Syrae, mooie meubeltjes hebben jullie! En vooral die lamp vind ik erg leuk, die had je toch zelf geschilderd?
Mooie kamer! En de lamp is gaaf geworden! Dat van die tranen is zooo herkenbaar. Ik heb gisteren zitten janken bij kerstherinneringen van totaal vreemde mensen in een tijdschrift van de supermarkt Vandaag weer naar mijn werk geweest na een dikke week thuis te zijn geweest. Ik was wel moe na mijn college, maar ben wel voldaan! Morgen weer lekker vrij en we gaan naar de drukker om kaartjes uit te zoeken
Ja zelf geschilderd ja De kast + commode zijn trouwens de Ikea Besta serie, staan hier ook in de woonkamer dus als we geen commode meer nodig hebben maken we er twee mooie hoge kasten van ipv een hoge en een lage Kaartjes moeten we hier ook nog achteraan maar dat laat ik een goeie kennis van mij ontwerpen met als basis onze huwelijks kaart. Moet wel een beetje snel gebeuren nu eigenlijk, van het weekeinde ook maar eens achteraan.
Ik heb zojuist een kaartje gemaakt op kaartje2go.nl, wordt donderdag bezorgd. Ik ben benieuwd! Namen hebben we nog niet, maar als we een kaartje hebben dan is dat toch weer één ding minder om me druk over te maken
Syrae, mooi kamertje, begint al goed op te schieten he! Adriana, ik heb dat gevoel ook, me overal druk om te maken dat t af moet! Komend weekend worden de veranderingen aan het kaartje toegepast, peetoom en tante hebben we nu ook gevraagd (ook weer een zorg minder!) Nu nog de piepschuimletters van R. pimpen. Van de week maar eens behang halen en dan kunnen die ook al omgehangen worden op zn nieuwe kamertje. en dan is t wachten tot de kast gemaakt word en de rolluiken hangen en dan kan R. om naar zn andere kamertje. Nu druk bezig met babyspullen te verzamelen die ik niet meer heb of vervangen worden. Mopje, morgen kaartjes uitzoeken, leuk! En doe morgen maar een beetje rustg aan!
nog 10 weken te gaan (met pech nog 12) raar eigenlijk dat je dan al zo'n druk voelt alles af te hebben!
Ja erg he! Nu kan ik ook nog niet alles zelf door de pijn, maar ben de afgelopen dagen behoorlijk bezig geweest hier in huis (met en zonder hulp). De keukenkastjes zijn weer s uitgesopt, de voorraadkast is onder handen genomen, mn klerenkast heb ik weer s uitgemest, de boekhouding is weer helemaal uitgeplozen... haha.. allemaal van die 'gekke' dingen die ik nu ineens gedaan MOET hebben. Of ik t nu zelf kan of niet, dan maar met hulp, maar gebeuren moet t! (En dat terwijl t hier zo toch ook altijd wel netjes is) Zo, en nu duik ik mn bedje in... een vermoeiende dag na een dramatisch slechte nacht (2 uurtjes slaap). Welterusten voor iedereen!
Wij zijn bij greetz geslaagd voor het kaartje! Helemaal blij met hun service. We kregen proedruk snel binnen met de verschillende papiersoorten die mogelijk zijn. Verder is bijna alles klaar. Alleen de box nog zodra de kerstboom de deur uit is.
Hoi allemaal, tijdje niks laten horen, combinatie werk, 3 kids , huishouden en zwangerschap was de grens van mijn energie. Vandaag knoop doorgehakt en gestopt met werken, lekker tot rust komen en bewust genieten van de laatste 10 weken zwangerschap ooit. (komt echt geen 5de) Nesteldrang: heb ik alle keren nog gehad maar nu helemaal niet ? We hebben zelfs de slaapkamers nog niet gewisseld zodat de beeb bij ons op de slaapkamer kan. Wordt nu toch echt wel tijd.. Nu ik weer meer tijd heb hoop ik weer actief mee te kletsen, heb ondertussen wel alles weer bijgelezen!
@Blue, jaloers!!! Al alles klaar, wat fijn! Ik moet voor mn gevoel nog zoveel! @Melanies, jezelf niet voorbij rennen he! Maar ja, met 3 kids... en werk! Geniet lekker van de laatste 10 weekjes zwanger zijn! Lijkt me een raar idee, om dit bewust te ondergaan! Hier is nog geen sprake van een 3e, maar we sluiten t ook niet uit. maar toch heb ik niet t gevoel dat dit mn 10 laatste weekjes 'zwanger zijn' zijn. Of dat al wat zegt? Ik ga vandaag starten met hydrotherapie voor de BI. Ik kan inmiddels bijna niet meer lopen, lever elke dag wat in.. behalve de pijn en t slechte slapen heb ik gisteren ook wel een pittig dagje gehad. Door mn ziekte en vorige zwangerschap ben ik veel en lang afhankelijk geweest van anderen en doordat ik nu bijna niks meer kan, en dus elke dag weer meer hulp nodig heb, vind ik dit toch wel erg confronterend.. Volgende week moet ik weer naar de gyn, ben benieuwd wat hij weer zegt...
