Ik kreeg net al een telefoontje van mijn werk. Ik had morgen en dinsdag eigenlijk avonddiensten maar ze hebben me naar de ochtend verzet pffff wat een opluchting Straks lekker bbq-en.
Wat fijn zo'n meedenkende werkgever! Goed om jezelf denken hoor! Gelukkig doen ze bij mij ook niet zo moeilijk. Zag weer mooie echo's langskomen, prachtig! Wij hebben donderdag weer een gehad ivm combitest. De nekplooi was goed. De bloeduitslagen moet ik nog krijgen. Maar wat leuk om even uitgebreid te kunnen kijken. De baby lag er niet goed voor dus het duurde best wel even. Lekker aan het bewegen daarna en ook het hartje voor het eerst gehoord. Zie mijn album voor de foto's. Fijne zondag iedereen!
Fijn dat het goed was Carrie, en leuk om zo naar je kleintje te kunnen kijken! Mienma, fijn dat het opgelost is... Ook zou je eens kunnen kijken wat er van gezegd wordt door de arbodienst. Ik heb er zelf geen verstand van, maar ik heb wel eens iemand horen zeggen dat zwangere vrouwen geen ploegen mogen draaien. Misschien dat daar iets in staat waar je voor langere tijd iets mee kan. Een soort back-up. Hier een heerlijk weekend gehad. Lekker bbq-en en vanmorgen mijn schoonbroer en schoonzusje met ons neefje op bezoek gehad. Ze hadden een ontzettend leuk pakje meegenomen van hun vakantie als cadeau. Heel mooi en wit, met een broekje en vestje. Waar als je er wat 'meidenkleuren' onder doet het echt een meisjes ding is, en zo hetzelfde met een 'jongenskleur'. Dus heel lief! Nu zorgen dat we in onze kast (we wonen klein de de baby heeft geen eigen slaapkamer) ruimte komt voor de kleding ed. want het laatje dat ik vrij gemaakt had, is nu vol..
Oh lekker @ mienma, fijn dat je werkgever een beetje begrip heeft en meedenkt. Dat scheelt veel! Ga straks ff de album echo's terugkijken hihi vind dat zo leuk om te zien. Morgen om 15:45 mag ik eindelijk weer. Zo benieuwd hoe groot ons mini mensje nu is! En of we misschien het hartje wel mogen horen
Veel plezier Heart! Het is zo bijzonder! En ik kon vorige week het hartje horen, dus zal jij dat vast ook kunnen nu!
Jaaa echo was super! Of ja, van de baby dan hihi zal hem straks plaatsen als dochter op bed ligt. Hebben het hartje ook gehoord, dat is toch echt wel een heel stuk indrukwekkender dan thuis met de angelsound. Die blijft nu ook in de kast Moet morgen nog een keer bij de gyn voor een echo..ivm de cyste rechts die dus niet kleiner was geworden pfff heb ik weer..hoop zo dat de gyn morgen meteen zegt dat het niks is vk heeft meteen met t zkh gebeld om een afspraak voor me te maken, zo blij dat ze zoiets gewoon serieus nemen ook.
Wel een hele mooi echo Heart!!! ik hoop over 2 weken het hartje voor het eerst te gaan horen Ze heeft het bij ons nog niet geprobeerd. Wanneer doen ze dat normaal gesproken? Misschien een gekke vraag, maar hebben jullie ook zo'n last van je stuitje? Ik zit de hele dag op kantoor en aan het eind van de dag krijg ik echt last van mij stuitje, niet echt pijn maar alsof die in de weg zit of zo.... Groetjes Yvon
Super gaaf Heart! Yvon, ik heb geen last van mijn stuitje... maar ik heb ook geen zittend werk.. Wat vervelend voor je, dat je daar last van hebt!
