@Syrae: das pas een koopje voor een kinderwagen! Groot gelijk dat je het eerst probeert hoor! Wat heeft de rest voor wagen? Wij hebben een Beebop, de nep Bugaboo. @Mopje: fijn dat jullie zo genieten!! @Miepens: lijstjes geven mij ook altijd rust haha...Alles schrijf ik erop tot aan de stomste dingen zodat ik ze maar niet vergeet. Mooi dat het opschiet. @Pina: morgen een lekker dagje voor jezelf! Ga je nog wat leuks plannen? Of de slaapkamer in orde maken? @Jacky: jeetje wat een gedoe allemaal zeg...Hopelijk kun je idd goed rusten want dit schijnt toch het beste voor de groei te zijn. En week 38, dat is al vlot zeg!! @Blue: ja melk met honing of wame melk met anijs kan ook goed helpen. misschien daarvoor lekker heet douchen zodat je al loom wordt en dan de melk in bed opdrinken met gedempt licht? Slecht slapen is niks waard @Saskia: spannend, hou ons maar op de hoogte. Ik ga Ruben even naar boven brengen, eerst nog ff een wasje ophangen op de koude zolder, brrrr.. Kom straks wel weer ff kijken.
@kinderwagens: wij zijn voor de bugaboo cameleon gegaan, ik vond het sowieso een mooie en fijne wagen, mijn man hobbelde er mee door de winkel en was meteen om, haha @nachtrust: ik slaap de laatste tijd ook lichter, was vannacht om vier uur even klaarwakker. Maar ik slaap gelukkig wel nog lang genoeg om uitgerust te zijn. Sterkte voor iedereen die geen goede nachtrust heeft; hopelijk wordt de komende nacht beter! Ego: morgenochtend weer naar de vk, maar er ligt hier echt ijs op de straten, dus ik durf niet echt te fietsen... Even kijken of we met de auto kunnen, maar anders wordt het lopen. Blegh! Daarna komt er iemand van de kraamzorg hier voor de intake, ben benieuwd! We moeten wel nog steeds een bed verhogen, maar de standaard klossen passen niet.... Dus dan moeten we maar aan de bierkratjes ofzo? Of heeft iemand anders een beter idee? 't Moet ongeveer met 20 cm omhoog... Oh, en ik vind het heeeeel raar dat ik over vijf weken sowieso niet meer zwanger ben en we ineens een klein meisje hebben om voor te zorgen... Jeetje, de tijd gaat nu al zo snel! Ik ben zo bang dat het straks, als ze er is, echt omvliegt...
hoi hoi, Saskia spannend. het zet echt wel door hoor ! komt goed. hoe ver ben je nu dan, ,je hebt geen banner/ticker. ik vind het wel gek...kreeg de vraag vandaag of ik er een beetje klaar voor ben. Ik moest echt lang nadenken.....uhhh...nou ja..... volgens mij wel. maar misschien ben ik het nog niet 'zat' genoeg? Slaap gelukkkig wel weer goed. afgelopen 2 nachten aan een stuk door .met mijn zoontje gaat het ook beter. hoest VEEL minder. heerlijk. Vraagje an iedereen: plassen jullie ook veel minder hoeveelheid? ik echt kleine beetjes enzo. Heb ook veel verlies van vanalles. kan eigenlijk niet meer zonder inleg. hihi. kunnen we hier wel bespreken toch? Ik heb het plan om elke dag een kamer onder handen te nemen. opruimen, schoonmaken etc. beetje die nesteldrang opkrikken. MORGEN mijn dagje...heerlijk. ik ga met mams stof kopen. ik ben namlelijk aan het naaien geslagen. heb al eea gemaakt en heb nieuw stof nodig voor mijn projectjes. leuk hoor
Zo de warme melk is gedronken dus ik ga zo mijn oogjes sluiten en hopen dat ik niet weer heel vroeg hier aanwezig ben. Wij hebben trouwens de quinny speedy. En qua verlies ja hier meer afscheiding in ieder geval, maar het valt volgens mij nog mee. Welterusten meiden!
Hier geen extra verlies ofzo, baby duwt soms wel echt tegen m'n blaas dus ik moet wat vaker plassen daardoor, maar gelukkig hou ik het wel nog binnen.
Ik hoop voor jou dat de warme melk geholpen heeft.... Ik zit in ieder geval slapeloos in mijn bedje.... Kan echt de slaap niet vatten. Er gaat veel te veel door mijn hoofd en ik heb last van maagzuur en zo'n jeuk. Helaas gaat dadelijk wel om half zeven/zeven uur weer de wekker omdat onze dochter naar de peuterspeelzaal wil.... Wij hebben een mutsy 4rider single spoke, heerlijke kinderwagen! @mamaleonie 38 weken is inderdaad al vlot. Ik hoop eigenlijk dat de kleine zichzelf dan al aangediend heeft. Ben zelf altijd van mening datndat beter is voor het kindje. Blijkbaar was hij/zij er dan klaar voor en bij medisch ingrijpen (inleiden of keizersnede) eigenlijk nog niet.