Hoi Dames, ben ik weer... ik heb het echt loeidruk gehad de afgelopen week. Heb wel alles gelezen, maar niet de puf gehad om te reageren. @kinderkamer.. leuk dat jullie ook al een heel eind zijn. Wij hebben vandaag een gordijntje van Lief opgehangen en het begint nu echt ver af te komen. Ik blijf wel het gevoel hebben dat ik dingen over het oog zie. Maar dat zal wel aan het licht komen als de kraamzorg langs komt. daar moet ik deze week een afspraak voor maken. @geboortekaartje. wij hebben nog niets uitgezocht en/of besloten. Ik denk dat we dat pas in de kerstvakantie gaan doen. @bekkeninstabiliteit. mijn vakantie in curacao heeft me toen heel veel goed gedaan, maar nu, na 2 weken weer vol in de running te zijn, begint het langzaam weer terug te komen. Dus toch maar wat meer rekening met mijn houding proberen te houden. Ik ben vandaag 30 weken zwanger. Ik ben echt blij dat de 3 erbij is gekomen. Is toch weer een soort van mijlpaal. Dinsdag krijg ik een groeiecho, dus ik ben benieuwd. Maar het aftellen kan nu beginnen
@Baby: is dat therapie in een zwembad? Ik vind het erg knap dat je er schijnbaar zo nuchter mee om gaat. Wij hebben het geboortekaartje bijna uitgezocht, nog twijfel tussen 2 en de tekst natuurlijk nog! Ook zijn we nog even rolgordijnen voor de woonkamer aan het uitzoeken. Dat is een stuk moeilijker! Ik ben weer helemaal opgeknapt en kan er weer tegen aan de komende weken. Nog 2 maanden te gaan... Iedereen al plannen voor kerst? Wij laten ons lekker verwennen bij mijn broer thuis en 2e kerstdag naar een tante van mijn man met de schoonfamilie. Ik ga lekker niks zelf doen!
rolgordijnen voor de woonkamer is inderdaad moeilijk. Wijzelf hebben van die plisee gordijnen die ook van boven naar beneden en van beneden naar boven geopend kunnen worden. Gewoon van de gamma op maat laten maken. Ik ben daar ook erg tevreden over. Kerst vieren wij ook bij de ouders/schoonouders. Alleen aan mijn kant moet ik wel in actie komen. Wij doen geen cadeautjes, maar koken ieder een gang. Dus op zaterdag moeten wij het toetje verzorgen en op maandag het tussengerecht/soep. Het toetje staat nog niet vast, maar de soep wordt pompoensoep. Wel zo handig dat ik die zaterdag al kan maken, zodat ik alleen nog maar hoef op te warmen.
Hallo Ben ff niet geweest........Kan iemand me en up date geven? Ik lees net dat er al kinderkamers klaar zijn, kaartjes uitgezocht. Hier echt nog niets van dat De oudste moet nog naar zolder, maar de deur laat maar op zich wachten, en nu is het rolgordijn ook nog niet goed geleverd Verder is het helemaal klaar. Het grootste hekel punt is de naam, ik weet het wel, maar mijn man niet........ Lees dat Baby niet goed gaat met haar bekken, klote! Hopelijk helpt de hydrotherapie. Ik ben sinds vorige week halve dagen gaan werken, ik herstelde niet meer, kreeg mega dikke enkels. En begon ook meer pijn te krijgen. De laatste loodjes zijn begonnen.
