Dan ga ik denk ik morgen maar even bellen, moet zo de kids ophalen uit de psz en heb nog het nodige op te ruimen van de minivakantie... En morgen zijn ze op de creche en heb ik de hele dag de tijd... Heb net een afspraak gemaakt met mijn beste vriendinnetje voor een shopdagje over 3 weken.... ik kan niet eerder helaas.
Heb even gekeken op de site van vk en daar staat eerste intake tussen 8 en 10 weken en dan krijg je info over echo-afspraak (is bij een andere vk) dus echo zal wel later zijn.
Uitgerekend♥ ♥18-02 Jufjip 2e kindje ♥18-02 bail 1e kindje ♥19-02 All Mine 3e kindje ♥19-02 S1978 2e kindje ♥20-02 Carrie78 (33) 2e kindje ♥21-02 Es1983 1e kindje ♥21-02 mariska D 1e kindje ♥21-02 lovelymom 3e kindje ♥21-02 L89 1e kindje ♥22-02 Babybolly ♥22-02 Balou1 ♥22-02 Chilleke (28) 2e kindje ♥23-02 Miss Y 2e kindje ♥24-02 Bootjekatootje (23) 1e kindje ♥24-02 LBue (24) 1e kindje ♥24-02 sofie28 4e kindje ♥26-02 Heart 2e kindje ♥27-02 Ils80 3e kindje ♥28-02 Caroline1978 1e kindje ♥28-02 Mismama 1e kindje Afspraken: 22-06 Jufjip intake mvm 06-07 Bootjekatootje echo 09-07 LBleu intake + echo 09-07 mariska D intake 11-07 Es1983 echo 13-07 Bail echo 16-07 Heart intake + echo 17-07 lovelymom intake + echo 18-07 Chilleke intake 25-07 Babybolly intake 06-08 mariska D echo 06-08 Babybolly echo __________________ Meteen de eerste ronde; 26-02-2012 uitgerekend van ons tweede propje. Controles: 16-07 om 9.30 intake VK en eerste echo! (met 7 weken en5 dagen)
Uitgerekend♥ ♥18-02 Jufjip 29 jaar, 2e kindje, maar zijn ook al 3 cadeaukids van manlief, zkh bevalling, bv ♥18-02 bail 1e kindje ♥19-02 All Mine 3e kindje ♥19-02 S1978 2e kindje ♥20-02 Carrie78 (33) 2e kindje ♥21-02 Es1983 1e kindje ♥21-02 mariska D 1e kindje ♥21-02 lovelymom 3e kindje ♥21-02 L89 1e kindje ♥22-02 Babybolly ♥22-02 Balou1 ♥22-02 Chilleke (28) 2e kindje ♥23-02 Miss Y 2e kindje ♥24-02 Bootjekatootje (23) 1e kindje ♥24-02 LBue (24) 1e kindje ♥24-02 sofie28 4e kindje ♥26-02 Heart 2e kindje ♥27-02 Ils80 3e kindje ♥28-02 Caroline1978 1e kindje ♥28-02 Mismama 1e kindje Afspraken: 06-07 Bootjekatootje echo 09-07 LBleu intake + echo 09-07 mariska D intake 11-07 Es1983 echo 13-07 Bail echo 16-07 Jufjip intake vk 16-07 Heart intake + echo 17-07 lovelymom intake + echo 18-07 Chilleke intake 25-07 Babybolly intake 06-08 mariska D echo 06-08 Babybolly echo
Ladies net even snel bijgelezen en even de lijst aangepast. Zullen we ook even in de lijst zetten of je in t ziekenhuis of thuis wil bevallen en of je bv of fles wil gaan geven? Ik heb ook mijn leeftijd er even bijgezet... Ik sta als eerste op de bevallijst, maar moet nog zoooo lang wachten op de de vk intake en dan nog langer op de echo. Ben stiekem toch wel jaloers op sommigen hier!
