15-28 februari 2013 mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door All Mine, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Oh wel lekker dat je de echo zo vroeg hebt! Kun je de rest van de dag weer lekker glunderen. Ik mag 29 augustus pas weer op controle (zijn dan 15 weken) maar dan krijgen we geen echo dat xal pas weer bij de 20 weken zijn. Zit nu te twijfelen of ik met 17/18 een pretecho ga doen. Ik vindt het anders zo lang wachten tot we os ukkie weer kunnen zien.

Het is inderdaad mijn eerste :) maar die buikspieren ben ik ook al even kwijt hahahah.

Wat leuk om te zien die rijtjes all mine!
    Dat wordt straks een foto finish in sommige dagen :)

2. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    #502 All Mine, 8 aug 2012
    Laatst bewerkt: 8 aug 2012
    We hebben een hele mooie echo gehad !!
    Prachtig kindje, kleine druktemaker!!

Wel iets terug gezet, ipv 12.1 wk. ben ik 11.6. wk en nu dus 21 feb uitgerekend.

Nu begint het zwanger zijn voor mij pas echt! Nu hebben we het kindje gezien en nu begint het genieten.. Heb daarom ook veel gehuild tijdens de echo, alle emoties en spanningen van afgelopen weken kwam eruit!

We hebben het daarna thuis direct aan de kinderen verteld.. De oudste was helemaal blij :D

Zal zo de foto ff uploaden!

3. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Leuk is dat he, All Mine.. Ik vind het nu ook een stuk echter.
    En 21 februari stik leuke dag... Mijn broer is dan jarig ;)

En Yvon, ik herken de twijfel... Wij hebben ook getwijfeld. Hier besloten dat we tussen de vorige echo (afgelopen maandag) en de volgende (20 weken) nog een echo laten maken, gewoon omdat het zo onwijs leuk is om naar ons kindje te kijken. We hebben even gezocht en voor 40 euro kunnen we een half uur kijken en krijgen we foto's en een filmpje mee. Ik vind dat best betaalbaar. Is gewoon 2d, maar met 16 weken (zijn we dan) vind ik 3d echt onzin, het kindje is nog zo mager dan... Dus dat is super leuk. De toekomstige opa's en oma's mogen allemaal mee :) en mochten ze het geslacht kunnen zien, dan kunnen ze dat vertellen, zo niet.. dan wachten we nog eventjes. Ik heb er echt zin in... Dus op het lijstje kan voor mij 10 september pretecho.
    Ik vind dit zwanger zijn, nu zo leuk... De eerste weken vond ik er niks aan, maar hoe verder je komt hoe leuker het wordt! Tenminste... dat vind ik, de klachten zijn nu stukken minder, en die echo is onwijs leuk! Ik kan niet wachten tot de volgende!

4. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    20120808_123232.jpg

5. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Allmine: wat super super super fijn voor je!! Echt een kindje al, wouw!

6. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Dat is echt een super mooie echo!!!

7. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    @all mine hele mooie echo!

@lblue ja ik vind 9 weken erg lang dus ik denk inderdaad met 18 weken toch maar pretecho. Hier in de buurt kan het zelfs voor €35 al mogelijk alleen dan zonder filmpje. Maar je krijgt wel 8 foto's mee. Idd 3d vind ik nu ook nog onzin. Advies van de vk was om 3d ,met 28 weken te doen.

En last but not least vandaag weer een mijlpaal bereikt we zijn 12 weken zwanger!!

8. Es1983

Es1983 Lid

25 apr 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo was een beetje onduidelijk.
    Hartje klopte mooi en ook horen kloppen.
    De baby was lekker bewegelijk.
    Ik ben iets terug gezet.
    Bevallingsdatum is 22-02-2013 geworden.
    10-okt 20 weken echo
    24 sept geslachtsbepalingecho
    5 sept VK

Bijgevoegde bestanden:

9. Bootjekatootje

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Awh Es', super mooi hoor!! Over een paar weekjes weer zie ik.. Bofkont

10. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn! Allemaal goede berichten!!

Even een vraagje: ik heb geen idee waar jullie wonen, maar welke echopraktijken hebben jullie gevonden?

Hier een leuke in amsterdam, maar 65 euro voor 15 min. En een andere 32 euro voor 15 min....denk dat ik het tussendoor ook wel leuk vind om nog eens te kijken!

