Hoi dames, Ik klets hier ook even mee! ' Klets ook al met de dames van februari 2013 mee, maar deze is wat specifieker. Zal me even voorstellen: Ik ben dobbertje, ben 22 jaar oud en kom uit Friesland. Ik ben uitgerekend op 28 februari 2013! Ik heb even wat bladzijden meegelezen maar deze datum nog niet gespot. wel veel rond de 24e en begin 20. Ik hoop dat ik het een beetje bij kan houden hier
Hoi Dobbertje, Welkom en natuurlijk gefeliciteerd! Ik ben zelf de 27 uitgeteld. Momenteel wordt er met vlagen veel gekletst geloof ik maar is het wel goed bij te houden. Geniet van het ukje in je buik!
Welkom Dobbertje! Zoals Ils80 ook al zegt met vlagen is het hier druk maar goed bij te houden! Oh en gefeliciteerd natuurlijk, ik zelf ben de 20e uitgerekend
Oei.. Moet echt rustig aan doen! Maar dat is moeilijk op een babygroep met kindjes die nog niet kunnen lopen.. Ik ga de afwas wel doen haha! Dobbertje: gezellig! Heb je al afspraken en echo's gehad?? Je kindje al gezien? Alles verder goed? Ils: wat fijn, bij de vk!! Lekker persoonlijk zeggen ze vaak. Ik woon in Zeist, Midden Nederland. Zal na dit weekend even een fotootje plaatsen zodat jullie weten wie er achter deze computer zit!
Lieve allemaal, Ben jullie niet vergeten hoor...maar nu al een week bijholteontsteking en sinds gisteren oorpijn....grrr....morgen de huisarts maar even bellen... Hier alles ok. Over 1,5 week controle bij de vk en over 2,5 week een pretecho met evt geslachtsbepaling....spannend! Ik ga snel weer plat...dat is het bete op dit moment... Groetjes!
Babybolly, dat klinkt erg vervelend! Hopelijk ben je er snel vanaf! Vanaf hoeveel weken kan het geslacht dan bepaald worden? Ik dacht altijd pas vanaf 18 weken maar jij bent dan hoever, 16 weken ofzo bij die pretecho? Ik ben tijdens mijn vorige zwschappen ook bij vk geweest en dat was inderdaad wat persoonlijker dan nu deze keren bij de gyn. Hoewel ik dus nooit een hele zwangerschap bij gyn gelopen heb. En eh... dit ben ik!
Oh en Bootje, gewoon aangeven hoor dat je rustig aan moet doen! Je hebt toch recht op aangepast werk!
Bij dit echocentrum kan het vanaf 15 weken. Wisselt per echobureau... Leukste is om kleintje tussendoor nog eens te bewonderen en als het geslacht te zien is, is het leuk...
Bootje, leuke manier! Hier is het bij iedereen bekend, tenzij we iemand lang niet hebben gesproken en niet op facebook hebben. Dus soms nog wel iemand waar ik het tegen kan zeggen. Plannen, wij gaan van het weekend naar vrienden, zij zijn op vakantie in Zeeland en wij komen een nachtje mee genieten. Ils, 30 augustus op afspraak. Fijn! Maar heb jij eerder nog geen afspraken gehad Het voelt zo laat aan. Dan ben je al 14 weken onderweg. Bolly, zo hebben wij het ook bedacht. Wij hebben ook met 16 weken een pretecho, en als ze het kunnen zien dan is dat heel leuk en zo niet dan wachten we nog even. Ze gaven daar aan dat 18 weken beter was, maar dan zit het zo kort op de volgende echo, dat vond ik onzin. Dus nu even spieken tussendoor en de eerste 'live' kennismaking met de opa's en oma's. ooh en wij komen uit Bergen op Zoom.. Brabant op de grens met Zeeland en Zuid-Holland. En dobbertje (toch) welkom! Volgens mij hebben wij ook wel in het NOD topic gekletst... Tenminste je komt me bekend voor.
Ik heb inderdaad nog geen afspraak bij vk gehad omdat ik 3 keer voor echo bij gyn ben geweest. Wellicht had ik zelf al een afspraak bij vk kunnen maken maar dat wist ik niet dus pas toen gyn me doorstuurde heb ik afspraak gemaakt. Maar al mijn gegevens zijn daar al bekend van de vorige zwschappen dus was geen probleem.
