Hoi Dames Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben 27 febr uitgeteld. Ik ben 33 jaar en heb al een dochtertje van 6 maanden. Het was de bedoeling dat we niet veel leeftijdsverschil tussen onze kinden wilde, maar dat ik zo snel weer zwanger zou zijn hadden we niet verwacht (vooral omdat het de vorige keer niet zo makkelijk was om zwanger te raken). Mijn eerste afspraak bij de verloskundige is op 19 juli. Ik kan niet wachten.. Hier trouwens ook al een opgezette buik, kan mijn broeken al bijna niet meer dicht krijgen. Ik geloof niet dat ik het lang geheim kan houden.
Ik ben 15 februari uitgerekend van ons eerste prachtige wonder. Ik ben 19 jaar ( het was niet bepaald gepland) en mijn vriend 21
Ja goed denk ik. Het beetje bloeden is gestopt en beetje misselijk. Ik moet afwachten. Hoe is het met jullie?
Welkom Tinywish. Heb jij een echo foto? Zou hem graag zien. Bij mij ook nog geen hartje te zien donderdag en ik ben ook iets minder ver.
Welkom KV en Tinywish, @ Es gelukkig is het bloeden gestopt. Ik heb besloten om maandag op het werk te gaan vertellen dat ik zwanger ben aan mijn leidinggevende. Ook omdat ik me nu al zo slecht voel. Ik ga maandag ook proberen heel de dag te werken. En omdat mijn moeder binnenkort op vakantie gaat kan ik pas na haar vakantie vertellen dat ik zwanger ben en dan ben ik al bijna 12 weken... Mijn man wil echt wachten tot na de eerste echo en die is met 8 weken en dan is mijn moeder al weg. We willen het als eerste ook aan mijn familie vertellen en dan aan zijn familie. Hopelijk krijg ik eerder geen buikje anders moet ik het wel vertellen aan de rest. Nu is gelukkig nog niets te zien.
Hi meiden en welkom meiden! Hier is de hel losgebarsten in die twee kanonskogels van een borsten van me! Mennnn, wat kan dat pijn doen.. En wat groeien ze opeens! Ben alvast begonnen met smeren van goedjes, ik hoor dat het niks uitmaakt voor striemen maar die extra aandacht verdienen buik en borst wel! Dit wordt een spannende week voor ons, vorige 2 keer begon ik te bloeden. Hebben jullie ook opbouwende kwaaltjes?
Uitgerekend♥ ♥15-02 Tinywish (19 jr)1e kindje ♥18-02 Jufjip (29jr)2e kindje, maar zijn ook al 3 cadeaukids van manlief, zkh bevalling, bv ♥18-02 bail 1e kindje ♥18-02 Kleinduimpje, (29 jr)1e kindje, zkh bevalling ♥19-02 All Mine 3e kindje, zkh bevalling, bv ♥19-02 S1978 2e kindje, zkh bevalling, bv ♥20-02 Carrie78 (33) 2e kindje ♥21-02 Es1983 1e kindje ♥21-02 mariska D 1e kindje ♥21-02 lovelymom 3e kindje ♥21-02 L89 1e kindje ♥21-02 Lin583 ♥22-02 Babybollyzkh, bv ♥22-02 Balou1 ♥22-02 Chilleke (28jaar) 2e kindje (2 jr) ziekenhuisbevalling, in principe bv ♥22-02 MyLady 1e kindje ♥23-02 Miss Y 2e kindje, thuis bevalling, bv ♥24-02 Bootjekatootje (23) 1e kindje, zkh bevalling, bv ♥24-02 LBue (24) 1e kindje, zkh bevalling, bv ♥24-02 sofie28 4e kindje ♥26-02 Heart (22 jr, 26 juli 23 jr)2e kindje, thuis bevalling ♥27-02 Ils80 (31 jr) 3e kindje, zkh bevalling, bv ♥27-02 kv78 (33 jr) 2e kindje ♥28-02 Caroline1978 1e kindje, zkh bevalling, bv ♥28-02 Mismama 1e kindje ♥28-02 Noekie 2e kindje ♥??-02 Miss Y ♥??-02 Mamaliscious Afspraken: 09-07 LBleu intake + echo 09-07 mariska D intake 09-07 MyLady Echo 09-07 Mamaliscious Echo 10-07 Noekie Echo 10-07 Ils80 Echo 11-07 Es1983 echo 11-07 All Mine intake VK 13-07 Bail echo 16-07 Jufjip intake vk 16-07 Miss YEcho 16-07 Heart intake + echo 17-07 lovelymom intake + echo 18-07 Miss Y intake 18-07 Chilleke intake 19-07 Carrie78 Intake + echo 19-07 Kv78 VK 23-07 Bootjekatootje echo 23-07 Babybolly intake 25-07 mismama vk + echo 26-07 Caroline1978echo 06-08 mariska D echo 06-08 Babybolly echo
