Casey: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie met zn drietjes genieten van elkaar. Veel sterkte hoor! Zus01: ook veel sterkte in het ziekenhuis. Ik kan me goed voorstellen dat je de muren op je af ziet komen en je thuis mist. Ik zie zelf ook gigantisch er tegenop dat ik straks na mijn ks 5/6 nachtjes moet blijven. En jij moet nog veel langer.... Het zou leuk zijn als je toch nog eventjes naar huis mag. miepens: leuk kamertje hoor. Die rode accenten vind ik erg leuk.
@casey: gefeliciteerd met Thom! Hopelijk gaat alles goed met jullie! @Miepens: wat een gaaf kamertje! Echt super. @Zus: kan me je frustratie goed voorstellen...lijkt me ook niks zo lang in het ziekenhuis. Helaas zul je er toch het beste van moeten maken. Hier alles goed! Laatste dingen aan het afwerken. Geboortekaartjes zijn besteld en vrijdag komen de enveloppen, kan ik deze gaan schrijven. Nu lekker ff 24 kitchen kijken met een bakkie chips en een colaatje, vanavond denk ik lekker ff een hapje eten met mijn mannetje.
Ik ben weer thuis! Het afscheid vanmiddag was wel heftig. Ik heel wat traantjes gelaten. Maar thuis een paar uurtjes geslapen en zonet weer even op en neer gegaan. Hij ligt sinds vanochtend in een verwarmd bedje, dus dat is super! Vanavond ga ik weer proberen of hij aan de borst wil, maar eerst lekker eten! (hmmm, rose gebakken kalfsoester...)
hoewel het ontzettend vevelend is dat je zoontje nog neit thuis is omdat hij zo vroeg geboren is zou ik bijna jaloers worden op die ROSE gebakken kalfsoester Geniet ervan voor zover
@Zus... heftig meid... kan me voorstellen dat je de muren op je af ziet komen, ik hoop dat je toch nog eventjes naar huis mag in de tussentijd, want het is nog wel erg lang tot 38 weken op deze manier! @Mopje, pfff... afscheid nemen van je kleine man.. niet leuk! Maar wat doet hij t goed zeg, fijn dat hij nu in t warmtebedje ligt. Enne, smakelijk! Denkend al al die dingen die we na de bevalling weer mogen eten!
Ik ben helemaal blij. Wij hebben vandaag een doomoo seat gehaald (ipv een wipstoel) en een Lodger Draagdoek. We zullen het er nu maar op houden dat we compleet zijn qua spullen. Morgen komt mijn bakfiets. Deze week komen ze ook nog onderhoud aan de CV ketel plegen. En zaterdag de verjaardag vieren van onze dochter! Nog 1 'druk' weekje en dan ga ik eens echt relaxen (hoop ik) Zus Sterkte in het ziekenhuis. Hopelijk laten ze je nog even naar huis gaan. Dat is toch een prettigere omgeving. Miepens Mooie babykamer! Daar mag je trots op zijn. Casey Van harte met de geboorte van jullie zoon. Hopelijk gaat het snel beter met hem en kunnen jullie van hem gaan genieten. blue Tsja de nesteldrang kan natuurlijk nog komen, maar vorige keer heb ik het ook niet gehad (en dat was te zien aan het huis toen we 3 weken te vroeg bevielen - opa's en oma's zijn toen nog even snel door het huis gegaan op de dag dat wij met spoed naar het ziekenhuis moesten) Mamaleonie Lekker he als die geboortekaartjes geregeld zijn. Hier is het vorige week allemaal afgerond. Heb ook de enveloppen al door de printer gehaald (met hetzelfde lettertype als de kaart) en de postzegels zijn al geplakt. Lekker gegeten? Mopje Super dat het kolven goed gaat (dat kan ook niet iedereen!) Opzich fijn dat jij weer thuis bent, maar ik snap dat het heeeeeeeel moeilijk is om je kleintje dan weer achter te moeten laten! Het zal een drukke tijd worden de komende tijd. Hopelijk mag Hidde gewoon snel mee naar huis (hoewel hij nu wel een lekker warm bedje heeft ) Geniet van alle dingen die WIJ nog niet mogen. Je hebt het verdient! Syrae Ja, helaas zullen WIJ nog even op die lekkere dingen moeten wachten.
