaan en elke dag 3 x mijn bloeddruk meten, zodra deze "extreem" hoog is (ik heb ALTIJD 15/8 gehad, is die lager voel ik me slappekes) moet ik binnen. Ik ben op die 28 weken 5? x naar spoed gegaan & ik hang nog steeds vaak boven de pot voor over te gegeven, stuk of 6 x buikgriep gehad en paar keer zware koorts gehad. Momenteel veeeeeeeeeeeel last van mijne rug en dan nog maar zwijgen over mijn recente paniekaanvallen Maarja.. we zitten in het 3de trim. de kans dat er nu nog iets misloopt is klein & als ze vroeger komt dan is de kans groot dat ze het haalt
Thx Ik ben echt content Volgende week gaan we voor de laatste keer met ons 3-tjes op vakantie (vriend, ik en de hond) 4 dagen naar zee Lekker terrasjes doen & Relaxen &&&&& Babykleertjes shoppen!
Damn! Net online gezien dat het die dagen slecht weer gaat zijn -_- Grrr! Achja Ons hotel is aan de winkelstraat & dan moet ons hondje maar binnenblijven (hij is geen fan van regen) Jaja nog max 84 dagen en mijn prinsesje is er Nu mag ik echt wel zeggen: het kort af! Te hopen dat ze woensdag zeggen alles is terug in orde met je placenta zodat ik gewoon zonder verdoving kan bevallen! (alle ik ga dat toch proberen)