Wij hadden gisteren het verjaardagsfeestje van mijn man en toen iedereen aanwezig was hebben we het grote nieuws verspreid Leuk hoor die reacties vooral van mijn schoonvader. We hadden mijn moeder en mijn schoonvader een slabbertje gegeven waarop stond jullie worden oma en opa Mijn schoonvader gilde wat. dat kan toch niet iedereen zei, we wisten het wel haha. de ene zei ik zag het aan je borsten, de ander zag het aan mijn buik lol. Leuk hoor. Wie heeft er trouwens ook al last van bad hair days. pfff mijn haren zijn nu heel snel vettig grrr.
Al drie weken last van vettige haren. Normaal kon ik om de dag wassen maar nu lijkt het na een halve dag al weer vies! Grappig de reacties en Gefeliciteerd met je man! Pff ik lijk echt alles te vergeten.... heb normaal echt een geheugen waar iedereen om me heen jaloers op is maar ik moet nu echt alles opschrijven... Word gewoon gek van mezelf!!! Tips???
Ik heb ook zo snel last van vet haar! Soms wordt het dezelfde dag nog vet , lang leve de 'droog shampoo van Andrelon"
Lbleu, Mylady & mamaliscious, veel plezier bij de echo morgen! Mariska, veel plezier bij de intake morgen! Woensdag mag ik naar de VK voor intake, kan dan ook een afspraak maken voor de echo.
Succes met de echo's meiden! Wel fotootjes hier plaatsen hè @ vet haar: nu juist niet meer! De maand voordat ik zwanger werd had ik nog de nuvaring, en de laatste weken werd mijn haar volgens mij juist daar vet van, zo'n vies gevoel altijd. Nu al een week erge last van mn blaas trouwens, al na 6 uur slaap moet ik uit bed omdat het echt pijn begint te doen..zo snel al de vorige keer begon dat ergens tussen de 25weken. Heeft iemand dat ook? En dromen doe ik ook verschrikkelijk veel ineens, pas als mn vriend naast me ligt stopt dat.
Nog geen last van "nachtplassen" hier. Wel van dromen, veel meer en veel "echter" dan wanneer ik niet zwanger ben.
Hier ook erg veel last van vet haar... bah ! En dat dromen komt mij ook bekend voor, heb al 2 keer gedroomd dat m'n vriendin bevallen was (ze hoeft ook nog maar 5 weken) maar moest iedere keer als ik wakker werd echt even nadenken of het nu echt was of gedroomd hahaha. Misschien stomme vraag maar wanneer regelen jullie de kraamzorg? Had ergens gelezen dat dat al rond de 12 weken moest...?
Klopt, je moet dat al heel vroeg regelen. Ik ga me er deze week even in verdiepen. Het is trouwens per verzekering verschillend geloof ik, er zijn verzekeringen die de kraamzorg voor je regelen en anderen doen het weer niet. Net als een kraampakket/bevalpakket (weet niet meer hoe het heet, sorry!!!). Vorige keren waren wij bij avero achmea verzekerd en toen kregen we een pakket thuisgestuurd. Nu zijn we bij cz, weet niet hoe het daar geregeld is...
Ik heb me al aangemeld, ook bij CZ. Als je daar aangeeft bij welk kraambureau je wilt, regelen zij meestal de aanmelding en het kraampakket. Wij gaan dit keer voor zorg van de waarden. De kraamzorg viel de vorige keer wat tegen bij de kraamvogel. En de waarden kwam goed uit de beoordelingen. Blijft natuurlijk altijd afwachten wie er komt... Hoenderen de echo's dames? Liefs
Zo, nu even tijd om echt te zp-en... Hier weer eens een foto'tje gemaakt van mijn buik. Jemig, wat wordt die groot zeg...en dat voor pas 7,5 week... Op mijn werk heeft 1 iemand het door, de rest nog niet of durft het niet te vragen...draag nog wijde kleding, maar kan het zo niet lang meer verhullen. 6 Augustus (echo) ga ik zeker niet redden met wachten met vertellen. Vandaag de hele zolder opgeruimd. Daar moet nu eerst worden geschilderd. Dan gaan alle rommelspullen en de kledingkasten naar boven, zodat voor onze oudste een grote-jongens-kamer gemaakt kan worden. Leuk, leuk, leuk! Aan de babykamer hoeft niet veel te gebeuren, wel nog wat nieuwe assecoires om het even iets anders aan te kleden, maar verder niets. Zit nu af en toe al beetje te surfen voor leuke geboortegedichtjes, kaartjes etc. Zo leuk om weer mee bezig te zijn! Namen zijn we al redelijk uit. Voor een meisje hebben we een superlieve naam, die we heel graag nog zouden gebruiken en voor een jongen hebben we nog 2 namen. Hier moeten we nog een keuze uit maken, maar meestal valt dat wel op z'n plek na een echo (wordt het de wat rustigere, lieve naam of de korte, pittige naam, wat past bij het kindje...) Nou goed, hebben nog tijd zat! Ben heel benieuwd naar de echo's van vandaag! Ik hoop voor iedereen op goede echo's! Ik denk dat het nu dan ook wel iets drukker zal worden hier...nu komen alle intakes en echo's eraan en wordt het nog wat echter! Verder zijn mijn kwaaltjes wisselend. Soms nog wel wat misselijk, maar niet meer de hele dag, boobs gegroeid en vooral 's avonds pijnlijk, soms ineens zomaar kunnen slapen... Nou dames, tot snel! Groetjes!!!