Goodmorning! @Mopje: fijn dat je weer thuisbent! Ja lekker weer alles kunnen eten als je niet meer zwanger bent...daar kijk ik ook wel naar uit! Ook naar een glaasje Liqor43 ofzo, heerlijk!!En wat goed dat Hidde in een verwarmd bedje ligt! @Jacky: ooh leuke dingen gekocht zeg! lijkt me ook zo ideaal een domooseat. De Lodger draagdoek had ik bij Ruben ook, de shelter (meen ik?) maar ik vond het niks. Misschien dat ze nu wel veranders zijn. Hier gister lekker uit eten geweest! Vooraf geitenkaassalade gehad met dressing, ham, old amsterdam, lekker! En als hoofdgerecht hertenbiefstuk ( bijna geheel doorbakken ), puree, rode wijnsaus en bospaddestoelen. Het smaakte er goed! Vannacht heerlijk geslapen en ook tot 10 uur in bed gelegen. Ruben was bij mijn expartner en hij heeft hem naar school gebracht dus kon lekker blijven liggen. Met een uurtje de kleine man weer ophalen van school en vanmiddag een beetje aanklungelen denk ik.
Hoi hoi, Pff, even maar tijdens het werk internetten. Ik hou mijn ogen bijna niet open. En dat terwijl ik redelijk goed geslapen heb... @mopje, fijn dat je weer naar huis mag, maar ik kan me voorstellen dat het nog fijner is wanneer hidde ook mee zou mogen. Maar zolang hij goed blijft drinken is dat een kwestie van tijd. @casey, hoe gaat het bij jullie. Kunnen jullie een beetje genieten van jullie kleine man? @zus, ik kan me voorstellen dat het toch wel erg prettig zou zijn om nog even naar huis te mogen. Ben benieuwd wat de artsen gisteren zeiden. @adriana, ik zie net dat je verlof is ingegaan. Wat prettig! Ik moet nog 2 weekjes, @babyliciouss, ik ben benieuwd hoe jullie kamertje er dan uit ziet. Wij plakken de naamsticker ook pas op het allerlaatste moment op de deur. @mamaleonie, oh..meid, ik krijg spontaan trek als ik lees wat je gisteren hebt gegeten! Heerlijk om dat nog te doen met je mannetje. Ikzelf kan geen grote porties meer op, dus uiteten gaan vind ik nu helemaal zonde van het geld. @jacky, jij hebt echt veel leuke dingen op de planning staan! De draagdoek van lodger heb ik van mijn zusje geleend en een draagdoek van bykay van mijn nichtje. Ben benieuwd welke ik het practischste vind. @koolmees, ik heb je al een tijd niet meer online gezien. Gaat alles goed?
even een ego (mijn taxi staat zo voor de deur ) ik mag namelijk naar huis! ik heb geen sporen van zwangerschapvergiftiging (meer). moet nog wel strikte rust houden en ongeveer om de dag terug op controle. maar verder gaat het dus prima met me. de kleine man heb ik net ook nog even kunnen zien. hoewel...'klein'...hij ligt zo'n 3 weken voor op de groei en nu dus al zo'n 3kg! ik wil hier in het ziekenhuis dus even een vinger aan de pols houden tot hoever ze mijn zwangerschap willen laten doorlopen met zo'n groot kind....niet dat ik tegen de bevalling op zie (wat er in zit, mot er toch uit..) maar ik wil even zeker weten dat het niet heel veel kwaad kan voor mij of de kleine(grote)man.