Dat is wel logisch... Als je al naar de gyn gaat, dan zou ik ook niet zomaar een afspraak maken bij de vk. Maar fijn dat het allemaal geen probleem is. Hebben jullie ook zo genoten van het weekend? Hier wel hoor! We zijn een weekendje bij vrienden op bezoek geweest op hun vakantie adres. Zij blijven nu nog lekker een week, wij mochten een weekendje mee genieten. Heerlijk op loopafstand van het strand! En met dit weer was water in de buurt wel een beetje een must. Na de rit naar huis een lauwe douche en dan was het goed te doen! Nu weer werken, moet invallen op een andere zaal, ik hoop dat ze daar schaduw en wind hebben, want ik moet toch eerlijk bekennen dat deze warmte wat minder goed te dragen is, nu ik zwanger ben. Ik voel toch wel mee met de dames die nu op het einde lopen...
hi meiden, zoals beloofd, een fotootje! zaterdag ook het hartje beluisterd met angelsound. Iemand van jullie ook angelsound? Wat een kleine stoomstrein daarbinnen, helemaal verliefd..
Hoi allemaal, Ben ik ook weer eens...Vandaag bij de huisarts geweest en nu aan de antibiotica voor een week ivm middenoorontstekingen aan allebei mijn oren...hopelijk helpt het snel, want gaan over 3 weken op reis met het vliegtuig. Volgende week dinsdag weer controle bij de VK en dan toch nog e.e.a. doorspreken ten aanzien van de medicatie die ik gebruik. Apotheek is er wat vaag over en van bepaalde dingen mag ik niet te veel, maar voor de beeb ook niet te weinig....lekker ingewikkeld dus! Nou dames, ik houd het even bij dit ego-berichtje...ben zoooo moe en ga nog even lekker liggen op de bank. Dan niet te laat naar bed en lekker uitrusten...morgen weer werken.... Groetjes!!!
Vanochtend toen ik wakker werd en me ging wassen e.d. kwam ik er achter dat mijn haar heeft besloten om te gaan "krullen" kortom ik heb nu haar dat ineens alle kanten op staat i.p.v. de goeie! Heel irritant hahahaha.
Welkom Dobbertje @Ils80 ik kom uit Schijndel en dit ben ik. @bootjekatootje ik durf geen angelsound te kopen bang dat ik het hartje niet kan vinden en in paniek raak. @ Ego ik voel sinds deze week blubjes/plopjes in mij buik. Het zit zo laag dat ik het idee heb dat het echt niet mijn darmen kunnen zijn. Ik voel het ook niet elke dag. Denken jullie dat het de baby kan zijn.
Ik denk dat het zeker de beeb kan zijn. Ik voel ook al wat namelijk en herken het gevoel. Bij de eerste had ik ook al met 12 weken beweging van de baby die ik kon voelen. Geniet ervan!!!
Zo...ben ik weer...en gelukkig een stukje beter dan de afgelopen dagen. Was wel even balen...eerst weken belabberd en misselijk van de zwangerschap...Dat werd beter en nu oorontstekingen. Maar goed, als dit achter de rug is, gaat het meteen een stuk beter @ bewegen, ik lijk af en toe wel wat te voelen, maar het is nog heeeel licht. Herken het van de eerste. Leuk weer hoor! @ buik, manmanman...wat wordt hij al bol...(doe mijn naam wel eer aan)...zie de foto... @ ik kom uit Noord-holland, maar zet op internet nooit te veel persoonlijke info. Helaas een keer niet zo'n goede ervaring mee...Met de groep meiden waarmee we bij mijn zoontje aan het kletsen waren hebben we een eigen forum gestart die gesloten is voor buitenstaanders. Daar kletsen we nu bijna 4 jaar later nog steeds. En verder via facebook. Dat is ook een idee...Hebben jullie facebook? Groetjes!
Ik heb even gekeken. Kan op FB een besloten groep aanmaken, zodat berichtjes daar niet voor iedereen te lezen zijn. Als jullie het leuk vinden, PB dan even je facebooknaam....
Ja leuk! Jeetje wat een buik al he. Ik zal eens proberen wanneer ik wat meer tijd heb om mijn buik ook op de foto te zetten, ik denk dat die niet veel voor die van jou onder doet namelijk. Maar had het bij de eerste en tweede ook al zo vlot. pfff, wat balen voor je zeg, hopelijk ben je snel van die ontstekingen af en kun je echt gaan genieten! Hier nog steeds misselijk en moet zelfs steeds vaker spugen. En behoorlijk bekkenklachten dus helaas heb ik vandaag de regiseur van mijn toneelvereniging moeten bellen met de mededeling dat ik mijn rol moet opgeven. Morgenavond heb ik overleg met mijn straattheaterteam en ook daar ga ik aangeven dat ik voorlopig niet meer kan spelen. Heel jammer want we hebben voor eind oktober nog een groots evenement waarop we spelen maar in het stuk dat we spelen heb ik een hoofrol waarbij ik moet rennen en dat is momenteel niet verstandig. #einde ego# Hoe is het met iedereen? En met de afspraken bij gyn/vk?