15-28 februari 2013 mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door All Mine, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha geniaal!!!

ik had een shirtje gekregen van mijn vriendin met de tekst grote zus voor het geval dat...ze deed wel even de mededeling erbij dat ik op moest schieten anders past mijn dochter hem niet meer. Hij had daar een tijdje op zolder gelegen dus hier meteen in de was gegooid en moest vorige week ook rennen om hem nog van de lijn te halen voor mijn moeder de was ging doen op haar oppasdag(jaja ben een verwendnest hihi) En dat terwijl ik toen nog niet eens wist en eigenlijk nog niet eens het vermoeden had van een zwangerschap...nu wel grappig dat mijn dochter het shirt dus al bijna aan kan om het nieuws te vertellen

2. bail

bail Lid

18 jun 2012
    5
    12
    3
    NULL
    prov. drenthe
    Gefeliciteerd aan alle nieuwe meiden in dit topic!!
    vandaag de verloskundige gebelt. 13-7 kunnen we terecht.. vrijdag de 13e hihi.
    hoop dat alles goed is en blijft gaan. vind het erg spannend!

we proberen het tot die tijd stil te houden tegen onze ouders. Wat ik erg moeilijk vind!!

3. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    HAHAHA Allmine!!! Wat een verhaal! Maar wel een goed verhaal... Ik ga nu even checken of ik alles goed verstopt heb...

Heb de testjes namelijk bewaard van zondag, gister en vandaag omdat ik morgen nog een testje wil doen en ze dan onder elkaar wil leggen voor een foto.

Nieuwe meiden welkom!! En uiteraard gefeliciteerd!!!

Ik krijg volgende week vrijdag MvM op bezoek, heb gister aangemeld en de informatrice heeft gister al gebeld.

Wij hebben net besloten onze ouders zondag uit te nodigen voor het kijken van de foto's van de mini-vakantie... We willen dan als laatste foto een cb digitaal doen. Anderen moeten nog even wachten...

Dit was mijn laatste post tot zondagavond, we gaan morgen eerst richting belgie en donderdag voor 2 nachtjes naar Parijs. We verwachten zaterdag pas erg laat terug te zijn van Disneyland.

4. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ook ik mag me melden. Ik ben op 19 februari uitgerekend va ons tweede kindje. We hebben al een heel lief knulletje van 2,5 hier thuis rondlopen!

5. Miss Y

Miss Y Lid

5 mrt 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jufjip: nee joh, ik voel het nog niet, dat ging over de gevoeligheid van m'n borsten!

16-07 intake verloskundige
    18-07 echo
    Heb het er al eens neergezet, maar dat was verward met lovlymom en dus weer weggehaald!

6. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Nog even de foto van mijn testen! Kan er wel naar blijven kijken!

Bijgevoegde bestanden:

7. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    @ Ils, heel veel plezier!!

@ S1978, gefeliciteerd!

Nu weer als een speer op de fiets met de beide kids. De oudste moet naar zwemles.
    Soms denk ik wel eens, poeh, straks dat allemaal met nog een baby erbij!! Maar ach, gaat vast goed komen.

8. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Zeker gaat dat goed komen!

Sow, heb net 3 uur geslapen... Heel de middag voorbij. Nu maar even de was gaan doen. Anders hebben we straks geen kleren meer ;)

En naar je testen kijken is inderdaad erg leuk!

Ik weet trouwens niet of ik 9 juli ook de intake heb, op de site stond dat deze pas met 10 weken is, maar misschien ook wel...

9. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ik zag vanmorgen dat ik over een hoop posts heen had gelezen.
    Eens denken wat het ook al weer was.