kv78, welkom en gefeliciteerd! Ik heb je op de lijst gezet. Wauw wat leuk, zo'n klein leeftijdsverschil!! En wat fijn dat het nu zo snel gelukt is! Tinywish, Welkom en gefeliciteerd! Leuk zo'n jonge mama! (ik was bij mn oudste ook 19 jr, ben nu 24 jr en zwanger van de 3e) Es, fijn dat het bloeden is gestopt, ik hoop dat alles goed is! Mismama, denk dat je wel opgelucht bent als je het je werk heb verteld. Dan heb je misschien wat meer begrip als je je weer niet lekker voelt. Bootjekatootje, wel herkenbaar, soms ineens steken in mn borsten!!! Hebben jullie lekker genoten van het weer?! Wij wel, lekker terrasje gepakt met de kids, daarna wandeling en geëindigd in de speeltuin waar de kids zich heerlijk hebben vermaakt. Mooi om te zien, hoe de jongste (bijna 2 jr) zich nu ook prima zonder ons kan redden in de speeltuin. Ze kan zo heerlijk spelen met haar broer, en kan al zoveel zelf! Dat ik het soms best eng en benauwd vind dat we weer bij baby moeten beginnen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de babytijd een hele leuke tijd! Maar hoe "ouder" ze worden, hoe makkelijker het wordt. Misschien herkennen diegene het wel, die nu ook zwanger zijn van de 3e?! Dit gevoel duurt maar heel kort hoor, want als ik dan weer denk aan dat lekker wandelen met de baby, en 'snachts heerlijk knuffelen, dan smelt ik alweer!
Gelukkig maar dat iedere leeftijd zo zijn eigen voordelen heeft! En ook zijn nadelen, waardoor het weer leuk is als ze de volgende fase bereiken.
Ik hoop dat het een goed teken is, dat het hier zo rustig is? Hebben jullie van het mooie weer genoten? Wij wel, zijn lekker erop uit gegaan! Verder lijk ik op het moment wel 6 maand zwanger met mijn buik! Poeh, dat word nog lastig verbergen. Laatst vertelde ik dat mijn buurvrouw/goede kennis, ook in verwachting is, nu 7 weken. Zij heeft ook al last van een opgezette buik. Bij haar kan ik het echt goed zien!! Dus het zal er wel bij horen. Ik trek gewoon wijde shirts aan, hihi.
Es, fijn dat het bloeden gestopt is! blijf duimen! bootje, oei ook al spannend! borsten, hier doen ze ook zooooo zeer...deed gisteren bh uit en dacht echt...pffff... heb nog voedingsbhtopje en die heb ik vannacht gedragen..dat was wel fijn! nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! euhmmm verder weet ik het effe niet meer,sorry hier productief weekend gehad, kozijnen (incl schuifpui) buiten geschilderd achter...wat een werk... maar goed is wel klaar nu. nu is alleen mijn zoontje ziek geworden net een kacheltje maar hij slaapt gelukkig! zo sneu die ukkies die ziek zijn... iedereen fijn weekend gehad?
wel gaaf samen zwanger zijn Ik ben vorige keer met mijn beste vriendin zwanger geweest (zat 4 dagen verschil tussen) uit eindelijk eeen week verschil tussen de kids... nu is zij ook zwanger alleen flink stukje verder al (15 weken nu) maar goed, wel leuk! dadelijk allebei kids van (ongeveer) de zeflde leeftijd!
Nieuwe meiden, welkom! Es, wat fijn dat het bloeden gestopt is! Bootje, spannend! Hier ook al een beetje spanning omdat het bij mij vorige keer met 5+5 misging. Haha, ik herken het buikjes en zere borsten gevoel. Iedereen die ik vergeten ben sorry, ik duik mijn nest in na een zwaar familieweekend (waarin ik het wel verborgen heb kunnen houden ondanks flinke misselijkheid, vaak plassen en een bollig buikje en megatieten ) Ben helemaal op...
