15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom velobabe. Hoop dat je snel van je verkoudheid verlost bent. Ben nu echt benieuwd hoe het met zus is. Verder nog babies geboren? Hier is het nog rustig.heb gelukkig goed geslapen.

2. zus01

zus01 Niet meer actief

Goedemorgen dames! Niets nieuws te melden hier :(
    Na een goeie (valse?) start, schiet het hier niet op met de ontsluiting. bmm wordt steeds wel iets weker, maar niet groter. Belangrijkste is dat ze bij het hoofdje kunnen en dus de vliezen kunnen breken en dan kan ik aan het infuus voor de wee-opwekkers.
    Net het 5e tabletje gehad, nog max 3 te gaan en geloof dat ze het dan met een ballonnetje gaan proberen op te rekken (zit ik niet echt naar uit te kijken)
    Geloof dat de kleine man gewoon besloten heeft dat dit veeeeeels te koud weer is om geboren te worden en liever in het subtropische zwembad van mijn buik blijft. Geef 'm geen ongelijk!

Ik heb wel fantastisch geslapen vannacht, wellicht ook nadat ik een laxerend middel had gehad en mijn darmen nu eens helemaal goed leeg zijn. Dus de energie om dit kind eruit te persen is zeker aanwezig. Liever vandaag dan morgen dus!

Verder nog ontwikkelingen hier? Houdt iedereen het nog vol? Met dit weer verplicht binnen zitten heh? En jullie lekker laten verwennen door jullie partners!! ;)

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ja zus waar zit je? mooi kindje geboren??

Hier trouwens veel harde buiken, vanacht ook en had vannacht ook last van mn onderrug en was veel wakker. kon gelukkig wel blijven liggen in bedje. mn zoontje sliep heerlijk door, die heb ik niet gehoord.

hier was het vanmorgen 7u wel -16graden!! dat gaf de thermmeter aan. koud he?
    ik ga straks sleeen met de kleine dreumes, spikes onder mn schoenen wrm aankleden en gaan! het is hier inmiddels zonnig, lijkt wel wintersportweer. genieten! :)

fijne dag allemaal.
    x Pina

4. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @velobabe, welkom! Jij ook succes met De laatste loodjes
    @zus, spannend zeg. Fijn dat je toch hebt geslapen en zo energie kunt opdoen voor de fysieke arbeid die je nog te wachten staat! Ik geef je kleine man ook geen ongelijk. Brr wat is het koud

. Verder natuurlijk ook benieuwd wie hierna de volgende zal zijn. Ik ben bang dat het bij mij zeker nog wel een week of 2 a 3 zal duren. Ik hoop alleen dat ze me niet tot 42 weken laten lopen.

Slapen doe ik gelukkig ook no goed. Heb alleen gisteren weer boven wcpot gehangen. Maar dit keer gelukkig voordat ik in slaap viel!

5. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Nog geen nieuws verder dus:)

Ik kom morgen weer uitgebreid reageren en lezen want wij gaan nu zo weg naar Nijmegen, winkelen en daarna lekker het bubbelbad in en eten :D

Tot morgen!

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier is het ook belachelijk stil geweest vanacht :) heeeeeerlijk geslapen :D vanmorgen wel lekker liggen knuffelen en meteen weer pijnlijke voorweeen.... gnffl :)

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Zus01: het blijft spannend bij jou dus, ik duim voor je dat jullie kleintje vandaag geboren gaat worden, succes!!!
    @Velobabe: welkom! Hier ook flink last gehad van verkoudheid en hier deed een schaaltje rauwe uien op mijn nachtkastje wonderen, misschien een tip?
    @Pina82: Veel plezier in de sneeuw!!
    @Mamaleonie: Jullie ook veel plezier vandaag, klinkt als een leuke dag!

Hier weinig te melden, prima geslapen vannacht :)

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Welkom Velobabe!

@Zus: de kleine maakt het wel spannend hoor, goed dat je lekker geslapen hebt, je hebt je energie vandaag wel nodig!

@mamaleonie: geniet van je weekendje!

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Zus, ik duim voor je dat je baby vandaag komt, dat wachten zo is ook niks he. Nogmaals veel succes!

Velobabe, welkom & succes met je verkoudheid en de laatste loodjes.

syrae, bij jou is het ook steeds aan het rommelen he, zou jij soms de volgende zijn (na zus)? Sterkte in elk geval met pijnlijke voorweeën.

10. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Ik wil zus even een hart onder de riem insteken... Hoop dat de ontsluiting inmiddels op gang aan t komen is! Is wel heel lang wachten op deze manier he!

Ik ben trouwens ook ingeleid met de balloncatheter. En het resultaat is bekend!