Hallo allemaal, Na lange tijd weer eens een bericht van mij... We waren op vakantie en vorige week was ik druk met de vakantiewas en ook erg moe. Had geen puf om nog iets te doen nadat de kids op bed lagen. Ik heb wel meegelezen maar niet gereageerd, sorry daarvoor! Allereerst super van al die mooie echo's. En wat fijn om te lezen dat enkelen zelf het hartje al hebben gevonden! Babybolly, op twee plaatsen en al zo'n buikje... toch 2 misschien? Zelf had ik op 26 juli een echo waarbij ik een aantal dagen "teruggezet" werd en toen kwam de uitgerekende datum ineens op 3 maart maar vanochtend hadden we de termijnecho en toen kwam de gyn toch weer op de 27 feb die het in eerste instantie was. Helaas had ze weer niet echt veel tijd, ik heb het hartje een sec. of 5 gehoord en het beebje een sec of 20 gezien... Heb 1 foto meegekregen en zal proberen om hem hier te plaatsen vandaag of morgen maar op de foto is niet echt een baby te herkennen... het ligt denk ik met rug of buik naar ons toe op de zij... 4.58 cm is ukkepuk nu. Hoe is het met jullie kwaaltjes? Hier is de misselijkheid helaas nog niet weg, lijkt zelfs meer te worden, gister moest ik zelfs spugen. Verder dus erg moe/futloos en mijn geheugen is ook net een zeef (bij beide kids geen last van gehad). Helaas heb ik ook sinds een week of 2 weer last van mijn bekken dus ik moet mezelf een beetje in acht nemen. Heb de kinderen al uitgelegd dat ik niet meer zoveel kan tillen en bukken/hurken omdat ik anders pijn "in mijn rug" krijg. Ze zijn zo lief, helpen met vanalles! Mijn bloeddruk was 125/60, was wel goed maar ik moest wel opletten... merk zelf ook wel steeds vaker dat ik wat duizelig word of van die zwart/witte stipjes zie dus af en toe moet ik er even bij gaan zitten. Zo, genoeg geklaagd!!! Vandaag na de echo ben ik lekker gaan zwemmen met de kids, wel binnen omdat er wat buien met onweer werden voorspeld. Kids hebben genoten, ik ook! Wie heeft er vakantie momenteel en wie heeft nog vakantie in het vooruitzicht? Bij ons beginnen de kids volgende week weer met school (oudste gaat voor het eerst naar de basisschool) en de psz.
Fijn dat ook jouw echo iig goed was! fijne vakantie gehad? Vervelend dat je al last hebt van je bekken, hopen dat je er niet al teveel last van gaat krijgen. Vreselijke pijn is dat zeg Wbt school: mijn dochter is afgelopen maandag voor het eerst naar school geweest en erg naar haar zin gehad, maar totaal afgebrand thuis gekomen Volgens de juf dus ook beter om haar vandaag (zou een hele dag zijn) thuis te houden en ook gedaan. Morgen mag ze weer tot 12:15.
Hoi dames Hier ben ik weer. Ik heb even wat minder meegelezen want ik heb het de laatste weken verschrikkelijk druk gehad. Veel moeten werken en veel afspraken erlangs. Ik zal nu de draad weer een beetje oppakken en meer reageren. Ik heb niet helemaal terug gelezen. Heb wel veel mooie echos langs zien komen. Leuk leuk. Ben benieuwd hoe ons mopje er donderdag uitziet. Dan hebben we de 12 wk echo. Vanmorgen naar de verloskundige geweest, alles was goed, en lekker het hartje nog even gehoord. Altijd fijn. @Echopraktijk, wij zijn de vorige zwangerschap voor de 20wk echo en de 3D echo naar Nuth gegaan. Heel fijn dat ze daar ook de 20 weken echo doen, in het ziekenhuis vond ik het heel medisch (ik heb een extra 20wk echo gehad in het zh), en in Nuth was het echt een gezellige happening. Natuurlijk ook omdat alles er goed uit zag. Ik ga het dit keer dus zeker weer zo doen. @Mienma, je moet je niet schuldig voelen om het op je werk aan te geven. Het gaat erom dat jij je goed voelt, en misschien is er wel iets te regelen met de werktijden. @Carrie78, fijn dat de nekplooimeting al goed was. @Heart, vervelend dat je nog met die cyste zit. Dat brengt natuurlijk weer onzekerheid met zich mee. Hoe is het vandaag gegaan bij de gyn? @kwaaltjes, ik heb vooral last van vermoeidheid. In de avond als ik net op bed lig dan begint mijn maag te draaien. Heb ook al een paar keer over moeten geven in de avond. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat vooral in de ochtend. En dikke voeten heb ik, maar daar speelt het weer ook in mee. @vakantie, half september gaan we een midweekje naar een bungalowpark. Lekker even niks.
