15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    die trappen naar rechts in je ribben die ken ik... Sterkte ik leef met je mee pina! (hier helpt het trouwens wel om als hij zo bezig is demonstratief op mijn rechterzij te gaan liggen, iets doorgerold op mn buik, dan kan uk niet zo keihard trappen...)

Hier vanacht ook ff wakker geweest tussen 3 en 6.... maar goed, ik houd me maar voor dat het voorwerk is en voorwerk is mooi meegenomen als de bevalling zich aandoend (vertel ik mezelf) Daarbij dan op het rijnpje van klein klein kindeke:

klein klein kindje je zit nog in mijn buik
    je bent er veels te hard gegroeid en mag er nu wel uit

gnffl :) Succes dames :)

2. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @syrae hoe groot wordt jou kindje geschat? Hier ook weer een flinke.

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    2.4 weken voor op groei. Uiteindelijke grote hangt dan af van wanneer het geboren wordt. Bij de laatste echo (32 weken) al ruim 2900 gram en op de p97 lijn

4. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje das idd een flinkerd, bij ons met 33 weken en 4 dagen was t gewicht rond de 2350 gram. Heb jij zw diabetes? En tot wanneer gaan ze je laten lopen?

5. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    suikers zijn voorbeeldig dus daar licht het niet aan. Ik mag trouwens voorlopig nog thuisbevallen en we hebben het nog neit gehad over inleiden (wil ik eigenlijk ook niet!) Ik heb zelf een medische achtergrond en ik blijf erbij dat elke vorm van ingrijpen een risico met zich meedraagd. Op dit moment is de echo ook een schatting, ukkie kan ook lichter zijn dan ze denken maar wel bijvoorbeeld heel lang (ik zelf was een heel lang maar wel licht kind (54 cm bij 3250 gram) met hele lange benen en een relatief kort bovenlijfje, dat vertekend natuurlijk ontzettend op een groeiecho, lange benen --> lang bovenbeenbotje en een kort bovenlijfje is een dikkere buik) Het hoofdje is op al mijn groeiecho's ook het dichtst bij de normaallijn en vruchtwater e.d. is volkomen normaal.

Als ik voorbij week 40 ga lopen dan moet ik wel even goed gaan overleggen met mijn VK. Op een gegeven moment is het natuurlijk verstandiger om wel in te gaan leiden als tot nog toe iedereen denkt dat ik een groter dan gemiddeld kindje ga krijgen, zeker omdat dit de eerste is. Voorlopig wil ik er echter nog neits van horen ;)

6. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @syrae je hebt gelijk hoor. Je kunt je er wel druk om maken maar dat heeft toch geen zin. Mijn andere kids waren 3948 en 3820 gram, bevallingen gingen prima. Eerste 2 hechtingen tweede geen enkele. Toch houden ze deze in de gaten en hoop ik op tijd te bevallen.

7. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Ik sluit me op de valreep ook nog even aan! Ben 15 februari uitgerekend dus nu ook de dagen aan het aftellen.

Warme melk ivm maagzuur/slecht slapen komt me ook allemaal bekend voor! Bij mij helpt het ook prima.

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hier staat het bed trouwens idd op bierkratjes. Simpele en snelle oplossing ;) Anders kan je het natuurlijk ook altijd even bij de kraamzorg vragen als die toch langskomen :D

9. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Hey meiden!

Hier even een snel berichtje!
    Gisteren op co geweest bij de gyn, hield bij alle andere klachten ook ineens veel vocht vast en dat was de aanleiding om me gisteravond om 18u te moeten melden voor een inleiding!

Vanmiddag om 13.33u zijn wij de trotse ouders geworden van ons 2e zoontje X.am!

De bevalling was, nadat de vliezen gebroken werden met 2 cm in 2 uurtjes gepiept, kort.. krachtig.. en heftig, mede ook doordat X.am als sterrekijkertje lag en dit, door me in een bepaalde houding te laten liggen alsnog hebben weten te voorkomen en hij toch 'normaal' geboren is.

Inmiddels zijn we weer thuis, en kan het genieten beginnen!

10. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    gefeliciteerd!!! geniet ervan :)

11. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd baby, dat is lekker vlot gegaan zeg! Nu lekker genieten. Nou wie is de volgende?

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Babylicious, proficiat met de geboorte van jullie zoon Xam. Mooie datum ook :)

Geloof nooit dat ik de volgende ben. Is hier veel te rustig.

13. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Wauw baby, lekker vlot ging dat dus!
    Geniet van elkaar!

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    geweldig babylicious !! klasse gedaaan, hopelijk gaat dat bij een tweede bij mij nu ook zo vlot!

Oja ik wil wel de volgende zijN!! haha.

15. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Oh, babyliciouss, wat een goed nieuws. Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Ik wens jou, je man en je zoontje heel veel plezier, liefe, gezondheid en geluk toe samen met xam.

Ik hoop dat het met jou okk ngoed gaat. Krijgen we nog een fotootje te zien?? :) :) :)

16. zus01

zus01 Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Jeetje dat gaat snel zo!
    Fijn dat jullie het zo goed maken en dat de inleiding ook goed is gegaan. Neemt voor mij de zenuwen voor a.s. vrijdag iig een beetje weg! ;)
    Geniet van jullie kleine man!!

17. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Babyliciouss, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik vond het al zo verdacht stil ik denk die is vast aan het bevallen :p
    Nu lekker van elkaar genieten! Enne... heb je al een foto? Ben benieuwd!

19. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babylicious gefeliciteerd met jullie zoontje. Hoe zwaar wa hij bij de geboorte?

20. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babylicious, van harte gefeliciteerd! Wat een leuke naam! Wat fijn ook dat jullie beiden alweer thuis zijn! Fijne kraamtijd toegewenst! Jij hebt vannacht een fijne reden om wakker te zijn...

Wat fijn, de eerste die met een "normale" termijn bevalt!
    Nu zullen er wel meer volgen! Al geloof ik er niks van dat ik de volgende ben en dat is prima!

Deel Deze Pagina