15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    @Miepens: zal zo ff naar het lijstje kijken.. Hahaha, shoarmalucht, brrr daar zit je dan idd niet op te wachten! Ik vermijd ook de drukke hallen maar ga zeker ff aan de route staan met een lekkere kop snert. Ik woon in een stad boven de rivieren die bekend staat om carnaval, Oldenzaal.

@Adriana: spannend joh! Dus he tgaat deze week gebeuren? Succes straks bij de gyn!

@Blue: ook weer goedgekeurd, afwachten maar weer:D

2. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Idd, de lengte en het gewicht bij de babys is wel leuk en misschien ook de oorspronkelijke uitgerekende datum en dan de daadwerkelijke bevaldatum?

( ben er niet zo'n held in )

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Druk hier vandaag! Ik zal de gegevens van Hidde zo eens op het lijstje plaatsen

@baby: mooi kamertje en een nog mooier jongetje! Wat een schatje...

@Madeliefke: zet 'm op vandaag! Moet lukken voor 12 uur vannacht!

Ik was op carnavalszondag uitgerekend, en als Hidde dan geboren was zou mijn moeder een clownpakje voor hem kopen;) Ik ben wel in carnavalsland opgegroeid, maar hier in Friesland zal het wel rustig blijven dit weekend!

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik heb gewicht en lengte toegevoegd en ook tussen haakjes de uitgerekende datum. Duidelijk zo?

5. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Wat hebben jullie lekker gekletst!

Het is inderdaad wel druk met een peutertje die hier rondloopt, maar gelukkig vind R.oann zn broertje helemaal t einde en dat scheelt denk ik wel in de omgang als ik bv X.am zn flesje moet geven of iets dergelijks.

@Adriana, spannend! De laatste afspraak! Kijk je erg op tegen de ks zelf?

@Miepens, op het stationsplein heb ik ook wel verschillende jaren carnaval gevierd!

Ik was overigens carnavalsmaandag uitgerekend. Ik zei pas nog tegen manlief, R.oann is verwekt op carnavalsmaandag en de 2e komt eruit met een rode neus op, op carnavalsmaandag! Is wel een toevalstreffer, hihi... Carnaval zit ons hier in elk geval "in t bloed". Al moet ik dit jaar helaas toch echt aan me voorbij laten gaan!

Ik ga ook eens even naar het lijstje kijken!

6. Babyliciouss

Ben trouwens wel benieuwd hoe t met Madeliefke is!!!

7. Babyliciouss

Ik heb de lijst ook aangevuld!

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Iedereen een fijne valentijn gewenst!

@Madeliefke
    En? En? Vast een valentijnsbaby voor jou!

Ik dacht vannacht dat de harde buiken door gingen zetten, maar helaas. Van 02.00 tot 06.00 niet kunnen slapen, grr.

@Babyliciouss
    Super mooi kamertje! En een lekker binkie.

@Mamaleonie
    Fijn dat je weer goedgekeurd bent.

@Miepens
    Ik vroeg naar de lijst. Thanks.
    Ik wacht nu even af wat jullie besluiten te doen met het lijstje.
    Wil je mij er anders bijzetten?

Velobabe, 3e kindje, uitgerekende datum 18-02-2012.

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Zo, net terug van de gyn. Alles was goed. Kindje kan niet indalen ivm de placenta dus daarom heb ik nog steeds pijn bij mn ribben, vooral als ik wil slapen. Magoed, dat hou ik nog wel 6 dagen vol ;) De keizersnede is dus op 20 februari, we zijn als eerste aan de beurt! Op het begin zag ik er heeeeeeeel erg tegenop, maar nu niet meer zo. Bij bevallingen is er ook een topic met tips over een geplande ks waar ik echt heel erg door gerustgesteld wordt. En bij de gyn kan ik ook goed met mn vragen terecht.

Mooie lijst trouwens miepens, ik heb mijn datum er ook bijgezet.

10. babyproject

babyproject Niet meer actief

Wat een boel jongens op die lijst zeg!