heel herken baar haha , mijn intake is zelfs nog een beetje later maar goed.... tijd gaat wel langzaam...vooral omdat ik gewoon dolgraag voorbij de 3 maanden wil zijn! en ik zal het er ook effe bijzetten ik wil zkhbevalling en bv tot dat het gaat (gijs heeft in totaal 8 weken gehad) morgen mag ik beginnen met plassen voor mvm
Uitgerekend♥ ♥18-02 Jufjip 29 jaar, 2e kindje, maar zijn ook al 3 cadeaukids van manlief, zkh bevalling, bv ♥18-02 bail 1e kindje ♥19-02 All Mine 3e kindje ♥19-02 S1978 2e kindje ♥20-02 Carrie78 (33) 2e kindje ♥21-02 Es1983 1e kindje ♥21-02 mariska D 1e kindje ♥21-02 lovelymom 3e kindje ♥21-02 L89 1e kindje ♥22-02 Babybolly ♥22-02 Balou1 ♥22-02 Chilleke (28jaar) 2e kindje (2 jr) ziekenhuisbevalling, in principe bv ♥23-02 Miss Y 2e kindje ♥24-02 Bootjekatootje (23) 1e kindje ♥24-02 LBue (24) 1e kindje ♥24-02 sofie28 4e kindje ♥26-02 Heart 2e kindje ♥27-02 Ils80 3e kindje ♥28-02 Caroline1978 1e kindje ♥28-02 Mismama 1e kindje Afspraken: 06-07 Bootjekatootje echo 09-07 LBleu intake + echo 09-07 mariska D intake 11-07 Es1983 echo 13-07 Bail echo 16-07 Jufjip intake vk 16-07 Heart intake + echo 17-07 lovelymom intake + echo 18-07 Chilleke intake 25-07 Babybolly intake 06-08 mariska D echo 06-08 Babybolly echo
Hier ook ziekenhuis, vooral omdat we klein wonen en mijn man dat erg prettig vind. en ik wil ook proberen borstvoeding te geven...
Jeeeh! Ik heb voor het eerst een knalllller van een test, waar de teststreep donkerder is.. He he eindelijk.. Nu sluit ik af met testen als om 10:30 mvm komt. Ik zou idd ook zkh willen, ben er alvast voor verzekerd (heb gewoon het uitgebreidste pakket genomen voor zwanger worden) Bv lijkt me helemaal geweldig! Liefs
Mijn placenta wilde niet loslaten na mijn eerste bevalling en ik heb nu medische indicatie om de tweede bevalling in het ziekenhuis te doen. Daar luister ik graag naar! Ik wil ook graag borstvoeding geven maar dat ging ook niet zo soepel met de eerste. Daar heb ik uiteindelijk 6 maanden gekolfd maar dat was behoorlijk intensief. Precies wat Chilleke zegt, zolang ik de BV of het kolven zie zitten prima, als het een opgave wordt dan stoppen we.
Lblue, kan me wel goed voorstellen Bootje, jeeee fijn hè! S1978, zooi dat is intensief! Hier had ik enorm veel pijn aan mijn tepels. Gelukkig wel opgelost dmv tepelhoedjes. Maar heb eerlijk gezegd er niet veel mee (bv) hen het echt voor Gijs gedaan niet voor mezelf. Na 8 weken begon hij af te vallen en werd daar zo onzeker van... Toen besloten te stoppen! En was echt oplossing! Ik heb trouwens al indicatie voor ziekenhuis (hoog BMI) maar zelfs als ik dat niet zo hebben zou ik in het ziekenhuis Willem bevallen... Gijs is met vacuüm moeten komen omdat zijn hartslag daalde en had er niet aan moeten denken dat ik thuis was geweest... Maar dat is zoooo persoonlijk! Iedereen moet doem waar zij zich goed bij voelt
Ik verwacht ook vanwege hoog bmi indicatie te krijgen. Bij Y heb ik na 5 dagen van strijd de kolf erbij gepakt maar door onjuiste/te weinig info over kolven ontzettend pijnlijke posten gekregen waardoor ik na 7 weken gestopt ben. T dronk gelijk goed aan de borst en haar heb ik 5 maand zelf goed en toen ik weer aan het werk ging liep de voeding snel terug ondanks kolven. Uiteindelijk met 5,5 maand gestopt. Nu wil ik graag bv, maar ml vind het een gedoe... Ik zeg wat is er nu makkelijker dan je shirt omhoog en baby kan drinken? Hij laat de keus aan mij...
