15-28 februari 2013 mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door All Mine, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es1983

Es1983 Lid

25 apr 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    #201 Es1983, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
    Het is nog heel erg licht.
    Vandaag een echo gehad maar ze kunnen (nog) niets zien.
    De baby is nog te klein(volgenshem nog geen zes weken) en kunnen dus niet controleren of het hartje klopt.
    Ik moet de komende twee weken afwachten.
    De gynaecoloog zei dat het van alles kan betekenen en dat het heel vaak voorkomt. Soms met een goede afloop en soms niet.

2. mamaliscious

21 jun 2012
    38
    0
    0
    werken, studeren en genieten van het nieuwe bewone
    Best
    Hey Ladies,
    Ik zal ook eind februari uitgerekend zijn waarschijnlijk. Vandaag eerste echo gehad. Echt heel spannend. En zoals het er nu uitziet is alles oké. Zelfs een heel klein hartje dat al klopte. 9 juli weer een echo want ze konden nu nog niet goed bepalen hoe ver ik zou zijn. 't Is nu ongeveer 5,5 mm. Superklein dus en kan nog van alles gebeuren, maar dit hebben we in ieder geval binnen! Jeeeeej! Ik ben echt superblij!!!

3. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd!!! Fijn dat er al een kloppend hartje te zien was.

@Es, wat balen dat je nu nog geen zekerheid hebt! Ik leef met je mee!

4. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Uitgerekend♥

♥18-02 Jufjip 29 jaar, 2e kindje, maar zijn ook al 3 cadeaukids van manlief, zkh bevalling, bv
    ♥18-02 bail 1e kindje
    ♥18-02 Kleinduimpje, (29 jr)1e kindje, zkh bevalling
    ♥19-02 All Mine 3e kindje, zkh bevalling, bv
    ♥19-02 S1978 2e kindje, zkh bevalling, bv
    ♥20-02 Carrie78 (33) 2e kindje
    ♥21-02 Es1983 1e kindje
    ♥21-02 mariska D 1e kindje
    ♥21-02 lovelymom 3e kindje
    ♥21-02 L89 1e kindje
    ♥21-02 Lin583
    ♥22-02 Babybollyzkh, bv
    ♥22-02 Balou1
    ♥22-02 Chilleke (28jaar) 2e kindje (2 jr) ziekenhuisbevalling, in principe bv
    ♥22-02 MyLady 1e kindje
    ♥23-02 Miss Y 2e kindje, thuis bevalling, bv
    ♥24-02 Bootjekatootje (23) 1e kindje, zkh bevalling, bv
    ♥24-02 LBue (24) 1e kindje, zkh bevalling, bv
    ♥24-02 sofie28 4e kindje
    ♥26-02 Heart 2e kindje, thuis bevalling
    ♥27-02 Ils80 (31 jr) 3e kindje, zkh bevalling, bv
    ♥28-02 Caroline1978 1e kindje, zkh bevalling, bv
    ♥28-02 Mismama 1e kindje
    ♥28-02 Noekie 2e kindje
    ♥??-02 Miss Y
    ♥??-02 Mamaliscious

Afspraken:

09-07 LBleu intake + echo
    09-07 mariska D intake
    09-07 MyLady Echo
    09-07 Mamaliscious Echo
    10-07 Noekie Echo
    10-07 Ils80 Echo
    11-07 Es1983 echo
    11-07 All Mine intake VK
    13-07 Bail echo
    16-07
    Jufjip intake vk
    16-07 Miss YEcho
    16-07 Heart intake + echo
    17-07 lovelymom intake + echo
    18-07 Miss Y intake
    18-07 Chilleke intake
    23-07 Bootjekatootje echo
    23-07 Babybolly intake
    25-07 mismama vk + echo
    26-07 Caroline1978echo
    06-08 mariska D echo
    06-08 Babybolly echo

5. Es1983

Es1983 Lid

25 apr 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    De gynaecoloog zei dat de 'embryo' waarschijnlijk links boven in het vruchtzakje zit. ik heb er geen verstand van maar ik word er niet zekerder van.

