15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Zus, zet m op! Dat moet vandaag nog te doen zijn!

Hier vandaag ook een morgen in het ziekenhuis doorgebracht. Voelde ons mannetje te weinig en de verloskundige vond het beter om een ctg + echo te doen. Daarop was te zien dat hij het wel gewoon goed deed. hij lag waarschijnlijk net wat minder gunstig dit weekend waardoor ik hem wat minder heb gevoeld. Hij weegt nu ong 2800 gram. Dus hier geen 10 ponder... ;)

Wendy, proficiat met je kleine, grote man! Hoop dat jullie het allebei goed maken.

Mopje, wat fijn dat Hidde weer thuis is!

Miepens, gewoon kopen :D

2. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    nou dames, de kogel is door de kerk. Het wordt geen PiPtas, maar toch een oililytas. Ik begon toch te twijfelen over de piptas. Hij zag er toch wel erg groot en stug uit. Nu heb ik een oililytas besteld en het geeft me inderdaad rust dat ik nu de keuze heb gemaakt. Hij ziet er practischer uit. Iets kleiner. Ik heb ook geen idee hoe grote tas we straks nodig hebben. Maar mijn mutsy tas is ook al heel groot, dus deze tas wil ik gebruiken voor dagelijksgebruik en de mutsy tas als we "ver" weg gaan.

Ondertussen heb ik ook de strikken gemaakt die in het hegje naast de voordeur moeten komen te hangen. Nu alleen nog cakepops maken. Maar dat doe ik dan wel morgen of donderdag. Heeft ook geen haast....

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat fijn te lezen dat hidde thuis is. En zus je kan het! Jeetje wat leven we met jou mee zeg...maar nu dan eindelijk einde in zicht.

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Nog reageren vanuit het verlosbed, je houdt ons wel op de hoogte zo!
    Succes en vandaag heb jij je kindje in je armen!

5. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Miepens, dus helemaal klaar voor de kleine? hopen dat mini bij jouw dan net zo opschiet met zn planning :D

6. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

@Zus, zet m op meiss! Super, eindelijk 4 cm ontsluiting! Neem aan dat ze je de vliezen gebroken hebben? We mogen 'live' je bevalling volgen hihi... spannend! Op naar de geboorte van jullie ventje!

@Mopje, wat fijn dat Hidde weer thuis is! Heerlijk bij papa en mama!

@Wendy, gefeliciteerd met jullie kleine 'grote' ventje!

Hier een bezig dagje gehad vandaag, de vk is langsgeweest, X.am heeft de gehoortest en hielprik gehad, de kraamvpk is nog langs geweest voor een extra check en de fysio is toch nog met enige 'spoed' hier geweest. Voel mn benen namelijk erg slecht na de bevalling. Nu blijkt dus, omdat X.am op het laatst nog moest draaien en ik hiervoor in een vreemde houding moest gaan liggen, mijn bekken nu dus behoorlijk scheef staat. Dat in combinatie met de BI, zorgt dus nog voor de nodige problemen op het moment.

Maar, niet geklaagd! We hebben er een prachtig zoontje bij en ik geniet volop van mn mannetjes!

Ik zal zo eens een fotootje plaatsen!

@Miepens, heb je een fotootje van je nieuwe aanwinst?

7. Babyliciouss

#2567 Babyliciouss, 6 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2012
    Onze mannetjes...

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
  9. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Wat een mooi stel. Ik snap helemaal dat je in love bent.

Wel balen van je bekken, maar als je die twee mannetjes ziet, ben je volgens mij snel de pijn vergeten..

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    En nog kleintjes geboren? Zus nu wel toch bevallen?

11. Babyliciouss

Zus, ik hoop dat t er nu eindelijk op zit voor je en je nu inmiddels mag genieten van jullie kleine wondertje...!

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    oo babylic, prachtige foto. ik ga ook proberen zo'n soort foto te schieten voro in het het geboortekaartje. hpelijk lukt het.

zus...we zijn benieuwd !!! je zult nu wel bevallen zijn, kan me niet voorstellen dat ze je zo lang in het zhuis houden..

hier het gevoel als of ik al ruim 38 weken ben. voel me groot, lomp, dik en... zwanger. ik loop niet makkelijk. zitten soms lastig. zo chagerijnig als de pest ! en moet poetesen haha. mijn huis is best netjes! dus ik ben er echt klaar voor. gister even de geboorteTENS getest, goh, dat apparaatje is stukken mooier dan die ik moest huren bij mn zoontje. hopelijk gaat het me weeer helpen. dat deed het tenmisnte wel. mn kindje reageeerde overignes heel sterk op het testen van die stroomppulsjes! er staat niet dat het kwaad kan...maar misschien kietelt het haar wel hahah.

Nou straks nr de VK !! ik heb er zin in! volgens mij moet je nu elke week heen toch? YES. Ik hoop dat bloeddruk weer normaal is. normaal heb ik 55, en vorige keer wel 75! vind ik groot verschil hoor. past niet bij me. nou ja we zien wel.

HOE is het met jullie allemaaal? goed geslapen?
    ook zulk heeeeerlijk wintersport-weer bij julllie?

liefs en tot later,
    pina

13. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Goedemorgen allemaal.

@zus, ik hoop dat je ons gauw met goed nieuws komt verblijden. Wij wachten vol spanning met je mee.

@pina, ik kan me voorstellen dat ze op die tens reageert.

