15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

@Jacky, lodger vind ik helemaal geweldig! Ik heb voor onze uk een wrapper fleece gekocht voor in de Bugaboo, een wrapper cotton als wikkeldoek en gebruik voor R.oann de bunker in de buggy, ik vind t echt geweldig spul! De shelter heb ik bij Roann ook gehad voor in de maxicosi, dat was wel fijn, maar als draagdoek heb ik hem nooit gebruikt, dat vond zoonlief maar niks. Heb nu voor de zak van maxicosi zelf gekozen.
    En, wat leuk dat je dochter helemaal weg is van de bakfiets!
    Verder ook al bezig voor de verjaardag van jullie dochter?

@Zus, wat fijn dat je weer thuis bent! Ik wist niet dat tekenen van zwangerschapsvergiftiging ook weer konden minderen..?
    Maar super, dat ondanks de vele controles, je nu toch lekker thuis mag zijn! Enne, een lekker groot binkie al! Ik zou het zeker even aankaarten bij de gyn!

@Blue, succes met je laatste halve werkdag! Hierna kun je lekker de tijd voor jezelf nemen!

@Adriana, wat leuk die foto van je buik in trouwjurk! En ook jij nu lekker aan t genieten van je verlof, zal vandaag wel doordringen dat je niet naar je werk hoeft denk ik!

@Syrae, hmmm jammie CAKE! Misschien dat ik er vandaag eens eentje ga bakken met zoonlief!

@Mopje, t zijn drukke dagen op deze manier he! Wel super dat Hidde het zo goed doet! Ik hoop, dat jullie manneke snel mee naar huis mag, al lijkt het nu nog lang te duren...

@Hier, ik ben kapot.. pfff.. heeft er nog iemand zoveel last van niet kunnen slapen door de pijn?
    Ik wil eigenlijk niet klagen, maar merk toch wel dat ik er een beetje doorheen zit, kan wel janken. Ben zo moe, heb al dagen last van hoofdpijn, voel me niet lekker en dat alles omdat ik gewoonweg niet kan slapen! Slaaptabletje durf ik nog steeds niet in te nemen, omdat ons manneke nog steeds beduidend rustiger is dan normaal. Hij heeft natuurlijk niet meer zoveel plaats, maar de frequentie is ook minder zeg maar.
    Ik weet echt niet wat ik met mezelf aanmoet op t moment, voel me zo'n enorme zeurkous! Dat wil ik helemaal niet.. ik wil eigenlijk gewoon nog even lekker genieten van de laatste weekjes!

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @Baby: ik zie de tijd dat je het berichtje typte. Niet leuk... Ik hoop voor je dat je kleintje niet heel laat komt en dat jij nog wat kan rusten de laatste weken. Want daarna heb je weer korte nachten...

3. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

wat wordt er de laatste weken lekker veel gekletst!
    @babylicious, ik heb me nog niet zo fit gevoeld als de laatste weken, kan er dus niet over meepraten gelukkig. Ik doe al weken geen middagdutje meer en ben 's avonds gewoon nog echt wakker en kan gewoon tot 12 uur aan de slag zijn...
    Gisteren ons babykamertje gehaald, volgende week zaterdag is de behanger klaar en kan het in elkaar gezet worden. Wordt ook wel tijd, ik ben dan 36 weken zwanger. Zijn er nog meer meiden die nog zoveel moeten doen?

Ik hoop dat de kleine pas op 29-2-2012 komt (3 dagen na uitgerekende datum). Mijn man is zelfstandig ondernemer en heeft een klus totdat de kleine komt of tot 29-2. Gelukkig heeft hij wel de hele maand maart vrij genomen!

Weten jullie al hoelang de mannen thuis blijven na de bevalling?

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Babyliciouss, misschien zeg ik nu iets heel raars, maar helpt het niet als je gewoon een paracetamol inneemt voordat je gaat slapen, misschien helpt dat een beetje? Of een beker warme melk of zoiets? Ik zou me als ik jou was concentreren op de nacht, alles eraan doen om te kunnen slapen. Dan maar hoofdpijn overdag... Hoewel het natuurlijk lastig is als je nog een kind hebt rondlopen pfff. Veel sterkte hoor! Ikzelf slaap geregeld op de logeerkamer zodat mijn man me ook niet wakker kan houden (die kan nogal snurken :)).

