@lblue; ben benieuwd wat het wordt Vandaag worden bij ons de laatste kratten van mvm opgehaald Ik heb lang genoeg in een bakje geplast haha. Morgen weer naar de vk. ben benieuwd.
Ha meiden lang niet gereageerd omdat ik op vakantie was. Ik heb Rhesus positief dus dat is goed. Maar ik heb van het ziekenhuis wel een kaartje gekregen met daarop dat ik antistof m in mijn bloed heb. Volgens mijn broer die verpleegkundige is betekend dat bij bloedtransfusies alleen een bepaalde bloedsoort mag worden gegeven. Anders kan het gevaarlijk zijn. Voor de rest is het niet gevaarlijk. Wel ben ik op extra controle geweest bij de vk, omdat ik erge buikpijn had. Maar dat was gelukkig alleen maar bandenpijn. Woensdag heb ik mijn gewone controle. Voor de rest hebben wij wel al een kamertje uitgezocht bij de babydump. En we zijn nu bezig met de schuur inruimen we hebben namelijk net een nieuwe laten plaatsen. Zodra die klaar is is ook de toekomstige babykamer leeg en kunnen we die gaan verven. Eind november komen de meubels dus we hebben nog even de tijd. Voor de rest hebben we nog niet veel. Alleen een paar gekregen dingen. Zo een ego post is het geworden. Volgende keer reageer ik weer wat meer op jullie.
Es leuk!!! Gefeliciteerd! Heart wat fijn dat de cystes zo goed als weg zijn! LBlue, hoe was jullie echo? Mismama, leuk dat het kamertje al uitgeruimd wordt en eind november is het zo natuurlijk... Mienma, ik mag donderdag mijn laatste kratten wegbrengen (worden hier niet opgehaald helaas) en ben er dan na bijna 11 weken ook echt klaar mee.
Voor degene die het nog niet op facebook hadden gelezen...de echo was geweldig! Buiten dat we ons kindje hebben kunnen bewonderen, heb ik het ook zeer duidelijk gevoeld... En als klap op de vuurpijl kregen we te horen dat we een dochter krijgen! Omdat de echoscopiste het geslacht niet super scherp in beeld kreeg, is het geslacht met 95% zekerheid gezegd...en daarom mogen we over 2 weken terug komen voor dat laatste beetje zekerheid... Super goede service! Dus de 24ste en naar de verloskundige en in de avond voor een echo, en 2 werken later weer een echo... Een en al genot voor ons de komende tijd!
Hoi! Op fb is het wat drukker Hier alles goed, voel me goed. 's Avonds wel es moe en soms beetje last vd bekken/stuitje na lang zitten of lopen. Maar verder geen klagen, de goede tijd is aangebroken! Dinsdag de 20 weken echo al, spannend! En hoe gaat het met jullie?
Hier is alles wel ok. Alleen nog altijd moe. de ene dag kan ik alles en de andere dag lig ik voor pampes. Wie van jullie voelt al wat? Ik voel helaas nog niets maar de vk zei al dat de kans groot is dat ik het pas bij 22 weken zou voelen. Ten eerste omdat het mijn eerste is en ten tweede om de placenta ervoor ligt. Maandag moet ik weer gaan werken waar ik niet zoveel zin in. hihi. Ik heb ondertussen mijn nieuwe roosters voor de komende weken gekregen. Er zitten dan behoorlijk wat weekend en avond diensten bij. Ik ga proberen volgende week het zo te regelen dat ik geen avonden meer hoef. Ik merk nu sinds dat ik zwanger ben angstig ben om het 's avonds te autorijden. raar hoor... mmhh
Ik voel onze meid al wel... Een aangename verrassing, had het pas later verwacht. Voel het ook niet heel vaak of iedere dag, maar vind het wel super!
