@baby Super mooi kamertje hebben jullie gemaakt! Het bedje zal de kraamverzorgster wel weer opnieuw opmaken, omdat de kleine veel verder onderin komt te liggen natuurlijk. @mopje Fijn dat het zo goed bevalt met z'n allen thuis. En goed dat Hidde het zo lekker doet!
Thnx meiden, ben er ook erg blij met het resultaat! Hebben jullie ook fotootjes, vind t zo leuk, allemaal die kamertjes! @Pina, de boom is van de karwei en de letters van piepschuimletters.nl, ze zijn in verschillende lettertypes en maten verkrijgbaar! @Mopje, fijn dat Hidde het zo goed doet! Lekker genieten van jullie kleine mannetje! @Jacky, had het bedje inderdaad zo even opgemaakt. Heb nu alles in de was zitten en dan mag de kraam het bedje de eerste keer weer opmaken! Kunnen we inderdaad weer van beneden af aan beginnen met opmaken, zei ik toevallig al tegen manlief vanmorgen! @Miepens, eerst even bijkomen van alles en dan lekker genieten van je verlof!
Pfoe, vannacht twee uur lang een soort voorweeen gehad en nu net weer een paar keer stevige en pijnlijke harde buiken. Spannend hoor! Ik hoop niet dat ik wekenlang voorweeen ga hebben...
Oei Andrea, nee.. geen weken lang! Hier trouwens ook al een paar dagen achter elkaar met regelmaat. Was gisteren ook op CTG te zien. We zijn trouwens even ver zie ik! Morgen de beruchte grens! Ik zei al tegen mn man vanmorgen, laat het vandaag maar op gang komen!
Spannend allemaal meiden! Ik lees geregeld mee. Ben zelf 16/2 uitgerekend. Heb alleen niet altijd puf om te reageren. Mooi kamertje zag ik voorbij komen. Ik zal wel wat meer in de meeleesstand blijven, excuses! Maar wil jullie allemaal een voorspoedige bevalling toewensen!
hallo meiden, Een tijdje terug heb ik me al eens aangemeld hier om met jullie mee te schrijven, toen al een hartelijk welkom gehad, waarvoor nog bedankt. De bevalling komt nu snel dichter bij en ik merk dat ik het fijn vind dit toch met mensen te gaan delen. Ons kindje heeft een afwijking aan de lever waarvan ze niet weten wat het betekend voor de baby na de bevalling. Dit maakt ons erg onzeker en ik zie enorm op tegen alles wat komen gaat. Ik hoop dat ik hier met jullie mee mag kletsen en ik daar wat steun uit kan halen. Ik ga even een stuk terug lezen om jullie verhalen vast wat te weten. Liefs Saskia
hoi hoi, ja hier ook meer harde buiken. en verlies bij verandering vn houding ook steeds best veel urine. zou het kindje aan het indalen zijN?? vorige keer was mijn bloeddruk overignes hoger. dat heb ik nog nooit gehad. altijd 110/55 nu ws ie 75. en heb ook vanmorgen bloedneuzen gehd..hmm nog een weekje en dan weer VK. Vanmiddg 2u geslenterd, moest boodschappen doen, nou dat waggelen is ook niet echt lekker voor je rug zeg ! Wordt toch wat zwaarder nu he? Logish dan maar dat ik nu verlof heb Iedereen succes. ben benieuwd wie ' de volgende ' is !!
Mooie kamer Babylicouiss!! En ik gun jou ook dat de baby niet lang meer op zich laat wachten aangezien je morgen 37 weken bent en veel klachten hebt. Andrea85: zoveel voorweeen al, is niet te hopen dat dat lang zo doorgaat! Heb ik gelukkig nog geen last van gehad. Mopje, wat fijn dat het goed gaat met Hidde thuis! miepens; geniet lekker van je verlof en doe het maar rustig aan! Saskia81: Het wordt nu inderdaad voor ons allemaal spannend nu het bijna februari is, maar voor jou nog extra spannend lees ik. Hopelijk gaat het straks allemaal goedkomen met je kleintje na de bevalling. Het helpt inderdaad ook om af en toe je hart te luchten hier en andere ervaringen te lezen. Missmama09: voor jou ook alvast een goede bevalling! Hebben jullie al allemaal zo'n onderlegger injullie bed gelegd, voor het geval de vliezen breken? Ik heb het idee dat ik met heel wat dingen nogal laat ben. Heb vanmiddag de laatste kleertjes/lakentjes uitgewassen en mn vluchttasje moet nog klaargemaakt worden. En ook de boodschappen die ik nu al kan doen voor in de kraamperiode moeten nog (extra wasmiddel etc...) Beschuit met muisjes wil ik niet, ik ben van plan om zelf cupcakes te maken (met muisjes) maar daar moet ik nog wel eerst een proefje van maken. En dan nog wat schoonmaakklussen die ik toch nog wil doen vóór de geboorte. Ik krijg nu ook twijfels over het geboortekaartje :S Misschien toch nog eens naar iets anders kijken... Jeetje ik ben een beetje aant stressen haha.