Bijgevoegde bestanden:

6. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Zo, als het goed is, is de lijst weer up2date :)
    Geef even een gil als ik iets over het hoofd heb gezien!

7. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Sorry Es, ik kan je niet helpen, Heb geen verstand van vroege echo's.
    Wil je alleen een dikke knuff geven! Ik hoop dat je over twee weken een super mooie echo hebt met een prachtig kloppend hartje!

8. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    19 juli intake + echo
    Deze wilde ik alvast even doorgeven. Later weer meer, ben moe moe moe...[/COLOR]

9. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

over 2 uurtjes komt MvM hier en (heel stom) ik ben er best een beetje zenuwachtig voor....

Fijne dag allemaal!

10. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @es, betekent dat er in ieder geval een vruchtzakje zit?? Spannend voor je hoor. Het enige wat je kan doen is afwachten en proberen vertrouwen te hebben, maar dat is echt heel lastig weet ik !
    Ik duim voor je!!
    @ Ilse: spanning voor de test dan?! Die zal vast en zeker goed zijn!!! Goed dat je mvm gaat doen. Ik kan pas na mijn vakantie beginnen, maar wil dit zeker doen!

11. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg

Haha dat had ik ook! En de test werd heeeeel langzaam positief, dat is eng:D instructrice zei dat die test meer hcg nodig had dan 'normale' testen en daarom langzaam ging. Toen hij was opgedroogd was het een knaller. Dus dan weet je dat alvast:p

Ik ben trouwens 22, op 26-07 23, mag evt ook erbij in de lijst.

12. Mismama

Mismama Lid

21 jun 2012
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Es balen zeg. Maar misschien dat ze over een paar weken meer zien. Meestal doen ze ook pas vanaf 7/8 weken een echo, omdat ze dan gewoon bijna zeker iets zien.
    Als er een vruchtzakje zit heb je een grote kans dat er gewoon een vruchtje inzit.

@ mamalicious super dat jou echt goed was.

@ Ilse, ik heb me ook ingeschreven bij mvm ben benieuwd wanneer ze contact met mij opnemen om langs te komen. Ik ben natuurlijk nog geen 6 weken en heb begrepen dat je zover moest zijn.

Zelf voel ik me nog altijd belabberd. Duizelig heel erg bijna niet kunnen eten dus eet ik kleine beetjes ben al 2 kilo afgevallen. Probeer wel zo gezond mogelijk te eten en multivitamine voor zwanger vrouwen te slikken.
    Ben nu drie dagen niet gaan werken. Ga zo weer de arts bellen.

13. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Zo...mijn buik is nu al een enorme bol. Ben net zo bol als bij de eerste toen ik 10 à 12 weken was...soms denk ik...dat kan toch niet?? Dus bel zo wel even de VK om te overleggen of dit normaal is.

Heb pas 6 augustus de echo, maar kan het tot die tijd nooit meer verbergen...ik krijg nu al af en toe van die blikken...Maar voor ik het iedereen vertel zou ik graag een kloppend hartje hebben gezien. Na het zien van een kloppend hartje is de kans nog maar minimaal dat het alsnog mis gaat en zou ik het gewoon vertellen...

@MvM, vanmorgen is de mevrouw geweest en ga meteen beginnen. Zwangerschapstest knalde gelijk. Genoeg HCG zei die Mw.. Dus nu in de weer met kannen en flessen...

Groetjes!!

14. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik was inderdaad een beetje in spanning vanwege de test. Maar dat was nergens voor nodig want beide strepen kwamen tegelijk op en het was een echte knaller! Ik mag volgende week vrijdag pas beginnen met opvangen (ondanks de knaller).

