Wie is er nog meer uitgerekend tussen 15 en 28 februari? De andere februari club werd erg groot, te groot voor mij. Dus leek me leuk een nieuwe aan te maken. Ik ben zelf 19 februari uitgerekend van ons 3e kindje. Liefs!
Hi! Ik blijf zelf nog even kletsen in het NOD topic en als ik tegen die tijd nog zwanger ben kom ik gezellig hier kletsen! Vorige keer was het zoo'n domper dat ik het november-mama topic had aangemaakt en moest verlaten.. Maar 24e van febr als het goed is, dan komt hopelijk onze 1e!! Wil NU al de hele prenetal leeg kopen!
Ik blijf ook nog even schrijven in het NOD-topic. Maar lijkt me ook leuk om hier te schrijven over de zwangerschap. Hoe voel je je?
Es! Gefeliciteerd! Ik voel me opzich prima. Alleen in de avond een opgeblazen buik en steekjes. Maar kan me nog herinneren dat ik dit bij mn 2 andere zwangerschappen ook had. Ik vind het ook nog wel heel onwerkelijk hoor En jij?
Ik heb steeds zo'n soort groeipijn! Vind het allemaal maar eng.. Vorige keren had ik dat niet zo.. De 1e keer snel last van mn borsten en was ik helemaal gelukkig. Toen bij 6 wk bloedverlies, de 2e keer helemaal niets en vanaf week 5 bloedverlies. Dus nu hoop ik dat ik verschrikkelijk misselijk word ofzo, zodat ik mijn lichaam echt voel. Jeetje alweer de 3e keer zwanger in een half jaar! Maar ik ga niet klagen als ik hier jullie achtergronden lees! Ik hoop echt vanuit de grond van mn hart dat ik jullie 3en over 40 weken nog spreek hier.. Zal ik eens even een lijstje gaan maken?
Ik mag me hier ook melden! Na een jaar heb ik nu 3 positieve testen, dus het lijkt me dat het echt zo is! Als het goed is ben ik 24 februari uitgerekend... Spannend hoor! Ik voel me goed, ben alleen erg moe en voel mijn onderbuik... Maar als dat alles is!
♥Uitgerekend♥ ♥19-02 All Mine, 3e kindje ♥21-02 Es1983, ♥22-02 Balou1, ♥24-02 Bootjekatootje (23), 1e kindje ♥24-02 LBue Afspraken:
Ja snapte er eerst ook niks van maar heb de 25e ingevoerd. Wordt denk ik toch nog bijgesteld tijdens termijnecho! Ik ga morgen vk maar eens bellen!! Jullie ook? Morgen ook gelijk de gyn bellen!! Ik mag/moet bij beide langs (ivm slecht uitstrijkje) Spannend
Ik ga morgen de gyn en huisarts bellen... Ik hoor dan van de gyn wel of ik bij hun moet zijn of bij de verloskundige... Huisarts om mijn astma en hooikoorts medicijnen, hij had al gezegd dat als ik.zwanger was, we moesten kijken wat we daar mee doen.. Leuke telefoontjes om te plegen!
Hallo dames! Gefeliciteerd allemaal!! Ook hier een eind februari mama. 18 of 20...ik kan me echt niet bedenken of mijn laatste menstruatie op maandag of woensdag is begonnen. Afgelopen woensdag getest en meteen een knaltest. Toch donderdag nog een kruidvattest gedaan en vrijdag nog even de bevestiging van een cleurbleu met indicator. Maar het stond er echt! Later wel wat meer over de details waarom we het feit dat ik nu weer zwanger ben zo onwijs wonderlijk vinden. Ik blijf nu nog heeeel even een beetje anoniem aangezien ik al eerder bij ons eerste kindje hier actief ben geweest onder een andere naam. Onze omgeving weet het nog niet en ik wil natuurlijk niet dat mijn vriendinnen via hier iets lezen Maarre ik schrijf dus graag mee en zou graag op het lijstje komen. Hebben jullie al wat zwangerschapsverschijnselen? ik alleen wat getrek in mijn buik en af en toe wat buikpijn, ik kan moeilijk naar de wc (had ik vorige keer ook) en moe moe moe. Mijn borsten zijn erg gevoelig, s avonds lijken ze een stuk groter, ach hoort erbij! Goed teken denk ik dan maar! Verder voel ik me nog toppie gelukkig! Hopelijk blijft dit zo! Geniet ervan allemaal!