Vertellen, is het over gegaan geloof ik. Mijn ouders weten het al. Mijn schoonouders gaan we het vrijdag vertellen omdat mijn man dat graag wil. Mijn schoonbroer en schoonzus weten het ook omdat zij wisten dat we bezig waren en er naar vroeg (ga niet liegen) en dus gaan we ook volgende week het aan de broers vertellen. Dat blijft voorlopig de kring die het weet.
    Bij mijn schoonouders geven we een te laat 'vaderdagcadeau' ee rompertje met i love opa. Bij mijn broers wil ik de oudste een test geven met het verhaal dat ik een vroeg verjaardagscadeau voor hem heb. Hij is 21 februari jarig en ik ben de 24ste uitgerekend.
    Mijn andere broer weet ik nog niet... Ze zullen allemaal wel helemaal door het dolle heen zijn!

verder, volgens mij is het geslacht ter sprake geweest. Mijn man zei dat hij het wel wilde weten, mij lijkt het ook wel wat... Maar we hebben nog zo'n 15/16 weken om te beslissen wat we echt willen. Ik denk van wel, maar weet het nog niet zeker.

verder is er denk ik nog niks besproken... Wel gisteren het eerste cadeautje gekregen. Omdat ik mijn vader als vaderdag cadeau een rompertje (hetzelfde als voor mijn schoonvader) en een borsteltje en kammetje gaf, kreeg ik een cadeautje wat al in januari was gekocht voor als ze ooit opa en oma zouden worden. Heb een keischattig schaapje uit nieuw-zeeland gekregen. Wilde er bijna zelf mee gaan slapen ;)

Merk ook dat mijn borsten gevoelig zijn.. Ben bang dat het niet lang gaat duren voordat ik andere bh's nodig heb, iemand een tip wat voor iets en waar ik dat kan kopen (zonder dat ik me helemaal scheel betaal).

10. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel na een drukke dag, net thuis...

bhs bij v&d en h&m gescoord vorige keer. Ook grote maten verkrijgbaar! Bevallen mij prima al zijn ze na een zwangerschap en bijna een jaar bv wel gaar hihi Maar goed, voor dat bedrag niet erg, mag ik weer nieuwe...
    tip: koop ze met in elk geval een beetje vulling, dan zie je lekken, dikkere tepels en je zoogcompressen niet!

11. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Aah, dank je.. Ik zal met de tijd eens kijken.. Heb het nu nog niet nodig, maar dat zal niet lang meer duren denk ik ;)

Net de post gekeken en daar zat een brief in van de verloskundige. De eerste afspraak is ook de intake... Er staat in de brief (standaardbrief) dat de echo mogelijk later is, maar aan de telefoon heb ik het ook daar over gehad, dus ik ga er maar vanuit dat het tegelijk is.
    Er zat ook een boekje in over de combinatietest... Ik moet het nog met mijn man bespreken, maar ik denk niet dat ik die test wil gaan doen. Het zou een grote schok zijn als het kindje niet gezond is, maar ik zou het (denk ik) nooit weg laten halen... Dus waarom dan tijdens de zwangerschap in de stress zitten over de mogelijke kans op die syndromen. Wel wil ik de 20 weken echo doen. Niet alleen om te kijken of het kindje gezond is, maar eigenlijk om het kindje te zien...

Hoe staan jullie tegenover die screeningsmethode? Wil iemand hier wel die test doen (vrienden van ons hebben het wel gedaan... en ik vind ook dat iedereen moet doen wat ze willen).

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    s1978 Gefeliciteerd

wat een prachtig verhaal van het doosje in de badkamer haha!

testen kijken...leuk he :) al is mijn digi clear blue er mee opgehouden :( haha

screening, combitest wil ik niet...ik werk met verst.gehandicapten en heb zoooo veel leuke downers gezien...natuurlijk heb ik liever een "gezond" kindje maar het zou ook niet einde van de wereld zijn...en idd geen zin om in de stress te zitten heel de zwangerschap...was van plan te gaan genieten deze keer :p:D
    20 weken echo wel! vind dat heeeeel spannend (vooral ivm werk)

vandaag afspraak gemaakt bij moeders voor moeders, komen vrijdag om 1600 uur en multivitamine gekocht voor zwangeren....oei wat een joekels!! schrok er van haha

hier vandaag cursus gehad...en oh man....was me toch moe..viel bekant in slaap ;) maar goed :p hoort erbij

en ik had een nieuwe vaste mixer gekocht en heb die uitgeprobeerd door cupcakes te maken (baby style) voor morgen bij de koffie...vind het zoooo spannend om het te vertellen haha.