Pina: dat had ik vrijdag ook, ik dacht ik ga nog even wat spulletjes shoppen en boodschappen doen maar ik was echt moe terwijl ik maar anderhalf uur ofzo ben weggeweest! De conditie is bij mij ver te zoeken! Een bloedneus vanuit het niets vind ik trouwens wel eng, ik zou het even (telefonisch) melden bij je VK.
ik heb hier dit weekeinde mijn bed in gereedheid gebracht dus in vergelijking met mij ben je niet laat hoor! zeiltje en kraammatras overdwars neegelegd in mijn bed, zodat ik er zonder al te veel gekraak en gezweet op kan slapen mn bevalbed heb ik onder de molton geheel bekleed met plastic (ik moet beneden bevallen in de woonkamer, dat bed staat dus ook al klaar) Ik zit trouwens de laatste tijd echt elke dag een halfuur of mee ronder de douche... heerlijk! normaal gesproken douche ik niet zo vaak omdat ik er ontzettend exceem van krijg... hoop dat dat meevalt strakkies Mooie kamer babylicious! Raar dei bloedneus Pina! idd even in de gaten houden. Ik kom hier al sinds week 35 bijna niet meer buiten trouwens, afgelopen 2 weekeinden heeft lief alleen de boodschappen gedaan, ik trek het gewoon echt niet meer, ik blijf maar zwarte vlekken krijgen met duizeligheid in de winkels. Mopje geniet lekker van Hidde, fijn dat hij het zo goed doet!
Rustig aan hoogzwangere dames! Ik merk nu wel dat ik dat allemaal een beetje mis... Maar ik heb wel lekker lang verlof met Hidde! @Pina: een bloedneus klinkt niet goed, toch maar bellen, misschien is het onschuldig. De vragen voor kraambezoekjes beginnen te komen. Dit weekend is alleen dichtstbijzijnde familie (van mijn man, mijn familie woont ver weg...) geweest. Aangezien we ver weg wonen van onze vrienden (we hebben 10 jaar in Zeist gewoond) en mijn familie (brabant en limburg) komen ze gelukkig pas over een paar weken, maar dan niet maar een uurtje... Heel gezellig, maar dat gaat wel een organisatie worden!
]hoi hoi, even kort berichtje. morgen volgt meer. Ik heb zojuist weer foto's gemaakt van mijn buik en ik wilde eventjes de voortgang laten zien hier. Bekijk bijlage 219219
ff over die bloedneus, ik maak me geen zorgen hoor Zwanger en een bloedneus Als je zwanger bent, kun je sneller een spontane bloedneus krijgen dan normaal gesproken. Dit heeft te maken met het volgende. Een zwangerschap gaat gepaard met een toename in gewicht. Het lichaam gaat daardoor meer bloed aanmaken waardoor er een grotere druk komt te staan op de kleine bloedvaatjes in je neus. Het hormoon progesteron dat tijdens je zwangerschap vrijkomt, zorgt ervoor dat je bloedvaten wat slapper en dunner worden. Tijdens je zwangerschap zijn je slijmvliezen, dus ook de slijmvliezen in je neus, beter doorbloed.
@Mopje een heel geregel dus als familie voor meer dan een paar uurtjes jullie kant op komt! @Pina, denk ook niet dat je je echt zorgen hoeft te maken, maar zou t gewoon even aangeven bij je volgende controle! @Miepens, mooi buikje! Weg mooi om zo duidelijk het verschil te zien! @Adriana, ik heb zo'n molron met een plastic onderlaag in bed liggen, vanaf vorig weekend, just in case! @Saskia85, wat een onzekerheid inderdaad... wanneer hebben ze de afwijking aan de lever ontdekt? Lucht hier gerust je hart! @Missmama09, voor iedereen een spannende tijd nu he! Ook jij veel succes! @Syrae, ook ik kom niet meer buiten, begalve voor mn ziekenhuisbezoekjes. Lopen gaat echt niet meer, kan me in huis nog net een beetje redden met veel moeite. Ben trouwens wel benieuwd hoe t na de bevalling zal gaan met de BI... Ik zit inmiddels alweer van 1.15u beneneden.. ook weer veel last van harde buiken sinds (gister)avond. Pfff.. ik hoop zo toch nog even wat in slaap te kunnen vallen! Verder hoop ik dat die harde buiken toch al een beetje hun werk doen en dat de geplande inleiding in elk geval door kan gaan!
goedemorgen dames!!!! ik ben zooooo slecht...! kan dit topic maar niet bijhouden.. heb ooit wle een paar keer mee geschreven maar heb het gewoon niet in mn kop om trouw terug te komen.. sorry!!! hoop dat jullie het allemaal nog een beetje volhouden! hier een paar zware laatste loodjes maar het einde is in zicht, dus we houden nog ff vol... ik hoop voor iedereen op een goede bevalling en een mooi gezond kindje en ik kom af en toe wel ff spieken bij jullie.. toi toi toi !!!
pfff hier een hele nacht wakker gelegen met een onrustige buik, vanochtend toen manlief op was gestaan maar even gaan douchen. Nu zo om de 5 a 7 minuten een flinke verkramping in mijn buik maar het doet geen zeer! weeen doen toch zeer?
Gisteravond nog aan ctg gelegen. Voelde mijn meisje al hele dag niet en ik had veel harde buiken en lage rugpijn. De vk heeft getoucheerd en heb 1 cm ontsluiting. Bmm nog niet volledig verweekt dus die ene cm zegt helemaal niets ook omdat dit nr 2 is. Ctg was goed vanmiddag nog een x. Vk had ook beetje gefriemeld en dat heeft vannacht voor wat menstruatiekrampen gezorgd. En heb nu mog steeds lage rugpijn.
Spannend hoor al om de 5-7 minuten. Even timen hoelang ze aanouden. Weeen komen steeds sneller en langer en worden idd steeds pijnlijker. Voorweeen hebben dat niet. Ben benieuwd meid!
Fijn dat ctg goed was. En spannend dusnook bij jou. Dat friemelen wil nog wel eens wat op gang brengen idd. Succes