Heart, fijn dat je dochter het zo goed naar haar zin heeft gehad. Het is toch maar spannend en afwachten wat de kids er van vinden. Hopelijk heeft ze het ritme snel te pakken! Kv, Fijn je weer terug te zien... Hopelijk is de drukte nu wat minder! @ego... hier weer werken vandaag... Best gek om de wekker weer te moeten zetten en dan ook uit bed te moeten komen . Ik begin vandaag op een nieuwe zaal, dus allemaal nieuwe kindjes, wat wel gek is. Ik had me toch flink gehecht aan de psz waar ik vorig jaar stond. Maar goed, dit zal vast ook leuk worden! Hier net op de weegschaal gegaan, en precies een halve kilo aangekomen in totaal tot nu toe. Volgens mij is dat niet heel verkeerd toch? Hoe gaat dat bij jullie? Zijn er al meer meiden wat aangekomen, of juist afgevallen? nou... tot vnvd!
Hallo dames, Daar zijn we weer vandaag de 12 weken echo gehad en we zijn zelfs 3 dagen vooruit gezet nu uitgerekende datum 24 februari Het hartje klopte en armpjes en beentjes zaten er al aan vast De kleine is nu 6.17 cm. Hier is dan de echo.
Wauw mooie foto Mienma! Lblue, succes vandaag! Hopelijk ben je snel aan het nieuwe plekje gewend! Heart, wat fijn dat de school zo soepel is, hopelijk zit het ritme er snel in. Logisch dat ze moeten wennen aan zo'n hele dag school toch!
Hi meiden! Reageer vanavond even uitgebreid op iedereen! Nu pauze.. Werk de laatste weken steeds 5 dagen dus 40 uur.. Heb ook veeel last van mn stuitje.. 's avonds kom ik niet meer overeind. Huishouding staat bijna stil. Aankomend weekend lekker varen en op de boot slapen! Daarna knal ik maar eens een foto van ons op facebook met de tekst: de 1e foto met zn 3tjes! Jullie nog plannen? En inmiddels iedereen verteld? Liefs bo
Hey bootjekatootje, ik heb dat ook van mijn stuitje maar gelukkig niet zo erg als jou! dat lijkt echt heel erg vervelend!! Hier is inmiddels iedereen op de hoogte en al zoveel leuke reactie gehad, alleen maar eigenlijk!
Hi meiden, Bij mij begonnen de bekkenklachten in de 1e zwschap met last van mijn stuitje, ik wil jullie niet bang maken natuurlijk maar wil alleen zeggen dat je jezelf goed in acht moet nemen. Ik kon namelijk bijna niet meer lopen doordat ik dacht dat het erbij hoorde. Nu buk en til ik zo min mogelijk en ook stofzuigen en dweilen laat ik aan iemand anders over. Ik heb net telefoon van de vk gehad, ben aangemeld en mag 30 augustus om 10.15 voor de eerste afspraak komen bij vk. Hier is iedereen op de hoogte. Ik woon in Mariënvelde, dat ligt in de achterhoek. Willen jullie kwijt waar je vandaan komt?