Ik hoop op een thuisbevalling, in een bevalbad! Maar weet nog niet of mijn vk daar aan meewerkt. Zo niet gewoon op bed, maar hopelijk wel thuis. De vorige keer in het zkh omdat ik de weeën niet op kon vangen nadat de vk thuis mijn vliezen brak. Onzin achteraf, want pas 4 uur later ofzo kreeg ik mijn ruggenprik. En die werd de eerste keer fout gezet, waardoor ik die dag mn benen/onderkant niet meer kon bewegen. Tijdens het persen moesten vk van het zkh en vl mn benen dus vasthouden, is volgens mijn gevoel de bv mislukt, én heb ik dik 3 jaar lang last gehad van mijn rug waardoor ik soms nieteens kon lopen/draaien etc.. Voor mij dus 100% nooit geen ruggenprik meer Kom even snel vanaf het werk spieken. Deze week erg druk, té druk voor mijn gevoel. Loop dan ook te trillen van vermoeidheid op t werk. Vanavond ook nog eens naar de bios met schoonzus en schoonbroer. Morgenvroeg voor 9.00 mn meisje weer ophalen bij dr oma (35km ongeveer enkele reis auto) en dan om 10uur alweer werken. Respect voor meer-uren-dan-mij-werkende mama's hoor, ik zou het niet kunnen! Nu tijdelijk, en na twee dagen ben ik al k.o.
Jeetje meid, dat klinkt zwaar! Succes ermee! Dat van de ruggeprik kan ik me voorstellen, ik heb bij de eerste een rp gehad en dat is ook niet goed gegaan, werkte pas na 3 uur en veel frummelen en bijspuiten van iets. Achteraf ook beter niet kunnen doen dus. Maar na 62 uur gebroken vliezen en weeen (en nog maar 2 cm ontsluiting dus nog een lange weg te gaan) kon ik niet meer. uiteindelijk is 72 uur na het breken van de vliezen onze oudste geboren met de vacuumpomp en moest ik nog 2 dagen in zkh blijven. bv liep ook niet goed toen.
Hoi allemaal, Zo..het is begonnen hoor! Partij misselijk en hoofdpijn de hele dag...Pff...en zou wel steeds kunnen slapen... Maar goed, de hormonen doen goed hun werk...! Eerste zw. Kleding gekocht...wordt al erg snel bol...maar goed, dat is ook wel erg leuk! We hadden het niet verwacht, omdat onze kleine niet zo'n flapuit is, maar vanmorgen heeft hij de jufjes op de Psz direct even verteld dat mama een baby in haar buik heeft ...wel leuk zijn enthousiasme, maar het is natuurlijk nog maar pril...maar goed, uitgaan van het positieve natuurlijk! Vandaag de intakeformulieren en verwijsbriefje van de ha bij de verloskundige afgegeven. Medisch mankeert er bij mij een en ander, zodat de vk kan beslissen of zij mij gaat begeleiden of toch de gyn. Ik ga in het ziekenhuis bevallen vanwege een medische indicatie en omdat ik het prettiger vind. Ik ga bv proberen, maar eerste keer heeft het te veel van mij gevraagd en als dat weer zo is, ga ik niet aanmodderen, maar over op de fles. Ik reageer vanavond even verder...kleine mannetje hier vraagt aandacht... Groetjes!