@zus: wat een goed nieuws! Geniet nog even van de rust thuis voordat je mannetje er is! En nu al 3 kg, daar moet de mijne nog veel melk voor drinken @Mamaleonie: lekker eten zeg! Ik kon de laatste weken echt niet meer in een restaurant zitten, te moe en te veel last van mijn buik. Ons eerst volgende restaurant bezoekje zal ook nog wel even op zich wachten. Zo weer naar mijn mannetje toe!
@zus, wat fijn zeg! Geniet lekker van je eigen omgeving. Maar is dat niet een hele belasting om alsnog om de dag naar het zh te moeten? Ik zou dat ook niet echt rustig vinden.
Morgen mijn, laatste halve dagje op het werk voor mijn verlof echt begint. Ben zo benieuwd of dit kleine wonder eerder gaat komen. Ik wil thuis bevallen dus over 3 weken mag ze van mij
Zus, wat een goed nieuws! Geniet ervan thuis. Blue, succes morgen op je werk, je laatste dag! Ik heb sinds gisteren verlof maar dat voelt helemaal niet zo. Net of ik gewoon een dagje vrij ben en morgen weer gewoon moet werken. Maar het is wel fijn dat je niet meer tijdgebonden bent en nergens rekening mee hoeft te houden. Ik heb me voorgenomen om elke dag een stukje te gaan fietsen en/of lopen. Weer of geen weer! Dit omdat ik anders amper buiten kom en toch nog een beetje in conditie wil blijven. Ook gaat het vanaf nu hard met de kilootjes erbij en dat wil ik toch ook zoveel mogelijk beperken. Gister met mijn (ook zwangere) vriendin foto's gemaakt van onze buiken. Ik had voor de gelegenheid mijn trouwjurk uit de kast gehaald(zie avatar)! Was echt leuk we hebben veel gelachen.
Fijn Blue! ga er vooral lekker van genieten Ow lijkt me erg geinig Adriana ik ben getrouwd bij 19 weken, toen paste ik net aan in jurk en torselet. Dat gaat nu echt niet meer passen! Hier een heerlijke cake in de oven en een zeeeeeer pijnlijke buik... uk is zo agressief aan het woelen en doen het doet me echt erg pijn!
Mijn trouwjurk bestaat uit 2 delen, rok en top. De rok heb ik langs boven aangedaan en dat paste, hoewel die natuurlijk niet meer dicht ging. De top ging echt niet meer maar ik hield hem vanachteren vast voor de foto Jij kan trouwens ook niet stilzitten he syrae, pakjes naaien, cake bakken, ik zou zeggen smakelijk zometeen! En succes met je buikpijn. Jacky, hoe bevalt de bakfiets eigenlijk? Ben benieuwd!
ik vindt eht juist heerlijk ontspannen dat bakken en naaien, zie het echt als vrijetijdsbesteding gnffl
Veel plezier je laatste dag Blue! En de andere dames lekker uitrusten in je verlof! Cake bakken is altijd een leuke vrijetijdsbesteding. Vandaag Hidde in bad gedaan (nou ja, de verpleegster dan, wij keken...). Hij vond het uitkleden en inzepen maar niks, maar het badje heerlijk! Duurde alleen erg kort, hij koelt heel snel af! En hij is van de couveuse kamer naar de wiegjes kamer verhuisd. Weer een nieuwe stap. Maar de kinderarts waarschuwde ons dat de volgende stappen, leren eten en warm houden, nog veel tijd gaan kosten. Dus ik moet me nog niet teveel toespitsen op het borstvoeding geven, dat heeft echt tijd nodig. Verder is het opstaan, kolven, aanklungelen in huis, kolven, naar Hidde, naar bed, kolven, boodschapjes doen en eten koken, kolven, naar Hidde, kolven en naar bed... Vermoeiend...
oeh sterkte mopje dat lijkt me erg vermoeiend! maar je weet waarvoor (of beter gezegd voor wie) je het doet! succes
Heerlijk, vooral de elektrische trapondersteuning is fijn. Onze dochter vindt het ook helemaal geweldig. Als het aan haar ligt zitten we de hele dag op de fiets. Maarja dat vindt mama niet zo fijn....