Hier lekker aan t genieten van onze 2 binkies! X.am doet t goed en R.oann vind hem helemaal t einde! Wil hem steeds vasthouden en kusjes geven, heerlijk!
    Zelf toch even een stapje terug moeten doen, moet meer rusten om mn lichaam laten te herstellen . De aard van t beestje he, Ik wil te snel te veel! Fysio kom na t weekend ook gelijk om te starten met behandeling voor mn bekken , want een stukje lopen in huis is een behoorlijke opgaven.

Verder natuurlijk alle meiden succes met de laatste loodjes !

11. zus01

zus01 Niet meer actief

Dank je wel! Voorlopig hebben we nu (tromgeroffel...) 1 cm ontsluiting!! ja ja..nog zeker 2 te gaan dus..heb wel het idee dat deze VK, in vergelijking tot die van gisteren, de tabletjes beter weet in te brengen. Heb ook vaker hardere buiken....We hopen dus maar vanavond op de 3cm te zitten en dus vliezen te kunnen breken!
    Morgen is ook nog een mooie dag om te baren ;)

Vollop genieten dus voor je! Jammer dat het fysiek nog niet zo goed met je gaat, maar dat komt vast helemaal goed mbv fysio. Je hebt genoeg hulp toch?

12. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Oeh, heel veel sterkte zus! hopelijk inderdaad vnaaf 3 cm en dan meteen door voor je mooie kindje!

Ik krijg ondertussen het moedeloze gevoel dat ik nog wel 2 weken blijf rommelen Andrea ;) ben waarschijnlijk te veel aan het hopen en denken ;)

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ZUs nou er zit in ieder geval vooruitgang in gnffflll ... :) 1 cm. hihi.maar wie weet gaat het nu wel sneller. zoals je al zei: niets zo onvoorspelbaar als de VK !

Hier regelmatig harde buiken. mijn buik is ook giga gewroden tov vorige week. 1 shirt stond me zo mooi, maar die zit nu helemaal strak. 1 week aan gehad (die nieuwe taupe kleurige longsleeve van mamalicious, met die enorme print op de voorzijde, kennen jullie vast wel)

Ik heb zo een verjaardag mar best wel wat harde buiken...ik twijfel of ik moet gaan. ik wil ook voor het nestelen nog wat dingetjes in huis doen. wat zal ik doen.... ?....

14. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zus succes meid. Hoop dat t snel mag vorderen vanaf nu. @pina lastig is dat he? Ik snap dat je dan liever thuis bent hoor. Hier rommelt t al 2 weken dus ik ga maar gewoon weer overal heen. Als t echt doorzet ben ik zo weer weg. Succes meid

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou zus die kleine blijft liever warm zitten dus. Vandaag proefrit gemaakt met manlief in een ford focus. Mooie auto maar niet eens met de prijs geworden dus nog even verder kijken. Valt niet mee om een andere auto te vinden.Ben ook echt moe nu maar morgen moeten we niks dus nog even in de sneeuw spelen met ons meisje. Volgend weekend staat vol gepland met verjaardagen...we zien dan wel weer of ik dat vol hou.

16. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @blue, wij hebben ook een ford focus (SW). Niet het nieuwe model, maar het model van een paar jaar geleden. Ik moet zeggen dat wij er heel blij mee zijn. Het is toch wel een grote wagen en er past lekker veel in. Helaas heeft vriendlief dit jaar nog geen winterbanden gekocht, dus moeten we nog maar even met mijn autootje rondcrossen door de sneeuw. Ach, zolang er maar 1 auto met winterbanden is, die mij naar het ziekenhuis kan brengen als mijn weeen beginnen, vind ik alles best :)

Veel plezier allen.

@zus, zet hem op! Het gaat misschien langzaam, maar er zit een stijgende lijn in!

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier ook een Ford Focus (X road) echt een fijne auto. Hiervoor ook een ouder model Ford Focus gereden en die beviel ook super goed!

Zus, heel veel succes vanavond en vannacht!

Zijn er nog meiden die iets aan voelen komen :)?

18. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is ook een ford focus station. We hadden al een grote goede auto, maar ja door het auto ongeluk van drie weken terug nu noodgedwongen op auto jacht, omdat onze totaal loss was. Echt balen en best moeilijk om te slagen voor een auto wanneer je die echt nodig hebt. Gelukkig nu voorlopig een van mijn zwager te leen.
    Verder nog geen gevoel hier dat er wat gaat gebeuren, maar ze mag pas over 4 dagen komen dus het is nog wel prima zo.

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hier ook een Ford focus station uit 2005. Wat opvallend. Wij zouden graag een citroën grand picasso willen omdat mijn man heel lang is en moeite heeft om kinderen in de auto te zetten. Maar ja...

20. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ auto hihi jullie zijn wel eensgezind zeg. Wij hebben een kia sportage. Hier t idee dat er komende week wat gaat gebeuren. Maar ja we zullen moeten afwachten

Deel Deze Pagina