Hey ladies, Ik heb vandaag de eerste echo gehad en alles was goed! Omdat ik chlamydia heb gehad en twee keer bloedverlies was dat wel erg spannend, maar het zit op de goede plek en het hartje klopt. Ik ben wel teruggezet: nu 6w6d, dus uitgerekend op 26 februari! Maar dat zal met de termijnecho wel weer worden bijgesteld... Ik ben nog steeds erg misselijk! Ik snap niet dat iets van 8,6mm me zo ziek kan maken.. Ik heb vandaag groeibh's gekocht, want mijn eigen bh's zijn echt te klein en doen zeer... Erg oncharmant. Heeft verder al iemand zo'n bh gekocht? Ik heb nu gewoon een zwarte en een witte van Hunkemöller, maar zou graag ook een leuke hebben straks. Babybolly: jeetje wat een mooi buikje al! Ik heb 's avonds ook al wat.... Kraamzorg: daar ben ik nog echt niet mee bezig, maar komt volgende week vast ter sprake bij de verloskundige. Daar mag ik 17 juli naartoe. Kan iemand dat in het lijstje plakken? Ik weet nog niet hoe dat moet... Ik lees heel trouw mee en als ik straks wat minder misselijk ben ga ik ook echt actiever meeschrijven... Voor nu ga ik lekker dromen over dat mooie kloppende hartje van vandaag! Ik hoop dat de andere twee echo's van vandaag ook goed waren.. Het zijn er veel deze week: succes allemaal! Superspannend!
Wat fijn dat de echo goed was! Even voor mijn geestelijke voorbereiding, was het inwendig of uitwendig? Babybolly wat een buikje al zeg! Hoewel ik ook niet mag klagen want er waren bij mij ook al mensen die zaten te gluren... Heb de zak zwkleding teruggevonden en vandaag alles gewassen, aantal dingen zal ik toch nog wegdoen denk ik en wat nieuwe broeken erbij maar ik kan een tijdje vooruit... Helaas de hele dag misselijk geweest...
Uitgerekend♥ ♥15-02 Tinywish (19 jr)1e kindje ♥18-02 Jufjip (29jr)2e kindje, maar zijn ook al 3 cadeaukids van manlief, zkh bevalling, bv ♥18-02 bail 1e kindje ♥18-02 Kleinduimpje, (29 jr)1e kindje, zkh bevalling ♥19-02 All Mine 3e kindje, zkh bevalling, bv ♥19-02 S1978 2e kindje, zkh bevalling, bv ♥20-02 Carrie78 (33) 2e kindje ♥21-02 Es1983 1e kindje ♥21-02 mariska D 1e kindje ♥21-02 lovelymom 3e kindje ♥21-02 L89 1e kindje ♥21-02 Lin583 ♥22-02 Babybollyzkh, bv ♥22-02 Balou1 ♥22-02 Chilleke (28jaar) 2e kindje (2 jr) ziekenhuisbevalling, in principe bv ♥23-02 Miss Y 2e kindje, thuis bevalling, bv ♥24-02 Bootjekatootje (23) 1e kindje, zkh bevalling, bv ♥24-02 LBue (24) 1e kindje, zkh bevalling, bv ♥24-02 sofie28 4e kindje ♥26-02 Heart (22 jr, 26 juli 23 jr)2e kindje, thuis bevalling ♥26-02 MyLady 1e kindje ♥27-02 Ils80 (31 jr) 3e kindje, zkh bevalling, bv ♥27-02 kv78 (33 jr) 2e kindje, thuis bevalling, bv ♥27-02 mienma (33 jr) 1e kindje ♥28-02 Caroline1978 1e kindje, zkh bevalling, bv ♥28-02 Mismama 1e kindje ♥28-02 Noekie 2e kindje ♥??-02 Miss Y ♥??-02 Mamaliscious ♥??-02 Fliertje(24 jr) 1e kindje
Afspraken♥ 09-07 LBleu intake + echo 09-07 mariska D intake 09-07 MyLady Echo 09-07 Mamaliscious Echo 10-07 Noekie Echo 10-07 Ils80 Echo 11-07 Es1983 echo 11-07 All Mine intake VK 13-07 Bail echo 16-07 Jufjip intake vk 16-07 Miss YEcho 16-07 MienmaEcho 16-07 Heart intake + echo 17-07 lovelymom intake + echo 17-07 MyLady Vk 18-07 Miss Y intake 18-07 Chilleke intake 19-07 Carrie78 Intake + echo 19-07 Kv78 VK 23-07 Bootjekatootje echo 23-07 Babybolly intake 24-07 Mienma intake VK 25-07 mismama vk + echo 26-07 Caroline1978echo 06-08 mariska D echo 06-08 Babybolly echo
Babybolly, wauw wat een mooie buik al!! Mylady, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Heb je een foto?? Noekie & Ils80, heel veel plezier bij de echo morgen!!!
@ils: het was een inwendige echo. Ze heeft wel eerst ook uitwendig gekeken en zij zag toen al hartaktie maar wij zagen het niet echt heel goed... (Beetje zo'n Rachel 'I don't see it' moment voor de Friends fans hier) Dus daarna nog inwendig en toen heeft ze ook gemeten, eierstokken bekeken en gekeken of er ergens bloed zat (ivm bloedingen eerder) Ik vind het achteraf fantastisch, maar op dat moment was ik alleen maar verbaasd: dat alles goed was, dat er nu al een hartje te zien is... @allmine: dankjewel voor het bijwerken van mijn data! Ik heb wel een foto, maar zit op de iPad dus zal hem er van de week wel even opzetten... Ik hoop snel iets te horen van de andere dames die vandaag moesten... Noekie en Ils: veel plezier morgen! Ik hoop dat alles goed te zien is!
Ok, ik bereid me voor op inwendig dus... Haha, na twee kids ben ik nog steeds enigszins preuts.... Noekie jij ook veel plezier morgen!