Hallo, Ik voel wel bewegen maar veel minder dan bij de eerste en tweede. Wrs omdat placenta ervoor ligt. Gisteravond pretecho gehad en ook wij krijgen een meisje. Echoscopiste durfde er wel een kratje bier op te zetten... Stiekum vind ik het heel leuk omdat voor meisjes veel meer keuze is qua kleding. Helaas nog steeds erg moe en heel misselijk. Ook nog steeds overgeven
Zoo leuk!! Al die geslachtjes!! Hier nog precies 2 weken voordat wij het weten.. Wel gisteren extra bij de vk geweest omdat ik zo'n hoofdpijn heb. Bloeddruk was gelukkig goed, maar ik heb veel stress. Het hartje ook nog even gehoord, was lekker 'pittig' zei ze. Net terug van een screening bij de fysio, blijkt dat m'n ene heup hoger staat en dat tijdens zwangerschap veel ongemakken geeft. Nu oefeningen elke dag doen zodat het gelijk komt. Volgende week gaan we de box kopen!! (prenatal mama mazzel dgn) En dan bekleden met koeka in t licht roze/blauw. Ook het bedje en commodekussen met koeka. De bugaboo gaan we waarschijnlijk ook aanschaffen volgende week. Hoop dat er iets van een actie is. De 1e 20 wk echo van ons volgende week! Wat gaat het snel.. Wouw
Ik voel het ook al iedere dag bewegen, en iedere week worden de duwtjes/trapjes sterker, zo schattig!! Nog 2,5 week, dan eindelijk weten we het geslacht
Hey ladies sorry ik ben nog steeds zo moe moe moe dat ik gewoon geen puf heb om s avonds de laptop op schoot te pakken....Lees op miojn foon wel regelmatig mee maar geen puf om te reageren dan das zo'n gedoe.... mag ik jullie toch een verzoekje doen nu jullie het toch over facebook hebben? Ik kan een fotoshoot winnen, iets wat ik onwijs graag zou willen nu met deze laatste zwangerschap maar wat onze financiele toestand echt niet toelaat. Nou heb ik stemmen nodig om die shoot te winnen. Willen jullie misschien allemaal de foto op mijn facebook liken? Als het goed is is die te zien voor iedereen...wel even op de foto klikken dus en niet mijn bericht liken want dat telt helaas niet. https://www.facebook.com/corien.smit...=share_comment Thanx alvast, enne wil je even laten weten hier als je gestemd hebt?? Wel leuk om te zien waar al onze stemmen vandaan komen. Hier verder alles goed, een spannende 20 weken echo gehad. Ik vond het al zo spannend, komt er voor mij een stel compleet overstuur uit het kamertje pfffff..... door de reynauld toch wel spannend of de kleine goed op groei zou zijn vooral omdat ik zelf nog totaal niet groeide. Ik paste mijn eigen kleding nog prima en je zag nog amper wat terwijl dat bij nr 1 wel anders was. Dus spanning, maar alles is goed! En nu begin ik ook lekker te groeien dus dat is ook fijn. Met 28 weken weer een echo en kijken of de kleine het dan nog zo goed doet.... Las hier ook veel goede echo's en veel bekende geslachten, leuk hoor! bij ons niets bekend, leuk en spannend!!! Verder dus extreem moe en weer 2 weken erg veel moeten spugen. Nu alleen nog maagzuur nou ja als het daar bij blijft dan is het prima... Kleine dreumes is zo met de baby bezig, echt bijzonder!!!! Ze is 21 maanden en begint er soms gewoon zelf over...ik had dat echt niet verwacht.... Verder weinig nieuws hier. Ik werk, ben lekker bezig met mijn dochter en probeer intussen van het zwanger zijn te genieten als de klachten niet zo erg zijn. Het is de laatste keer dus wil er eigenlijk op en top van genieten. Blijf meelezen en hoop echt binnenkort weer klachtloos te zijn met meer energie zodat ik ook mee kan gaan kletsen. Liefs jufjip