Groetjes!

11. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Oooh wat een super echo's! Om verliefd op te worden zo'n heel kindje al :D kan niet wachten op as maandag, dan mag ik 'eindelijk' weer, zo benieuwd of ik dan weer enkele dagen vooruit gezet ga worden.

Fijne dag allemaal! Zo maar eens gaan werken;)

12. Mismama

Mismama Lid

21 jun 2012
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    P1040421.jpg

Vandaag echo gehad en die was helemaal goed!!

Kindje was lekker druk bezig. Flink aan het trappen en begon ook te draaien. Mijn man riep haha ik zie nu alleen maar zijn kont.
    Dat was wel grappig. De verloskundige moest toen weer een andere positie zoeken om hem goed te kunnen meten.

13. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Wat een prachtige echo's!!

Wij hebben besloten geen geslachtsbepaling te doen met 16 weken. Wij wachten dus op de 20-weken echo voor geslachtsbepaling.
    Eigenlijk de keus van manlief, hij zegt liever 4 weken te wachten en het dan met meer zekerheid te weten. Dan nog 4 weken in nog meer onzekerheid te zitten vanwege "niet precies goed" voorspeld geslacht.

Vandaag is mijn vakantie begonnen! 3 weken genieten!!

14. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Fijne vakantie!
    Wij doen de echo ook niet om de geslachtsbepaling. Wij doen het omdat we geen 8 weken willen wachten om ons kindje weer te zien ;). Mochten ze het geslacht kunnen zien, dan is dat mooi meegenomen, zien ze het niet.. of twijfelen ze heel erg, dan hebben we een paar weken later de 20-weken echo.

Mismama, wat een mooie echo!
    Heart, ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten. Deze echo is ook echt super leuk om te krijgen!

15. Bootjekatootje

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hmm mn vriend vind het zonde van het geld, kunnen we beter van shoppen..en 4 weken zijn we zo doorheen. 'Zegt hij'!!! Ikke niet.. Haha, ach ja..

16. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Voor mij is het ook alleen maar omdat ik niet 9 weken wil wachten voor ik ons kleintje weer kan zien hahaha. en kunnen ze het geslacht zien is dat alleen maar mooi meegenomen. Gelukkig vint mij man t wel prima. Hier kunnen we terecht voor €35,- wel alleen 2D en zwart/wit maar dat is voor deze periode prima. Het gaat er echt alleen maar om zodat ik ons kleintje kan zien spartelen hahaha.

17. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Jammer bootje,
    Ik en mijn man vinden die 40 euro extra nou niet echt dat we zeggen beter van niet. Maar goed... voor ons is het niet onwijs veel (nu ik nog werk heb) voor een ander is dat misschien een ander verhaal. Die duurdere echo's is een ander verhaal.

18. Bootjekatootje

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Ik vind het zelf onzin dat het ons geld kost! Het liefst ging ik elke week voor een echo! Prachtig!! En we zitten niet krap..
    Maar laat het allemaal maar heel snel weten hoor, wat het wordt!
    Liefs

19. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Bedoelde ook niet dat je krap zit... Maar in het algemeen is 40 euro voor de ene geen geld en voor de andere is het toch die paar dagen eten aan het einde van de maand.
    En zeker zou ik ook het liefste iedere dag, de hele dag kijken... en dat zou dan helemaal mooi zijn als de verzekering alles zou betalen :D.

Gelukkig zijn we allemaal vrij om zelf te bepalen of we wel of geen extra echo's willen :)

Vanavond lekker bbq-en, het is weer zulk lekker weer dat we gezellig met een paar vrienden de kooltjes aansteken en weer gaan smullen!
    Jullie nog leuke dingen van het weekend?

20. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Hallo dames.

Gisteravond moest ik eigenlijk werken. Ik was zo moe dat ik na een half uur moest stoppen, de lettertjes op het computerscherm begonnen alle kanten op te gaan. Ik voel me aan de ene kant schuldig dat ik niet gewoon kon werken. Het kan natuurlijk zijn dat ik eergisteravond tot 00.30 uur moest werken en dat me dat genekt heeft.

Denken jullie dat ik aan mijn werkgever moet aangeven dat ik de avonden op dit moment niet trek of? Ik weet het effen niet meer grrrrr.:(

Deel Deze Pagina