Ik heb de ketting gekozen, vind het een erg mooie ketting alleen durf hem nu nog niet om te doen... weet dat veel meiden hier in de buurt en in mijn vriendenkring ook meedoen/meededen met MvM.

Oh Babybolly, misschien is het wel een 2-ling als je nu al zo snel groeit!!

Mismama wat balen dat je zo slecht voelt. En dan ook nog duizelig erbij! Hoop voor je dat het snel wegtrekt!

15. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ils: 2??? oh, ik zou het leuk, maar ook wel heel druk vinden hoor! Maar goed, als het zo is, is het goed. Ben wel veel misselijker dan de 1e zwangerschap en heb al last van maagzuur. Daarnaast al snel kortademig na wat inspanning. Ze zeggen dat de klachten bij een 2-ling altijd heftiger zijn dan bij een 1-ling...nou ja, we zullen zien.

De VK zei dat het waarschijnlijk om mijn darmen gaan die ruimte aan het maken zijn. Heeft geen zin om eerder een echo te maken dan bij 10 weken. Zij adviseert dit alleen bij bloedverlies of grote zorgen. Mag eventueel eerder een echo op eigen kosten laten maken, maar zie daar het nut niet zo van in...dus wachten gewoon tot 6 augustus en tot die tijd maar lekker veel wijde dingen aan...

Hierbij een foto van mijn 'bol'...ik ben normaal niet helemaal slank hoor, maar het is toch echt een bolletje naar voren...

Groetjes!!

Bijgevoegde bestanden:

• 001.jpg
      001.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      5
  16. Es1983

Es1983 Lid

25 apr 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor de lieve woorden.
    Het is inderdaad gewoon afwachten.
    Vruchtzakje zit er wel ja.
    Ik ben alleen heel onzeker geworden omdat je heel vaak leest dat je het hartje bij 5,5 week al ziet kloppen.
    Woensdag MvM langs geweest..test was ook een knaller en snel ook te zien.
    Hoop en vertrouwen hebben.

17. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ik heb gelezen dat het hartje in week 5 voor het eerst gaat kloppen, maar nog niet regelmatig klopt. Misschien heeft het hartje daarom nog niet geklopt. We zijn allemaal nog maar zo kort onderweg... en het is bizar hoe snel het allemaal gaat. Bij de volgende echo is het vast allemaal goed en zie je vast een schitterend hartje kloppen!

18. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    @ mismama, vervelend dat je je zo voelt!

@ babybolly, wauw al echt een zwanger buikje!
    Ik had het ook tot eergisteravond, voornamelijk 'savonds. Bij mij waren het echt mijn darmen.
    Mijn darmen zijn een stuk rustiger geworden nu ik veel water drink.
    En mijn buikje is nu ook in de avond weg.
    Gelukkig maar, want wil het ook nog even stil houden ;)

Hier vandaag veel geslapen!
    Heb het gewoon echt nodig merk ik.
    En op dagen dat manlief thuis is, moet ik er echt gebruik van maken om weer fit te worden voor mn 2 kids!

19. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Lastig he, dat vele moe zijn... Ik merk ook dat ik super veel slaap. En merk dat ik last krijg van mijn maag/darm stelsel. De afgelopen tijd was het vooral dat ik iets moest eten voor het opstaan. Maar nu merk ik dat ik toch echt wel wat langer misselijk blijf. Maar goed, het is voor een goed doel!

Qua buikjes merk ik ook dat mijn buik wat meer opgezet is. Normaal heb ik mijn vet, en dan zie ik daaronder een klein kuiltje (zeg maar). Dat kuiltje is nu minder zichtbaar aan het worden. Het zullen allicht mijn darmen zijn, en de buitenwereld zal er zeker niks van zien, maar ik vond het wel leuk!

20. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    es, hoe is het met jou?

hier weer vreselijk moe... uurtje geslapen. Nu lekker stuk wandelen met de kids.

Deel Deze Pagina