Had hier niet gelezen, maar heb met mijn dochter ook cakejes gemaakt vandaag, haha. Nou kom dan maar met al die valentijn babies!
Dit kan toch geen toeval meer zijn?!? Leuk joh, morgen een stuk of 5 valentijnsbaby's!! Ik zeg doen....
Hier net ook de cake gegeten. Heerlijk... mjum. Morgen weer 1. (ben nog niet melig zoals jullie, hoor ) Valentijnsbaby, mwa.. geef mij dan maar 21-02-2012, Dat vind ik pas een mooie datum! (maar ikzelf ben bang dat het echt pas begin maart wordt.) hebben jullie trouwens ook dat de mensen in je omgeving veel gestresster zijn over de uitrekendatum dan julliezelf? Ik heb al veel berichtjes gekregen hoe het met me gaat en dat mensen hadden gedroomd dat ik al was bevallen. En ik ben net 38 weken!! Pfff, wordt dat nog erger???
Hihi... vandaag dus veel valentijdbeebs in aantocht! Ik duim met jullie mee meiden! Laat die ukkies maar komen! De laatste loodjes wegen t zwaarst he.. dat is bij veel van jullie wel van toepassing de laatste paar dagen! Mamaleonie, weer een beetje op aan t knappen las ik, beterschap meid! Mopje, Hidde dus op 80 cc. Wij bieden X.am nu 100 cc aan en hij drinkt t wisselend leeg, de ene keer is t 80 cc de andere keer 100 cc. Wat dat betreft is hij echt t tegenovergestelde van R.oann, want die was nooit verzadigd.. flesje was ook altijd binnen 7-8 min op, maar dit heertje doet er nu met die 1 2 3 speen zelfs vaak nog een half uur over. Stukken beter dan eerst, want een uur per keer met 7 voedingen en een ondeugende peuter om je heen is niet zo'n groot succes! Ik ga even met R.oann een boterhammetje eten, voordat ons kleine muisje weer wakker word en ik handen te kort kom tijdens het ontbijt!
Fijne valentijn! Ik denk niet dat de cake hier geholpen heeft, want merk nog niets, maar de dag is nog niet om. Vanmiddag weer langs de vk. Ben benieuwd of er vandaag liefdes babies geboren zullen worden
Hier zijn we al vanaf 2 uur van start, dus hoop vandaag ons mannetje nog in onze armen te kunnen sluiten...
hier ook nog niets. wel als een blok weer geslapen. en niet wakker te krijgen. misschien wel voorslapen voor 'het moment' ...mijn zoontje ook nog net in bed gegooid en die slaapt ook , dus nu zelfs nog extra rust heerlijk. wasjes draaien, letters voor de babykamer besteld...gaat helemaal goed! VANmiddag ook naar de VK ! half4 pas laat he? lang wachten. De kleine is wel minder aanweizg in mn buik, wat merk je dat goed tov paar dagen terug. zal het wel even aankaarten. Ik wil ook wel een valentijns babe. maar volgens mij beginnen bevallingen meestal niet overdag..toch? x
Mama leonie, hoe was t bij de VK? bloeddruk weer goed? op schema? @madeliefke, Hoe gaat het met die ene bevalling vandaag?????
Veel controles vandaag! Ik mag morgen weer. Vannacht ook niet echt supr geslapen, maar kon wel lekker uitslapen en lig nu in bed lekker uit te tuttelen. Straks komt de poetsvrouw, dus dan zal ik ondertussen nog wat wasjes draaien. @pina, volgens mij kunnen bevallingen ook s middags beginnen hoor. Mijn moeder kreeg robd 2 uur s middags weeen van mij. Dus er is nog hoop voor je
Ohhhh toch!!!! Zet hem op, je kan het meid!!!! Hier ook nix....wel opgestaan met menstruatiekramp! Dus hoop ook dat er vandaag nog iets gaat doorzetten! De 15e is ook wel een leuke datum hahaha.....
Ik kreeg bij mijn dochter na een onrustige nacht ook vanaf 14u weeën dus kan wel overdag. Ben toen om 19.26 bevallen.