Schrikken Andrea! Heel heftig allemaal, ook dat je zo ontzettend bleek bent, heb je veel bloed verloren tijdens de bevalling? Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en lekker met Janna kan genieten! Ik ben een beetje moe vandaag... Voor de vierde nacht dat Hidde 's nachts lekker wakker is en honger heeft, of een vieze luier, of gewoon dwars... En dan 's ochtends makkelijk 4 uur achter elkaar slaapt! DOE DAT EENS 'S NACHTS!!! Gelukkig waren mijn ouders er en hebben zij lekker geholpen met het huishouden. Mijn man heeft nog even geschaatst en ik ben met mijn ouders even de stad in gegaan voor kleine dingen. Zonet ook een nieuwe fles voor Hidde gekocht, van dr. Brown, die werd me aangeraden bij de babywinkel. Na het drinken uit die fles heeft hij wel 5x gespuugd... Nog maar eens proberen vannacht, hopelijk was het toeval.
Jeetje Andrea, wat heftig! Zo stel je je kraambed dus absoluut niet voor nee, ook al heb je geen verwachtingen! Ik hoop dat je snel opknapt en lekker kan gaan genieten van Janna! Wat een geluk trouwens dat ze bij Janna niks gevonden hebben en dat alles goed blijkt te zijn! Mopje, dat is vervelend, 4 nachten achter elkaar... daar gaat je energie! Hier maakte X.am er ook een potje van en wij proberen hem vanaf de voeding van 6 uur steeds even wat langer wakker te houden, zodat hij dan 'snachts lekker moe is! Bij R.oann was dit ook een groot probleem, hij had een een verkeerd dag/nacht ritme, waarschijnlijk omdat ik dus sáchts altijd wakker was, net zoals nu bij X.am dus. Toen we dit bij R.oann eenmaal door hadden en met voedingen en zo wat omgegooid hadden, sliep hij al met 5 weken door! Dus daar teken ik nu ook weer voor.. hihi! Wat is Hidde zijn gewicht nu trouwens en wat krijgt hij aan hoeveelheid te drinken? Verder bij veel meiden dus al kleine tekenen van een beginnende start/voor werk! Spannend hoor! Bij beide bevallingen ben ik dus ingeleid, maar het lijkt me ook wel heel spannend om te moeten wachten tot het vanzelf gaat gebeuren! Al moet ik zeggen dat het deze keer natuurlijk ook wel ineens een beetje een verrassing was, 'smiddags op controle en me 2 uurtjes later melden.. maar het is toch net anders als dat ineens zomaar je vliezen breken of zo. Spannend meiden! Hier weer een redelijk nachtje achter de rug, X.am meldde zich om 4 uur en ligt nu nog lekker te slapen. R.oann werd om 7u wakker, dus mag niet klagen, heb wel redelijk wat slaap gehad vannacht! Verder gisteren wel een pittig dagje, fysio had me goed aangepakt vrijdag en dat wa goed te merken! Wij gaan nu lekker ontbijten, ben benieuwd wanneer er weer babynieuws is!
Jeetje andrea, vreselijk om te lezen meid wat jij hebt moeten doorstaan. Hoop dat het snel beter gaat allemaal. Gisteravond hier aardig wat krampen gehad en dacht ze zelfs vrij consequent te voelen, maar ben toch tussen de krampen door in slaap gevallen en heb nu nergens meer last van. Fijn dat voorwerk... Zal toch wel erg blij zijn als ze er is. Vandaag weer een dubbele verjaardag vieren. Ben benieuwd of ik het vol hou.
Ja het word tijd dat het eens doorzet. Maar heb het idee dat ik zeker nog een week door moet lopen als het niet langer is. Lekker aan het genieten van de kleine?