Hier heb ik een zwaar nachtje achter de rug. Om 2 uur weer wakker geworden om over te geven en kon daarna mijn draai niet meer vinden. Toch heb ik rond een uur of 4 de slaap weer kunnen pakken en heb nog een tuk gedaan tot een uur of 9. Dus qua rust zit het op zich wel goed. Ik merk ook dat mijn buik steeds meer in de weg gaat zitten. Gelukkig hoef ik niet alles zelf te poetsen en komt zometeen de poetsvrouw de grote klussen in huis doen. Ikzelf ga dan de vogelkooi maar schoonmaken en misschien ook nog een wasje etc draaien. Dus ik heb niet echt veel te doen.

Oja, dit is de tas die het nu uiteindelijk is geworden:
    Bekijk bijlage 221491

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Nice :D

15. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @Baby: wat lief.... Echt een mooie foto en wat een mooie mannetjes heb jij!

@Miepens: leuke tas! Zou ik ook zo kopen, maarja, ik heb al een hele functionele tas en het geld vliegt er hier toch al uit...

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Koolmees
    Valentijnsdag voor jouw baby dan?

@Syrae
    Hier strippen ze volgens mij pas na de uitgerekende datum.

@Miepens
    Ik heb een Stokke tas, ook niet goedkoop.
    Wel heel mooi en soms moet je wat leuks voor jezelf kopen toch?
    Goed dat je je favoriete tas gekocht hebt, hihi.

@Wendy
    Gefeliciteerd met Rhody!
    Zeker een flinke jongen, pff.

@Blue
    Wanneer is het volle maan?

@Mopje
    Super dat Hidde weer thuis is!

@Zus
    En? Lijkt me zo raar, een ruggeprik.

@Madeliefke
    Fijn dat de kleine niet zo groot is en dat alles goed gaat.

@Babyliciouss
    Beterschap voor jou wat betreft je bekken.
    En wat een mooie foto!

@Pina
    Was alles goed bij de vk?

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Wendy2010: Gefeliciteerd met jullie zoontje, geniet ervan!! Ik hoop dat je (ondanks het gewicht) een voorspoedige bevalling achter de rug hebt.
    @Syrae: Dan is het inderdaad afwachten, toch hoop ik voor je dat het gerommel niet te lang meer hoeft te duren.
    @Miepens: Mooie tas! Ben je nog slijm verloren??
    @Mopje: Jaaaa super dat Hidde weer thuis is, fijn dat hij het zo goed doet!
    @Zus01: Hoe is het met jou, ik hoop voor je dat je inmiddels bevallen bent!
    @Madeliefke: Gelukkig maar dat alles goed was in het ziekenhuis.
    @Babyliciouss: Wat een prachtige foto van je twee mannetjes! En succes met je klachten!
    @Pina82: Was alles goed bij de vk?
    @Velobabe: Waarschijnlijk niet of dan zou de baby uit zichzelf vroeg moeten komen, maar dat verwacht ik niet.

Hier vanmorgen bij de VK geweest en weer goed gekeurd voor deze week. De laatste suikertest en echo waren geen reden om nu al in te grijpen. Nu heb ik de 15e een afspraak bij de gynaecoloog die als het goed is a.d.h.v. de situatie dan een plan gaat maken, ben benieuwd. De baby was lekker beweeglijk vandaag en had weinig zin om het hartje te laten luisteren (wegdraaien, apparaatje wegschoppen :p), maar dat is volgens de VK alleen maar een goed teken. Zelf heb ik het gevoel dat het niet eerder dan de week na de carnaval gaat worden, maar voorlopig is het even wachten op wat de gynaecoloog volgende week zal gaan zeggen.

18. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @allemaal hier weer gerommel. Ben nog ij gyn geweest voor ctg echo en consult. Alles weer goedgekeurd.

@ zus nog geen nieuws? Wat was de reden van inleiden eigenlijk.

@ koolmees, hoe groot werd baby vandaag geschat?

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vandaag ook bij vk geweest en helaas niet helemaal goed gekeurd. Heb wel een verklaring nu waarom ik met vlagen zo eng ben. Had namelijk een erg lage bloeddruk. 95/50 dus moet er nu op letten dat ik voldoende drink en dan goed om de twee uur wat eet. En verder veel rusten. Wat niet altijd makkelijk is met een peuter in huis.

20. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Vanmorgen weer een groeiecho gehad en we zijn meer dan goedgekeurd. Het kindje was bovenverwachting gegroeid!
    Tuurlijk loopt het nog bijna 3weken achter, maar de groei ging in de curve weer omhoog ipv naar beneden....
    Bloeddruk was wel iets verhoogd, maar dat mocht geen naam hebben.
    Maandag weer terug voor extra controle.
    Vooralsnog gaan ze niet ingrijpen maar gewoon afwachten.

DENKEN JULLIE ERAAN:
    HET IS VANNACHT VOLLE MAAN

Zus
    En hoe is het nu? Kleintje al in je armen?

Baby
    Super leuke foto.
    Vervelend van je bekken. Hopelijk gaat het snel over.

Pina
    Hoe was je bloeddruk?

Miepens
    Leuke tas hoor! Nog even en dan kun je hem gebruiken.
    Ik had ook weer zo'n gebroken nacht. Was om 4.30uur wakker en viel rond 06.00uur weer in slaap om 1uur later gewekt te worden door mijn wekker..:cool:

Koolmees
    Bij jou was alles dus ook goed.
    Hier trouwens ook een superdruk kindje tijdens de echo en controle....

Saskia
    Ook jij weer goedgekeurd. Op naar de volgende afspraak!

Blue
    Dat is wel heel laag.
    Beetje meer drop eten schijnt te werken. Mijn bloeddruk reageert daar tenminste wel altijd op!

Deel Deze Pagina