Hier trouwens geen ha gebeld of vk. Huisarts vorige keer ook niet gebeld, wist eigenlijk niet dat dat moest. Mijn vk weet al wel dat ik er binnenkort een keertje aan ga komen Volgende week maar eens bellen als dan alles nog goed is. Wel net me opgegeven voor moeders voor moeders. Gaan jullie dat ook doen??? Ik vind dat zo fijn om te kunnen doen! Het leek er op dat we het zelf nodig zouden hebben en een goeie vriendin zit nu in de situatie dat ze het dringend nodig heeft. Voor mij een kleine moeite om die blauwe bussen te vullen, dus dat heb ik vast wel even in gang gezet. Wel lastig mijn moeder past hier regelmatig op dus moet ze wel even goed verstoppen de komende tijd.
Gezellig!!! Nog een gezellige klets-mama! Ik wacht nog even met mvm aangezien ik de 7 weken nog niet eerder heb gehaald. Nu ga ik bij 6,5 week op vakantie dus zal ik als ik terug kom mij aanmelden. Heeft misschien nog wel zin dan toch? Als ik wat verder en zal/wil ik wel een foto van mezelf plaatsen maar nu wil ik nog niet dat vriendinnen of kennissen mij herkennen. Ik zal je op de lijst zetten, morgenochtend ook goed? Ik ga eerst even de wedstrijd kijken en morgen moet ik toch thuis werken op de comp. Fijne avond!! Ohja ik heb dus die buikpijn ook, al is het nu even weg! Ik heb nu een gezonde leuke spanning daar zitten?! Denk dat ik vanavond het maar eens gezellig maak tussen de lakens..
Haha veel plezier dan vanavond! Hier een werkende man helaas. Bijna altijd s avonds dus dat die kleine in mijn buik is gekomen is echt wonderlijk hihi, maar goed later meer dus daarover! Hier zelf ook aan het werk, ben niet van het voetbal. Heb hem aanstaan dus weet dat het 1-0 is bij beide. Mvm kan van 6-16 weken en je mag aanmelden tot 12 weken las ik net Dus tijd zat!
Wat gezellig wordt het hier! symptomen: Ik heb 'savonds last van steekjes in mn onderbuik. En last van een opgeblazen gevoel. Verder nog nergens last van. MvM: Ik denk wel dat ik me ga aanmelden, al is het nu wel wat drukker aangezien ik twee kinderen heb, vorige zwangerschappen heb ik het wel gedaan. Vertellen: Wij vertellen het voorlopig nog niet. De bedoeling is voor directe familie (ouders enz) te wachten tot 10 weken, en de rest pas na de 12 weken echo. Ben wel heel nieuwsgierig naar de reacties, of mensen anders reageren bij een 3e kindje. We hadden opzich ook geen haast, ik ben 24 jaar en vriend is 25 jaar. Maar de wens voor 3 kindjes is er wel altijd geweest. En een "klein" leeftijds verschil leek ons prettiger. (oudste zal dan 5,5 zijn en jongste dan 2,5). Verloskundige bel ik pas rond 6 weken. Vaak is de intake rond 8 weken toch? Fijne nacht!
hier kregen we net een uitnodiging van mijn ouders voor een etentje de 29ste. Ik denk dat we het dan vertellen dan is iedereen bij elkaar. Anders zal ik het mijn broer en schoonzus later aan de telefoon moeten vertellen dat vind ik ook niks. Vorige keer zouden we starten met de medische molen dus al snel verteld dat het gelukt was....nu wil mijn man wachten. Ik vind dat zoooo moeilijk!!