effe op mijn man wachten en dan lekker naar bed....val bekant om

13. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    S1978 Gefeliciteerd!

Wij gaan de combitest denk ik wel weer doen. En ieder geval de 20 weken echo.

Testen zijn zo leuk!!! Heb nog een rijtje testen in m'n album staan voor de liefhebbers :)

Moeheid overvalt me soms maar omdat ik (nog) vakantie heb kan ik het lekker rustig aan doen en ga ik zoals jullie zien niet vroeg maar bed. Zal volgende week wel anders zijn als ik weer moet werken. Ben trouwens nog helemaal niet misselijk geweest. Jullie? Vorige keer begon dat vanaf 6 weken dus dat zou dan volgende week zijn...

14. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Oh ja in De Lijst staan weer juni data ipv feb :p

15. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Wat is het nog rustig hier!!

@ Carrie, Ik ben ook (nog) niet misselijk hoor.

Ik heb trouwens helemaal geen kwaaltjes. Alleen af en toe steekjes in mijn buik, en moe!!

En heb zo iets leuks!!!! Mijn buurvrouw (haar zoon + mijn zoon zitten samen in groep 1) kwam eergisteren terug van vakantie. En vanmiddag kwam ze bij me met het nieuws 5 weken zwanger te zijn!!!!! Toen kon ik me natuurlijk niet meer stil houden!! Ben nu helemaal happy, zoooo leuk! (we gaan al veel met elkaar om, zal alleen maar meer worden :D)

16. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Dag meiden,

Zag deze club en hoor er nog net bij! Ik ben 28 feb uitgerekend als het goed gaat. Ergens hier tussen de berichten las ik de angst voor het naar de wc gaan. Zal er weer bloed zijn.... Helaas heel herkenbaar voor mij. Gelukkig over 2 wk vakantie zodat ik hopelijk wat meer kan ontspannen. Volgende wk wil ik de vk bellen en hoop ik snel een echo te krijgen. Waarschijnlijk zal dat na m'n vakantie zijn want dan ben ik 8,5 wk.

Mijn klachten: moe moe moe.... Obstipatie maar daar gebruik ik roosvicee lacto voor dus dat gaat redelijk, beetje misselijk als ik niet genoeg eet, soms steekjes in buik. Mijn borsten zijn nog niet gespannen, maar dat kwam de vorige x ook later!

17. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Welkom!

18. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hi meiden, ik ben lekker druk!!! Afstuderen.... Dus klets ik niet echt mee, wel net aangemeld bij mvm! Ik geloof een beetje in karma dus wie goed doet, goed ontmoet!
    Liefs

19. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ik twijfel nog een beetje over mvm, wij winnen klein in een appartement en ik zou niet weten waar ik die flessen moet laten zonder dat iedereen ze tegen komt. En ik wil ook niet gelijk dat de buren het weten, maar vind eigenlijk dat iedereen met een kinderwens de kans moet krijgen op een kindje...
    Gelukkig mag ik nog even twijfelen, mss eens zo'n vrouw bellen om te vragen hoe het hier zou gaan.

20. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @lblue: je kan de flessen ook naar een verzamelpunt brengen. Misschien is dat nog een optie?
    Ik wil het ook wel weer gaan doen, fijn om iemand te kunnen helpen! Wordt dan wel na m'n vakantie. Start ik met 8,5 wk, ook prima!

Deel Deze Pagina