Hetlichtje, ik heb eigenlijk geen idee hoelang mijn man vrij is. Hij krijgt in elk geval 2 dagen vrij voor de bevalling. Nu wordt het bij mij een geplande keizersnee dus dat is door de week en heeft hij het weekend er zowiezo bij. Verder hoop ik dat het mogelijk is om een weekje 's middags vrij te pakken zodat hij wat kan helpen met de kraamvisite, als we ook geen kraamzorg meer hebben. Oja en hij krijgt binnenkort te horen of hij na de geboorte 1 dag in de week ouderschapsverlof op kan nemen. Hij werkt in de bouw dus dat lijkt me geen probleem.

Vanochtend was ik weer op controle bij de gyn, baby deed het goed :) Hij/zij heeft nog even naar ons gezwaaid! Over twee weken moet ik weer en dan weten we de datum voor de KS.... Spannend!

5. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

@Het lichtje, fijn dat je je zo goed voelt en zelfs geen middagdutje meer nodig hebt!
    En jullie ukkie moet dus nog even blijven zitten! Van mij mag ie wel komen met 37 weken!
    Man en verlof, ja.. hij is zelfstandige, heeft een opdracht en zal waarschijnlijk maar max 3 dagen echt vrij hebben. We hopen dat hij wel van thuis uit kan werken de week nadat de kraam weg is, dat zou me dan nog wat extra tijd geven om te herstellen.

@Adriana, warme melk, paracetamol, helaas helpt t allemaal niet. Ik val sávonds hartstikke kapot in slaap, maar na een uurtje ben ik alweer op. En dan slaap ik echt nog maar 10-15 min aan een stuk en dan blijf ik draaien, omdat ik gewoonweg niet meer kan liggen van de pijn. Uiteindelijk geef ik er dan maar weer de brij aan en verkas ik naar beneden, waar ik dan vaak aan de morgen nog een half uurtje in slaap val.
    Gelukkig heb ik vanmiddag wel nog een uurtje kunnen slapen, geeft me net weer iets extra energie, maar heb wel een zwaar dagje vandaag..

Wel super dat de beeb nog even naar jullie gezwaaid heeft! Blijft leuk he! En spannend, dat je over 2 weekjes DE datum te weten komt! Het komt er echt op aan nu he!

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier gelukkig geen problemen met slapen. Hoef er ook niet uit à nachts. Was met de eerste wel anders, maar ik juig nog niet te vroeg, want kan nog komen. Mijn man is 2 weken vrij als de kleine geboren is. Hier mag het ook met 37 weken gebeuren hoor! Ben de 29e uitgerekend, maar op schrikkeldag hoop ik niet te bevallen. Haha, ach we zien het allemaal wel. Heb nu in ieder geval verlof!;)

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Mijn man neemt na de bevalling in ieder geval 2 weken verlof.
    De eerste week als de kraamhulp er dus nog is en dan de volgende week ook nog. Had ik vorige keer echt wel nodig om zelf te herstellen. (toen de kraamhulp weg was kon ikzelf nog niet echt goed lopen zeg maar)

Onze dochter heeft trouwens vandaag getrakteerd op school. Ze vond het allemaal wel heel leuk hoor! Ze was echt even het middelpunt.
    Ik had eierkoekmuizen gemaakt en hierbij 4 kaaspunten van karton waar voor de leidsters een stuk taart in zat.
    Nu nog even haar verjaardag hier thuis voorbereiden. Even kijken wat we nog aan slingers hebben.