Ben ik ook weer eens Ik heb wel af en toe meegelezen, maar vind nu pas de tijd om ook zelf te reageren. @Miepens: Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Maar wat een gedoe rondom de babykamer Gelukkig is het inmiddels opgelost! @Syrae: Mooie fotos van de babykamer! En wat leuk zo'n babyshower! @Mopje: Jeetje wat een schrik moet dat geweest zijn! Gelukkig gaat het inmiddels goed! @Babyliciouss: Bij jou is de nesteldrang dus al toegeslagen? Wel leuk al die voorbereidingen! @Adriana85: En is het geboortekaartje naar wens? @Melanies74: Goed dat je gestopt bent met werken en nu alle aandacht naar jezelf @Kerst: Wij gaan beide dagen bij ouders/schoonouders eten, dus hoef zelf gelukkig niet al teveel te doen Hier gaat het prima. Morgen alweer 30 weken zwanger de tijd vliegt. Op mijn werk aan het afbouwen en afronden, half januari begint mijn verlof. Verder voel ik me nog steeds goed: ik heb nog niet veel klachten, kan goed slapen en voel me prima. Het babykamertje begint al een heel stuk op te schieten, ik begin steeds meer dingen in huis te hebben van de babyuitzetlijst en we zijn druk aan het nadenken over de namen. Ik heb ook al een beetje nagedacht over een geboortekaartje en er eentje op het oog die we misschien wel leuk vinden. Leuk al die voorbereidingen Met 32 weken heb ik opnieuw een groeiecho, omdat de baby bij de laatste groeiecho 2 weken voor lag qua groei. Hoewel de suikertest (2 wk geleden) goed was, wordt het wel goed in de gaten gehouden, alleen maar goed
@Miepens, het kamertje begint dus al heel wat te worden, leuk! Wil wel foto's zien binnenkort!!! Morgen de groeieccho! Spannend en leuk! Ik moet morgen ook naar de gyn, maar hier is niks afgesproken voor een groeiecho, is dat standaard? @Mopje, ook druk met het geboortekaartje! Hier is manlief vanavond voor wat wijzigingen naar een vriend die het kaartje ontwerpt. Ik vond de teksten heel erg moeilijk, was blij dat het klaar was! En rolgordijnen voor de woonkamer, wat gaat t worden, ben je er al uit? Zijn het grote ramen? @Kerst, dat vieren we thuis op kerstavond en 1e kerstdag bij mijn ouders. Schoonmoeder is dit jaar op vakantie, dus daar gaan we vanzelfsprekend niet naartoe dit jaar, 2e kerstdag word dus een relax (of klus) dagje! @Pipelina, bij jullie dus ook nog geen grote vorderingen... hier moet R. ook nog om naar het andere kamertje, maar ook dat schiet niet op zoals ik wil! En moeilijk he, de naam van de baby! Zeker als jullie er samen nog niet uit komen! Wij weten inmiddels wel de naam voor onze 2e uk, vond t ook wel erg lastig, mar nu heb ik zoiets van ja! Dat is m! @Koolmees, leuk he, de vorderingen van de babykamer, kan me er ook al op verheugen! En op je werk al aan t afronden, fijn gevoel! Super ook, dat je je nog zo goed voelt, zou stiekem wel met je willen ruilen! Ik heb afgelopen vrijdag hydrotherapie gehad, in het zwembad inderdaad. Maar dat was alles behalve een succes! Toen ik het water weer uit moest... kon ik niet meer lopen! Mn kracht in mn benen was gewoon helemaal weg! Behoorlijk akelig... en ook te veel pijn gehad achteraf, dus zeker niet voor herhaling vatbaar! Vandaag zit ik op 31 weken, morgen naar de gyn op controle, hopen dat alles weer goed is met onze uk... en ja... de BI, die tijd zal ik wel gewoon uit moeten zingen en voor lief moeten nemen. Nu hopen dat ik ook nog wat kan slapen de komende weken, dat zou wel heel fijn zijn! En op zn minst nog een klein beetje lopend mn dingetjes in huis kan blijven doen.
Een naam hadden wij ook nog niet, totdat we een geboortekaartje gingen maken (op kaartje2go.nl). Opeens zeiden we tegen elkaar; Ja, dat is een mooie naam! Dus dat was 2 vliegen in één klap zeg maar Blij dat we hier uit zijn. Jammer dat de hydrotherapie geen succes was, Babyliciouss. En sterkte met de BI. Ik denk ook dat het bij 'de laatste loodjes' hoort want daar zijn we nu allemaal wel ver aan toe he. Als je maar een beetje bezig kan blijven in huis dan ben je iig niet aan de bank/bed gekluisterd. Heeft iemand de intake van de kraamzorg al gehad? Ik heb hem woensdag, het voelt wel als een soort test, ik wil heel mn huis natuurlijk aan kant hebben en de babykamer klaar en spulletjes gewassen. Is dat normaal of hoort dat ook bij de nesteldrang? Heb trouwens ook regelmatig van die steken onderin mn buik. Ik dacht eerst aan een blaasontsteking maar na wat topics op het forum te hebben gelezen denk ik eerder aan het indalen van de baby. Ik vind het echt spannend worden nu...
@Babyliciouss: Hoe was het bij de gyn vandaag? Wat balen dat je zo'n last hebt gehad na de hydrotherapie @Miepens: Hoe ging de groeiecho? @Adriana85: Wat fijn dat jullie ineens de naam tegen kwamen, daar hoop ik hier ook nog steeds op Hier nog geen intake van de kraamzorg gehad, maar ik dacht dat dat pas rond de 8 maanden is, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.