Mijn lichaam verbruikt nu zoveel energie aan herstellen en borstvoeding, ik krijg het niet echt op peil met slapen en eten... Dus ik zit er serieus aan te denken te stoppen met borstvoeding, maar het nadeel ddarvan is weer sat afbouwen ook echt een enorm proces is. Bah, ik vind het echt heel moeilijk. Eerlijk; als ik nu in 1 klap kon stoppen met bv, dan deed ik het. Het voeden zelf is fijn hoor, maar ik denk niet dat het met de fles heel anders zou zijn. En het feit dat mijn man dan ook kan voeden, lijkt me zo fijn... Mja, ik denk dat ik vanaf komende week ga beginnen met afbouwen...
hey Blue, bij mij hetzelfde ! gisteravond voelde ik ook gerommel, vanmorgen last van mn onderrug. Nu als ik zelfs zit heb ik steekjes onder en kan bijna niet wisselen van bil met zitten. steekt erg onderin. Verder voel ik me ook soort van klaar zeg maar, het zal me niet verbazen als het het al gebeurd zeg maar. Maar goed dat zeggen er wel meer he. vandaag oook een verjaardag, maar ik weet niet of ik ga hoor. denk dat mn man alleen mag gaan. heb, omdat ik zoveel druk voel met lopen, de angst dat mn vliezen breken als ik ergens op bezoek ben. Niet dat ik de hele dagen thuis blijf, maar goed bij visite vind ik het dan wel weer genant als jeje er door onzker voelt. laat mij maar lekker rommelen in huis en babykamer..
Hier ook net terug van een kinderverjaardag. Druk maar gezellig. Ze hadden ons eigenlijk niet verwacht. maarja ik ga nu niet thuisblijven. Het kan allemaal best nog wel even duren. Gisteravond ook wat gerommel / harde buiken gehad. Maar was overdag ook redelijk druk geweest. Op de verjaardag ook wel een paar harde buiken gehad, maar niet echt pijnlijk zeg maar. Mopje Vervelend dat Hidde zo aan het rommelen is, maar eigenlijk is het niet vreemd natuurlijk. Zo'n klein kindje moet natuurlijk nog een heel ritme opbouwen! Probeer ook gewoon af en toe nog even te gaan slapen als Hidde gaat slapen en laat de boel de boel! Je moet wel zorgen dat je zelf fit genoeg blijft natuurlijk. Andrea Is (tijdelijk) kolven geen optie voor je. Kun je op gezette tijden kolven en je man kan ook gewoon een flesje (afgekolfde) melk geven.
@Andrea Je hebt een pb'tje van mij Hier heel vaak harde buiken, maar verder niks. Vrijdag 17 februari heb ik de laatste afspraak bij de vk. Vind vandaag zo'n mooie dag: 12-02-2012 en het is hier aan het sneeuwen, maar ja als de kleine niet wil dan blijft het wachten
Hier net na de sex wat bloed en slijm verloren!!! Nog nooit gehad! Hoop dat mn slijmprop aant loslaten is ofzo haha. Veel harde buiken nu, en een heeeeeele drukke baby.... Ik vind alles nu spannend hoor, pfff..... Van mij mag hij/zij vandaag nog komen.... Maar iedereen wil vandaag wel, want tis ook zo'n leuke datum he!!!
ja dat vind ik ook 12-2-2012. zeker mooi! maar in deze laatwste 5 u bevallen zou wel erg rap zijn! ben toch nr de verjaardag geweest, ging wel goed. alleen draaide mn zoontje een beetje door toen we weer thuis waren. te druk, te veel gesnoept...dus die sliep om half zeven al. russssst....! nou ik ga lekker even rondsurfen en posts lezen x
hoi hoi...lekker rustig avondje. op zp ook zo te zien. heb net topic Memorabele beval.verhalen zitten lezen, dan lig je echt in een deuk hoor. aanrader haha. Mijn baby is atlijd al druk geweest in mn buik..en elke nacht als ik opsta om te plassen ben ik bang dat mn vliezen breken haha. x
Pffffff...... wachten sucks! Ik heb nu echt alles gedaan van mijn 'things-to-do-lijstje' dus ik ga me nu echt vervelen. Plus dat ik van alles wat ik doe ongeveer een half uur moet bijkomen omdat ik buiten adem ben, is ook niet al te prettig.... Ik heb dan wel het geluk dat ik zeker weet niet overtijd te gaan maar van mij mag het NU ook gewoon gebeuren hoor!!! Ben er helemaal klaar voor! Ik heb ook gewoon nergens meer zin in. Ik weet nog 8 maanden geleden dat ik ook moest wachten (op NOD) dat vond ik ook al zo verschrikkelijk!! Vandaag werden we uitgenodigd om uit eten te gaan maar zelfs daar heb ik geen zin meer in. Zul je net zien, zit je daar en dan breken je vliezen...