Fijn he, moe, misselijk... Hier ook al vanaf vorige week. Gister en vandaag komt er bijna niets uit mijn handen en heb ik het gevoel als een zombie rond te lopen. Voel me behoorlijk schuldig naar ml en kids toe. Wel vandaag het gras gemaaid (we wonen achteraf en hebben 3500m2 weiland dat gemaaid moet worden) dus toch nog iets gedaan. Haha, grappig dat je dat zegt van je kleine man dat ie het al heeft verteld aan de juffen... wij hebben gister nog eens overlegd over wanneer en hoe we het willen laten weten. Ml wil graag dat eerst de kids het weten en die het tegen opa en oma vertellen. Ik ben ervan overtuigd dat de kids het niet alleen bij opa en oma laten. Vind ik niet erg maar ml wou in eerste instantie wachten met vertellen. Nu is het alleen nog wachten op wanneer we het kunnen vertellen want we willen graag onze ouders tegelijk vertellen. Willen ze uitnodigen voor het eten maar dat kan niet eerder dan volgende week dinsdag ofzo door afspraken die al staan.
Ik las dat iemand via een vervroegd verjaardagskado het gaat vertellen aan de familie. Dat wil ik ook. Ik ben rond de verjaardag van mijn zusje uitgerekend en zij vraagt ook vaak "goh wanneer wordt ik tante." Dus geef ik haar een foto van de echo kado als vervroegd verjaardagskado . Ik heb op 25 juli de eerste afspraak bij de verloskundige en dan wordt er gelijk een echo gemaakt om te kijken hoever ik ben. Vandaag ook bij de huisarts geweest om te vragen welke sporten ik mag blijven beoefenen. En of mijn werk niet te zwaar is voor mij ook al in het begin. Ik werk namelijk in een garage. Volgens hem kon het gewoon allemaal tot een week of 12. Tenzij ik me echt beroerd ga voelen of ik het zelf gewoon niet ok vind. Gebruik je gezond verstand vertelde hij.
Ik was dat mismama, en dat was erg leuk! Heb mijn broer een foto gegeven van de test als vroeg verjaardagscadeau en hij riep "ik krijg een baby". Mijn andere boer en mijn schoonzussen waren ook erg blij, maar mijn oudste broer had toch echt de leukste reactie. Qua vermoeidheid, die is hier vanaf dag 2 of 3 (na testen, dus pdo 14, 15) duidelijk aanwezig. Ik slaap zeker zo'n 12/13 uur op een dag :S en heb dan ook het volste respect voor mensen met een fulltime baan. Ik ben vaak (alleen op dinsdag niet) 's middags thuis en dat is wel erg prettig! Peuters die het aan leidsters vertellen... Erg grappig! Die peuters heb ik ook op de psz... Ook het geslacht wordt hier vaak vermeld!
Allemaal gefeliciteerd. Ik ben volgens mijn berekening de 21e uitgerekend van mijn eerste. In het begin had ik heel erg gevoelige borsten, maar dat is nu langzaam aan het wegtrekken. Heb soms lichte steken in mijn onderbuik en heb een opgeblazen gevoel. Soms vraag ik me wel eens af of dit wel goed is. Maar als ik lees dat andere dit ook hebben, dan stelt het me toch ook wel iets gerust. Verder heb ik weinig andere klachten
Dag meiden, "Heb je het er wel voor over?" Zegt manlief dan weer... Hij verwacht vast dat hij dan weer een stralende glimlach van me krijgt... Tja, hoofdpijn - wat zit dat hoofd toch vol Inderdaad het zijn de hormonen die hun werk doen. Het is me eigenlijk ook heel wat he, zo'n klein wezentje in wording. En de hele dag door eten, echt, m'n maag zit gewoon steeds te knorren(soms denk je, sjoh stel je niet aan, maar nee...). Ik probeer een beetje gezond te blijven, want anders word je soms weer moe van de suikers... Dus plak ontbijtkoek - rijstwafel - peer - appel - schaaltje yoghurt. Ik wil graag weer thuis bevallen, wel klein boven, maar de vorige keer is het ook goed gegaan, dus we zien wel. Tja dat is natuurlijk ook heel persoonlijk. Ik ben echt pro borstvoeding, dat is gewoon het beste voor je kindje en je kunt er wat dat betreft best wat voor over hebben. Bij mijn zoontje heb ik het 11 maanden gedaan. Eerst 3 maanden met tepelhoedje omdat hij mijn tepel niet pakte en daarna gewoon, echt fijn. Maar het kost inderdaad moeite en tijd. Nou meiden heel veel succes en geduld allemaal.