@Es, ik hoop dat je snel gerustgesteld kunt worden en dat er straks gewoon een kloppend hartje te zien is. @tinywish, spannend, bijna 3 juli. En dan hoop ik natuurlijk ook voor jou een mooie echo met een duidelijk kloppend hartje. @kwaaltjes, voor het maagzuur is erg aanwezig hier. Af en toe wat krampen in mijn buik en verder valt het mee. @all mine, mijn buik is ook al ontzettend opgezet. Ik werk in de thuiszorg en ik moet al een knoopje van mijn jasje open laten. Ik kan het denk ik ook niet lang verborgen houden. Nu ben ik niet de smalste, maar ja mijn buik steekt nu wel echt uit. @Chilleke, ik ben ook samen met mijn beste vriendin zwanger, zij is wel al 17 weken nu. Van mij weet ze het nog niet, dat ga ik morgen vertellen. Mijn andere beste vriendin is aan het proberen dus het kan nog zijn dat we dadelijk met zn drieen zwanger zijn. Dat zou echt leuk zijn. @Voor de lijst: ik wil graag thuis bevalling (hopelijk lukt het dit keer wel) en borstvoeding geven. @hier, de eerste weken van de zwangerschap ben ik ook nooit echt gerust. Mijn eerste zwangerschap is ook uitgelopen op een miskraam en daardoor blijf je die eerste weken toch altijd de angst houden. Ik denk ook niet dat je hier veel tegen kunt doen.
Wat leuk zoveel meiden samen zwanger. Hier ook een paar meiden in mijn omgeving zwanger. 1 is over een week uitgerekend, de ander in oktober en de volgende in december. Mijn schoonzus had eigenlijk ook in december uitgerekend moeten zijn, maar zij is met 8 weken gecurreteerd. Dat is wel erg jammer! Als het straks bij iedereen bekend is, is het wel leuk... Zo'n clubje met jonge moeders (to be). Nog een week en dan heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige, ik vind het zo leuk! Hoop dat deze week lekker snel gaat! Klachten zijn nog weinig veranderd, heel veel moe en zere borsten, en ik moet niet te lang wachten met eten in de ochtend anders wordt ik misselijk. Maar ik bof welals ik meiden hoor over echt heel misselijk! Hoe is het met de rest hier?
Hi LBlue, ik ken op dit moment weinig zwangeren. Er zijn er net een hele bups bevallen.. Ik hoop over 2 maanden van alle kanten te horen dat iedereen zwanger is, wel zo gezellig! En dan met name een bevriend stel die al 6(!)jaar bezig zijn. Die zijn nu uitgeweken naar Gent. Zulke mensen gun ik het zoo! Haha even iets stoms: ik kom er net achter dat ik geen nieuwe rollen wc papier in huis heb!!! En ik moet zo veel plassen... Hmmmm snel naar de winkel? Ooowh dom dom dom
ils knap dat je het verborgen heb kunnen houden! samen zwanger, vind het vooral fijn omdat je gewoon ongestoord kan praten erover zonder dat iemand het beu word haha lblue hier ook niet misselijk..maar ja kan misschien nog hoop het niet bootje oohohoh das idd niet handig haahaha, heb je anders geen keukenrol haha hier net gewerkt..nu effe vrij...lekker
Samen zwanger, leuk!!! Ik was bij nr 1 samen met een goeie vriendin zwanger, zij was 2 maand eerder uitgeteld en bij nr 2 met een andere vriendin uit de vriendengroep, toen was ik 2 maand eerder uitgeteld. Ik denk dat ik nu weer samen met haar zwanger ben want ze hebben de hele vriendengroep uitgenodigd voor een bbq "omdat we elkaar maar zo weinig zien" (terwijl we de laatste tijd regelmatig bij elkaar zijn om een vrijgezellenfeest en bruiloft te regelen voor andere vrienden) en ik denk dat ze dan gaan vertellen dat ze nr 1 krijgen. Wij willen het ook dan gaan vertellen aan de groep. Ik heb de kratjes van MvM op het toilet staan en zoonlief zegt vanochtend tegen mij: Mama wat is dat... Ik zei dat ik daar mijn plasjes in ging stoppen en toen vroeg ie waarom dat was, hij zei stinkt jouw plas dan ofzo? haha, Ik heb hem verteld dat ik daarmee andere mensen kan helpen en nu hoop ik maar dat hij niet op de psz zoiets heeft gezegd...
Hoi hoi, ik was bij mijn mk op 4 dagen na, net zover als 1 van mijn beste vriendinnen. Gelukkig zijn we nu nog een heel stuk samen zwanger! Ik weet van een aantal vriendinnen dat ze gaan beginnen met nr 1 of met nr 2. Hoop dat dit snel ook lukt, want wat chilleke zegt, dan kan je er heerlijk uitgebreid over praten zonder schuldgevoel!
Ik zie trouwens in mijn handtekening staan dat ik 5 wk en 4 dg zwanger ben, terwijl dit 5 wk en 5 dg moet zijn.... Wat raar dat hij dit verkeerd aangeeft... Iemand ook die ervaring?