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik slaap 's nachts gelukkig ook nog prima, omdraaien is wel een karwei (dan word ik ook wel een beetje wakker), maar ik hoef er gelukkig nooit uit en slaap ook makkelijk de hele nacht. Lijkt me echt vreselijk als je moeilijk kan slapen, dus veel sterkte voor de mensen die zo graag een nacht zonder gedoe willen!!
    Mijn man slaapt overigens wat minder goed ;) Ik adem nogal zwaar sinds de zwangerschap, echt dieper en luider, door mijn neus krijg ik vaak niet genoeg lucht, dus adem ik door m'n mond. En als ik door mijn mond adem, maak ik soms een soort ploppend geluid (het is geen snurk, maar als ik het na doe, dan voelt het wel als een bijna-snurk ;) ). Mijn man wordt daar dus regelmatig wakker van, awww! 's Ochtends moet ik regelmatig aanhoren dan ik weer de halve nacht heb liggen ploppen.

Na de bevalling kan mijn man ook vrij krijgen, dat is gelukkig heel flexibel, dus als ik met 37 weken al beval, dan neemt hij vanaf dan vrij. Beval ik pas met 42 weken, dan neemt hij vanaf dan pas vrij. Enige 'probleem' is dat hij op maandagen en donderdagen eigenlijk geen vrij kan krijgen - wel voor de bevalling ofzo, maar dus niet voor bijvoorbeeld twee weken - maar goed, we moeten maar even zien hoe dat gaat. In het begin is de kraamzorg er nog, dus dat lukt wel denk ik. En als het vervolgens echt niet gaat, dan kan hij in principe wel vervanging regelen op het werk. Maar goed, we zien wel :)
    Hij wil ook ouderschapsverlof gaan opnemen voor 1 dag in de week, maar bij zijn werk is dat lastig, want uiteindelijk moet hij toch gewoon z'n werk af hebben, dus met ouderschapsverlof wint hij niet heel veel (behalve dat hij dan bv thuis kan werken en z'n agenda leeg kan houden, dus geen vergaderingen of afspraken plant op die dag). Dus mja, nog even kijken hoe hij dat gaat regelen :)

Ik blijf zelf overigens zeker tot september thuis, heerlijk idee :)

9. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Zo, goedemorgen!

Eergister bij de vk geweest en alles was goed. Bloeddruk 130-70 en de kleine ligt met het koppie al diep in mijn bekken, helaas nog niet vast maar dat schijnt normaal te zijn met een tweede. Be wel erg blij dat het uit de stuit is gedraaid!
    Eergisteren zijn we lekker de stad in geweest en hebben eindelijk een eerste pakje gevonden naar onze smaak, van noppies.
    Ook even 2 kersenpitzakken gekocht die lekker heet kunnen voor tijdens de bevalling.
    Nu de laatste dingen nog even aanschaffen.. Hebben jullie nog tips voor een bevalhemd, waar hebben jullie hem weg? Wil graag een beetje een mooie? ( te ijdel ik weet het ) niks met Snoopy oid erop :) En het model moet ook een beetje ok zijn.. Tips zijn welkom!
    Morgen komen de enveloppen en die kan ik dan gaan schrijven en de naamletters voor op de muur komen ook, dan is het kamertje helemaal klaar.
    Nu alleen nog een geboortetens bestellen en dan is het wel klaar (DENK IK;) )

@Babyliciousss: wat rot zeg dat je zo slecht slaapt, dat breekt idd op:( Heb heleaas ook geen verdere tips voor je.. Hoop dat het beter wordt! Ik slaap gelukkig nog erg goed. Hoef er niet uit om te plassen en de houding kan ik ook nog goed veranderen.

@hetlichtje: mijn vriend heeft een eigen zaak dus hij kan dit gewoon bekijken wanneer, hoe en wat. Ik vind dit idee erg prettig. Ook brengt hij Ruben regelmatig 's morgens naar school zodat ik lekker kan blijven liggen, vind dit echt luxe!

@Adriana: spannend zeg!! Ben erg benieuwd! Wel fijn dat de kleine het goed deed. Ik ben op dit moment thuis en werk niet en voor nu vind ik dit wel prima. Maar tot september is ook een heerlijk vooruitzicht!

@Jacky: haha die eierkoekmuizen komen me bekend voor;) Hier ook al een keer getrakteerd en het was een succes. Tis zo'n leuke leeftijd nu he:D Ze maken het zo bewust mee en genieten er ook echt van, heerlijk!

10. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @blue, heerlijk dat je nu verlof hebt. Ik tel de daagjes nu echt af. Nog 7 werkdagen ;). Ik hoop dat je er meteen aan gewend bent.
    @adriana, leuk die foto's met je trouwjurk en met een vriendin. Toch wel speciaal he? Ook fijn dat de beeb ook gezellig naar jullie heeft gezwaaid. Ben jij ondertussen aan je verlof gewend?
    @syrae, cake bakken is jammie en inderdaad leuk. Nadeel is dat je hem dan zelf ook moet opeten en dat zorgt dan helaas weer voor extra kilo's. Ik vind breien wel leuk om te doen, maar kan het nog niet zo goed. Ik wilde eigenlijk iets voor de kleine breien, maar uiteindelijk ga ik dat niet doen. Kost me toch te veel tijd en meestal is iets gekocht toch goedkoper en vaak mooier (ligt natuurlijk ook aan mijn eigen kwaliteiten)
    @mopje, ik kan me voorstellen dat het een zeer vermoeiende tijd nu is voor je. Je wordt een beetje geleefd. Wat zou het fijn zijn als hidde lekker thuis is bij jullie. Hopelijk duurt dat niet al te lang meer.
    @babyliciouss, jee meid, wat vervelend dat slechte slapen. Zeker als het steeds van die rot dutjes zijn. Ik moet er niet aan denken om in de kou beneden te moeten gaan zitten van de pijn. Maar je weet het, het is voor een goed doel en het is echt nog maar een paar weekjes.
    @hetlichtje, leuk dat je volgende week de babykamer kunt inrichten. Hier is die al een tijdje klaar. Er moeten alleen nog een paar dingetjes gebeuren zoals het leer schoonmaken van de stoel en ik wil nog een lijst witschilderen om daar een spiegel in te doen. Maar dat zijn allemaal geen noodzakelijke dingen meer.
    @jacky, hoe staat het met de voorbereidingen van het kinderfeestje. Leuk udee die tractatie. Ik zie het helemaal voor me!
    @andrea, fijn dat jij nog redelijk slaapt. Draaien in bed is inderdaad een hele onderneming. Zeker met een kussen tussen je benen. Mijn vriend is ook erg flexibel in het nemen van vakantie/verlof. Hij heeft nog iets van 90 dagen staan!! Dus dit jaar neemt hij denk ik 2 a 3 weken vrij als kraam verlof en dan ergens in mei misschien nog een week en dan in sept ook iets van 1 a 2 weken. En dan nog heeft hij zoveel verlof staan dat hij dit jaar geen ouderschapsverlof neemt, maar gewoon 1 dag op verlof per week. Aangezien dat per 1 juni in zou gaan is dat nog maar iets van 26 dagen... Echt een luxe probleem.
    Ik ga zelf wel 1 dag ouderschapsverlof nemen. Maar dat kan ik pas regelen als de kleine er is.
    Toch lijkt het me niet eerlijk als jou man even veel moet doen terwijl hij 1 dag niet zou werken. Hij krijgt die dag toch ook niet betaald? Dan zou hij ook niet moeten werken. Anders kan hij misschien ook beter 4 dagen van 9 uur moeten werken en eventueel de rest op verlof? Dat scheelt wel eenhele hoop op het inkomen.

@ikzelf, ik heb besloten om echt geen stamppotten meer te gaan eten. Gisteren een paar happen op en die kwamen er mooi vannacht weer uit. Op zich lucht het wel op als ik het weer kwijt ben, maar voordat ik dan in slaap ben gevallen is het al gauw 2 uur s'nachts. Gelukkig slaap ik daarna nog wel goed door.
    Verder merk ik de laatste week echt dat ik fysiek achter uit ga. Lopen gaat steeds moeilijker en ben ook benauwder. Van mij mag ons meisje wel gaan indalen. Misschien geeft mij dat meer lucht.

Vraagje: mijn schoonvader gaat morgen met pensioen en heeft op het ziekenhuis een afscheidsreceptie waar wij natuurlijk bij zijn uitgenodigd. Wij worden ook al een half uur voor aanvang van de receptie verwacht. Zouden jullie een cadeau meenemen of niet? Op zich vind ik pensionering iets voor zijn collega's en het werk...maar om met lege handen aan te komen vind ik ook weer zo gek...