Hier trouwens verder geen extra afscheiding ofzo, ja wel als ik geplast heb op mijn wcpapiertje.... Wel heb ik af en toe echt het idee dat kleintje zich eruit wil werken. Dan heb ik zulke felle steken van onderen. Maar heb dus geen idee of er al iets van ontsluiting ofzo is.
De warme melk heeft hier geholpen! Werd om 7u door mijn dochtertje gewekt. Had dus best langer nog kunnen slapen. Werd wel af en toe wakker, maar kon me dan omdraaien en verder slapen. Vervelend jacky dat jij de slaap niet kon vatten. Uiteindelijk nog wat slaap kunnen pakken?
In ieder geval fijn dat jij wel goed hebt kunnen slapen! Dat is een hele verandering. Ik ben zo tegen 5uur in slaap gevallen. Tot 6.45uur want toen ging mijn wekker zachtjes af. Ben nu dus best moe... dat wordt vanmiddag wel even een powernapje denk ik.
Die powernap zal je vast wel even nodig hebben dan ja! Dat is wel heel weinig slaap wat jij hebt gehad. Wat gaan alle dames hier vandaag verder doen?
@meiden hier nog geen beeb. Weer valse start. Ben nu 37e week. Hoop dat t spoedig komt maar weet dat t echt nog wel ff kan duren. Maar zou zo graag nu eens duidelijkheid hebben over ons ventje. @ alle slechte slapers, waardeloos he die nachten, hoop dat jullie snel beter slapen
Fijn dat de melk heeft geholpen! Hier om 01.00 in slaap gevallen om 4.30 wakker tot 6.00 en weer geslapen tot 8.30. Nu mijn kleine man naar kdv brengen en dan weer aan de ctg.
@ blue hier kids van en naar school brengen en voor de rest zoveel mogelijk binnen blijven. Lekker warm bij de kachel hihi
Fijn dat de melk geholpen heft. Hier vanacht wel een paar ker wakker geweest, maar sliep vrij snel weer in. Lig nu nog steeds in bed, maar ik ga er gauw uit. Snel douchen, naar de bakker en dan straks krijg ik bezoek van mama en mijn zusje. Die willen het kinderkamertje komen bekijken. Dus ik heb een leuke ddag voor de boeg. Dames met controles vandaag: veel succes!
Ben zelf ook blij dat de melk geholpen heeft. Vanavond weer ook een nacht zonder voor weeën gehad dus geen geklaag dit keer over mijn nachtrust. Ik ben bij dat het februari is, onze maand! Het ziet er heerlijk uit buiten zo met het zonnetje, maar ik blijf ook lekker binnen. Ben veel te lui vandaag. Morgen weer op pad met mijn ma dus vandaag genieten van die zeer actieve kleine in mijn buik.
Ik werd vannacht gewekt door een man die raar droomde en daarom echt flink in bed aan het zwaaien was met z'n benen (soort van liggend rennen, maar dan ongecontroleerder ). Grrr Maar controle bij vk was weer prima, baby ligt heel diep, dat vermoeden had ik al Bed staat nu op klossen, ging ook prima (ze hadden speciale klossen voor Aupings, handig!). Intake kraamzorg was ook prima Dusss... we hebben eigenlijk echt alles wel geregeld nu
Jeetje wat wordt er toch veel gekletst hier! Gezellig, dat wel, maar wel veel klachten/klachtjes. Andrea, fijn dat bij jou alles prima is Zo te zien ben jij er helemaal klaar voor! @all, geniet van deze dag, het is inderdaad mooi weer maar wel erg koud!! Ik blijf de rest van de dag ook binnen. Ben net nog even bij de HA geweest, heb een schimmelinfectie :S waarschijnlijk een bijwerking van de antibiotica die ik vorige week kreeg. Morgen afspraak met de anestesist en de gyn, dan gaan we de ks plannen!
Oh spannend adriana. Morgen weet je dus wanneer je de kleine in je armen hebt!! Hier nog maar rustig afwachten.
hoi allemaal, nou ik vind het nu wel mee vallen met iedereen met de klchten Vooral niet-slapers...maar ja dat is missch ook zenuwen en voorwerk. Hier ook geen klachten. Alleen ook een zeer actief kind die vooral rechts van de buik 'bezig' is. gisteravond sloeg de paniek bijna toe omdt de kleine tegen mijn ribben aan het trappen was. en vond dat echt griezelig, watn een goede rake schop kan goed pijn doen! en lang last geven. Heb vandaag stoffen gekocht dus ik kan weer verder met mijn naaiprojectjes. ik ga nu ff een nappie doen en daarna mijn kind ophalen bij schoonfam. SPreek jullie snel !!