15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Een fotootje van het eindresultaat nu de letters ophangen!
    De rest van de foto's van het kamertje staan in mijn album.

2. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Wauw wat een mooi kamertje!!!! :$
    Echt super!!!
    Is ook wel mijn smaak.... ;)

3. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Zo, weer goedgekeurd!

Bloeddruk 115-70, baby hartslag 125-126, mooi rustig dus. Hoofdje ligt al diep in het bekken maar kan nog stukkie verder vndaar ook indalingspijntjes denk ik. Baby lag nog vrij hoog en dit verklaard dan weer het maagzuur.

Volgende week woensdag mag ik weer terug en mocht hij/zij er nog niet zijn zal ze me toucheren.

4. Babyliciouss

En nog een fotootje van ons kleine binkie ♥

5. Babyliciouss

Thnx Lenthe, ben zelf ook blij met het eindresultaat!

Fijn mamaLeonie, dat je weer goedgekeurd bent en dat de hartslag van de kleine uk nu rustig was!

6. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Aaaaaah gossie <3

7. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @babyliciouss, leuk die letters en wat is X.am een mopke zeg!! Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek bent op je kereltjes.

@mamaleonie, fijn dat jullie weer goed gekeurd zijn. Wat is eigenlijk de reden dat ze volgende week wil gaan toucheren??

8. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
  9. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    @Miepens: ze willen kijken omdat ze willen voorkomen dat deze baby te groot wordt. Vorige keer liep ik 8 dagen overtijd en Ruben was 8 pond en 56 cm en door de snelheid van de bevalling ben ik naar ingescheurd waardoor ze me nu biuj voorbaat al in gaan knippen. Hopelijk beval ik gewoon voor die tijd:D. Anders maar eerst carnaval vieren!

Lijstje kunnen we idd wel ff opschonen?

10. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Dan was R.uben wel een joekel ja :). Dan kan ik me voorstellen dat ze wel wat meer controle houden. Mijn vriend denkt dat onze kleine met de carnaval wordt geboren. Zou hij niet erg vinden, want hij staat dan in Roermond op het plein ongeveer tegenover het ziekenhuis te feesten. Maar daar trap ik natuurlijk niet in, he!! :)

11. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hahaha dat zou wel een stunt zijn! /gaat hij ook los met de alcohol dan of houdt hij daar rekening mee?

Ruben dacht ook al dat de baby hier zondag tijdens de optocht zou komen... Nou dat zou wat zijn hahaha..

12. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    ik denk dat hij wel rekening zal houden met de alcohol. Ik ga er toch vanuit dat als mijn weeen beginnen, dat hij gauw naar huis komt gefietst en mij met de auto naar het ziekenhuis kan brengen!
    Bovendien heb ik hem ook gewaarschuwd dat hij moet uitkijken met shoarma :). Stel je voor, begint hij mee te puffen, stinkt heel die kamer naar de knoflook. Nee, dankjewel :)

Het zou wel grappig zijn als het inderdaad een carnavalskindje wordt.

In ieder geval heb ik nu afgesproken dat ik (als er geen gerommel is) gewoon mee uiteten ga in de kroeg en dat ik ook wel naar de optocht ga kijken. Maar de cafe's en de drukke pleinen probeer ik echt te vermijden.

Waar woon jij dan? ook in Limburg of in brabant?

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Madeliefke, veel succes, zet hem op!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat...

Babyliciouss, wat heb je toch een schat van een kindje. Maar het lijkt me ook erg druk met nog een peuter en jij nog herstellend van je zwangerschap/bevalling.

Mamaleonie, gelukkig bij jou ook alles weer goed. Ik moet vanmiddag weer op controle bij de gyn. VOOR DE LAATSTE KEER :D:D:D Heb nog een hele waslijst met vragen haha.

Wat betreft de bevallingslijst opschonen, dat wilde ik eigenlijk ook voorstellen maar durfde niet zo goed. Kunnen we niet een bevallingslijst deel 2 opstellen?

Syrae, hoe is het met jou? Heb je soms ook een valentijnsbaby? Ik hoop het voor je!

14. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    nee hier nog niets... nja niets.... vanmorgen wakker geworden met het idee alsof iemand mijn darmen aan het dichtdraaien was... alleen dan midden in mijn buik. wie weet....

15. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @adriana, Spannend, de laatste controle bij de vk/gyn. Raar idee dat je dat nu weet. Dus voor jou zijn het echt de laatste loodjes!

@bevallingslijst. Ik vind het ook een beetje crue om mensen uit het lijstje te gooien. Mij lijkt het ook handiger om een deel 2 te maken, maar daar dan ook de geboren babies (en misschien op die volgorde) aan toe te voegen. Dan zouden aan dat lijstje ook de controles voor de kindjes kunnen worden bijgehouden. We zouden die nu al kunnen maken, maar we zouden ook kunnen wachten totdat we allemaal zijn bevallen.

Ik wil anders wel een voorzet gaan maken...

16. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb een nieuw lijstje opgesteld. Ik hoop dat ik iedereen heb toegevoegd die nog actief meeschrijft op dit forum. Wanneer ik je per ongeluk heb weggehaald, kun je je natuurlijk nog altijd aanmelden/toevoegen.

Misschien is het ook leuk om de gewichten/lengtes etc van de kindjes te noteren. Ik weet alleen niet goed hoe of waar we die kunnen toevoegen. Dus suggesties zijn welkom.

Vul aub de lijst aan met gegevens die jullie missen:

http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/336609-bevallingslijst-15-29-februari-2012-mamas-deel-2-a.html#post12084736

17. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    mooie lijst!

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jammer Syrae, ik had zomaar een vermoeden dat jij ook bezig was... Toch nog een beetje hoop op een valentijnsbaby dan?

miepens, anders maak jij toch een nieuwe lijst en dan zet\ je bij de oude lijst dat er een nieuw topic is? Mocht je dan iemand zijn vergeten kan die zich gewoon opnieuw erin zetten. En indd de geboren baby's op datum erin zetten. Goed idee?

Ik ga nog ff op de bank, beetje energie opdoen en straks op controle. Laters!

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jeetje wat gaat dat hier snel met die berichten!!!

20. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook weer goed gekeurd! Maandag terug, al vroeg ze zich af of ik dat red want kleine lag zo diep dat ze er al klaar voor lijkt te zijn...nou zal me benieuwen. Mijn bloeddruk was gelukkig weer omhoog dus vandaar ook dat ik me weer beter voel. En nog geen beebjes hier in de tussentijd?

Deel Deze Pagina