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi meiden...weet niet of jullie je mij nog herinneren?
    Ik ben in september bij 17weken zwschap ons zoontje verloren.
    Zie dat jullie allemaal bijna op knappen staan!!
    Super :D
    Hopelijk gaat alles goed en mogen jullie straks allemaal prachtige wondertjes verwelkomen.

Ik wou jullie alleen eventjes vertellen dat het geluk ons weer toelacht...Dinsdag heb ik weer positief mogen testen.
    We zijn weer in verwachting.
    Heel dubbel, maar toch wel mooi, in september uitgeteld.
    Hopelijk brengt deze september ons meer geluk dan de vorige.

Liefs mams136

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hier vandaag een rustig dagje. Even lekker op de bank hangen. Dadelijk met mijn vader even de grote verjaardagsboodschappen doen.
    Morgen ook een rustige dag, want dan komen ze voor onderhoud aan de onze CV ketel dus in de middag kan ik in ieder geval nergens heen.

Moet wel heel eerlijk zeggen dat de baby sinds gisteren erg rustig is.... Ik voel hem/haar wel, maar niet meer zo vaak en niet zo hard.
    Ik hoef volgende week donderdag pas op controle. Als het zo rustig blijft, morgen misschien toch maar even bellen....

@andrea
    Ik slaap momenteel ook weer heerlijk. Omdraaien in bed gaat ineens weer heel makkelijk. Wordt er wel even wakker voor, maar draai makkelijk en slaap daarna weer snel in! Heerlijk.
    Mijn man zegt ook dat ik een bepaald geluidje maak als ik op min rug lig. Hij zegt weleens: Heb je nog gemerkt dat ik je goed gelegd heb? Dan draait hij me even op een zij en is het over. Heel raar, snurken is het niet, maar een typisch geluidje zeg maar.
    Nou dan heeft hij ook wat ;) denk ik dan.

@mamaleonie
    Fijn dat je bloeddruk etc. helemaal goed was!
    Ik had in eerste instantie niet het idee dat ze het allemaal al door zou hebben met d'r verjaardag. Maar toch wel dus. Ze heeft ook een klein kadootje gekregen op de peuterspeelzaal, (houten) taart met 3 kaarsjes uitgeblazen en ze mocht op de stoel staan tijdens het zingen! ZE hebben foto's gemaakt, dus kan het toch een beetje zien, en je ziet haar stralen...
    Vrijdag hier de slingers ophangen in huis.
    En hopelijk gaat daarna de rust een beetje terugkeren hier.

@miepens
    Jee, dan ligt de stamppot je momenteel waarschijnlijk wat te zwaar op de maag... Maar wel fijn dat het meteen beter ging toen het eruit was.
    En een kadootje, tsja een lekkere fles drank ofzo is natuurlijk zo gekocht.

@mams
    Wat leuk dat je toch nog even bij ons komt spieken!
    Wat een superbericht van jullie!
    Het zal wel een 'beladen' zwangerschap zijn, maar probeer er toch zoveel mogelijk van te gaan genieten! Het kan haast geen toeval zijn dat je in september bent uitgerekend!

13. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Wat fijn mams136, van harte gefeliciteerd!

14. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    @Jacky: hiert wisselt het ook enorm..Ene dag voel ik het goed en is hij/zij erg aanwezig maar de andere dag echt niet. Maak me dan ook wel ongerust. VK zei dat ik gewoon meost bellen als ik me er niet lekker bij voelde, dus gewoon doen wat je gevoel zegt en geen risicos nemen hoor.

@Miepens: idd een fles drank ofzo is altijd goed voor een man, zoiets zou ik ook zeker doen! En eten, tja dat warme eten boeit me nu ook niet. Gister was ik ook ff misselijk heel irritant.. Gewoon licht verteerbaar eten nemen en kleine porties?

15. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @mams, natuurlijk kennen we je nog! Je staat nog steeds in ons lijstje met mylan. Gefeliciteerd dat je weer zwanger bent. Ik zie wel dat je tussendoor ook nog een vmk hebt gehad. Ik duim echt dat deze een plakbeeb gaat worden. Probeer in ieder geval rustig te blijven en positief te blijven. Genieten kwam bij mij ook pas na de 20 weken. Ik snap dat het nu moeilijk is, maar probeer in ieder geval positief te blijven.

@kleine porties probeer ik ook. Gisteren waren het maar 2 kleine opscheplepels. Ook zo vreemd dat het in die 5 uur tijd niet verteerd was. Gelukkig kan ik s middags wel goed eten. Dus vanavond denk ik maar gewoon een tosti.

@minder beweging, tja, ik heb dat ook wel eens. Meestal luister ik dan zelf met de angelsound naar het hartje. En mestal als ik rustig ga liggen (of in bad) dan begint ze wel wat te wiemelen.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Ik ben onwijs bang voor bloed...(meer omdat dat was hoe ik merkte dat het met mylan niet goed was, bloederig vruchtwater)
    Maar verder ben ik vooral erg blij en gelukkig.
    Ik kan meer genieten dan ik had verwacht.
    Morgen de gyn bellen voor een afspraak over een week of 2 :)
    en MvM uiteraard...

Klopt van die vmk...maar dat kan ik wel verklaren denkik.
    Ik heb ALTIJD een LF van 10 dagen, best wel kort.
    Op dag 10 word ik ongesteld.
    Ik had toen dag 10 getest en er stond een streepje op.
    Durfde niet te blij te zijn want 10 dagen is erg kort en het kon alsnog gewoon afgestoten worden.
    Ik werd savonds om half 12 heeeeeeel hevig ongesteld, en heb mezelf toen beloofd dat ik de volgende cyclus pas op dag 11 zou testen.
    Als die dan positief zou zijn, zou ik iig niet meer "gewoon" ongesteld worden.
    En nu was ik maandag niet ongesteld geworden dus heb het dinsdagochtend maar gewaagd :D Nou en jullie zien het resultaat :D

17. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Fjn mams, het is je echt van harte gegund! Ik ga echt voor je duimen!

18. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Mams Gefeliciteerd! Echt goed nieuws!

@mamaleonie: wij hebben ook een mooi "eerste pakje" van Noppies klaarliggen, beetje te groot alleen;) Dus bewaren we dat wel voor de verjaardag van zijn overgrootmoeder ofzo. Verder heb ik geen tips voor bevalshirt. Ik had wel een leuke, bij mijn afscheid in Amerika heb ik van mijn collega's een t-shirt van het instituut gekregen (was traditie), maar voor mij hadden ze XXXL gekocht, want ik werd toch dik:p En dat t-shirt had mijn man snel ingepakt toen we halsoverkop naar het ziekenhuis gingen. Dat shirt is me nu dubbel dierbaar! Tip: als je borstvoeding gaat geven: een lading zoogcompressen... en fijne BH's

@Miepens: balen zeg van dat spugen. Is het vooral maagzuur en druk of ben je ook echt heel misselijk? Blij dat je daarna wat beter geslapen hebt!

@Andrea: dat draaien herken ik, had ik ook last van, al was mijn buik nog niet eens zo groot. Ik heb het nu nog in lichte mate, maar dan door mijn volle borsten... Vooral gisternacht, weer wat stuwing en dan is draaien niet handig!

Mopjeman had 2 dagen vrij (zoals iedereen) en is de rest van de week halve dagen gaan werken. Nu werkt hij weer alle dagen (behalve de 2 ochtenden dat hij normaal al vrij heeft) en neemt langere lunchpauzes om naar Hidde te kunnen. Ik hoop dat hij als Hidde thuis is een paar dagen vrij kan nemen, maar het is erg druk op de praktijk (en ze zijn maar met zn tweeën)...

19. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    sorry even klagen... ukkie zit serieus mn ribben te vernielen en het doet zeeer! ik zie ze gewoon opbollen :(

20. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ahhhh dat is niet zo lief van ukkie!
    (maar mag ik wat bewegingen van jou? Hier is het zo rustig.... alleen als ik er echt even voor ga zitten heb ik 'contact')

Deel Deze Pagina