dag dames, Ik ben wel bijgelezen, maar heb geen zin/tijd om te reageren. Doe ik morgen wel. Nu ga ik lekker met vriendlief Lie to me kijken. Hier geen babynieuws...zal nog wel even duren...
Meiden, maak je niet te druk over het spontaan breken van de vliezen. Minder dan 10% van de bevallingen begint met het breken van de vliezen.... Anders zou het betekenen dat je nu nergens meer heen kunt gaan?! Neehoor nog even gaan genieten. Wie weet duurt het nog wel tot 2 weken na je uitgerekende datum!
Jacky, succes met je echo vandaag. Hoop dat je meisje weer goed gegroeid is! Meiden ga gewoon lekker op pad joh als je je goed voelt. Zo zonde om te gaan zitten wachten tot de baby komt. Je kunt nu lekker er nog op uit zonder gesleep met maxi-cosi, luiertas, hordes doekjes enz. Heeft nou niemand van hier gisteren een zondagskind 12-02-12 op de wereld gezet? Wij gisteren nog een drukke dag met twee feestjes. Vandaag gaat dochterlief naar de opvang, dus kan ik heerlijk thuis rommelen.
Hier geen zondagskind nee! Wel wat gerommel weer, maar zet nog allemaal niet door. Ik ga wel gewoon nog weg hoor, alleen niet naar adressen die echt te ver bij huis vandaan zijn. Dat vind ik dan toch een risico. Maar de verjaardagen van gisteren waren20min. Van huis dat durf ik dan wel aan. vond het alleen wel minder dat het ineens weer ging sneeuwen, maar gelukkig was het niet heel erg veel sneeuw.
hier weer de halve nacht wakker gelegen met harde buiken en vorweeen.... wordt er zooooo moe van! bah! gelukkig doet het niet zo heel erg veel pijn want anders was ik denk ik al gillend gek geweest
@Mamaleonie: Hoe is het nu met je verkoudheid? @Andrea85: Wat een verhaal! Gelukkig doet je meisje het goed, maar ik hoop dat je zelf ook snel wat meer opknapt! Dikke knuffel! @Burberry: Nog steeds niets doorgezet na het rommelen?? @Syrae/blue21381: Balen dat er bij jullie nog niets begonnen is, wel spannend met al dat gerommel! @Adriana85: Hier blijft het ook genieten van alle bewegingen, ik blijf het bijzonder vinden! @Pina82: Bij jou ook nog niets doorgezet? Anders succes met de schaambot/bekkenpijn! @Mopje: Hoe gaat het drinken van Hidde nu met de nieuwe fles? @Babyliciouss: Fijn dat je mannetjes je genoeg nachtrust gunnen! @Lenthe87: En was het inderdaad de slijmprop? Spannend!! Hier gisteren nog uit eten geweest en eigenlijk ook nog op de planning staan om deze week een keer naar de bioscoop te gaan. Ik blijf liever ook niet thuis zitten, maar misschien ook omdat er hier nog helemaal niks qua "voorwerk" te merken is. Zelf verwacht ik ook niet dat het hier op de natuurlijke manier zal gaan voor de uitgerekende datum, maar het kan wel altijd natuurlijk.