Ik vind het niet erg dat ik er niet op sta, ben hier niet actief geweest bij jullie. Heb het nogal druk met een dreumes erbij ;) lees wel regelmatig, maar het reageren is me altijd teveel. Heh, voel me net een voyeur ;)

Wilde even laten weten dat er nog geen baby is en er niks rommelt. Ben de 24e uitgerekend, maar begin toch steeds meer te denken dat ze misschien een schrikkelkindje wordt! Mijn dochter is ook na de uitgerekende datum geboren, dus de kans erop is best reëel.

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Zo wat hebben jullie hier veel geschreven! Ik kan het bijna niet bijhouden :p

@Mamaleonie: Het was een buffet dus van alles wat. En welke film weet ik nog niet, misschien dat we vanavond gaan maar misschien ook wel een andere avond deze week, maar even kijken wat er dan draait. Fijn dat je weer goedgekeurd bent vandaag!
    @Jacky78: Dan duurt het dus niet lang meer bij jou, spannend!!!
    @Pina82: Hoe was het bij de vk vandaag?
    @Lenthe87: Nog bloed- en slijmverlies gehad? Spannend hoor. En klinkt lekker die cake, daar ga ik na de bevalling ook maar weer eens van genieten, maar nu nog maar even niet (ivm de suiker) ;)
    @Mopje: Hoe gaat het nu met Hidde?
    @Blue21381: Fijn dat ook jij weer bent goedgekeurd vandaag!
    @Madeliefke: Oooooh wat spannend!!! Hopelijk is jullie mannetje inmiddels geboren!
    @Miepens: Mooie lijst zo! En jij hebt morgen ook net als ik controle zie ik, succes!!
    @Babyliciouss: Wow wat een prachtig kamertje! En wat heb je daar een schattig mannetje :)
    @Adriana85: Fijn dat je vanmiddag weer goedgekeurd bent, lijkt me apart dat je weet dat dat de laatste controle was!
    @Syrae: Jammer dat het bij jou nog steeds niet heeft doorgezet.
    @Babyproject: Dat zou best kunnen, wie weet, spannend hoor!

12. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @velobabe, je staat er bij, maar je kunt het zelf ook aanpassen door op quote te drukken en dan je gegevens toe te voegen.

@adriana, wat spannend. dus de 20ste moet het als het goed is gebeuren. Ik duim voor je mee!! Nu maar hopen dat je niet zoveel last van maagzuur zult hebben als ik.

@babyproject, haha, voyeur :) Fijn dat het goed gaat met je. Het viel mij ook al op dat er meer jongens zijn geboren dan meiden. Geen idee waar dat aan kan liggen.

@koolmees, jij ook veel succes morgen. Ben benieuwd hoe het met je suiker gaat. Doen ze die waardes nu ook nog elke keer controleren??

Ik heb vanmiddag, terwijl de poets bezig was, eindelijk het fotoalbum van onze grote vakantie afgemaakt. Dat is er eigenlijk door de zwangerschap niet meer van gekomen. Leek een beetje ondergeschikt te zijn. Toevallig had ik nog bonnen van de albelli liggen die tot eind van deze maand geldig zijn. Dus maar snel even een boekje in elkaar gedraaid. Helaas accepteren ze maar 1 kortingsbon per keer. Dus ik heb nog 1 bon over. Jammer dat ze die niet langer houdbaar hebben. Anders zou ik die meteen kunnen gebruiken als fotoalbum voor opa's en oma's van de kleine. Maar ik heb zo'n voorgevoel dat ze pas na 28 februari wordt geboren. Dus nu moet ik nog een goed alternatief fotoalbum zien te verzinnen.
    Ach...daar heb ik morgen weer alle tijd voor ;)

Fijn dat jullie de lijst zo handig vinden.

Wat doen we eigenlijk met de gewichten van de kindjes. Laten we alleen de geboorte gewichten/lengtes staan of houden we straks ook bij hoe groot/zwaar ze na verloop van tijd zijn???

13. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb de lijst aangevuld :) En ik heb er ook bijgezet met welke termijn ze geboren is.

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Babyproject: je kan jezelf er toch gewoon bijzetten als je dat wilt?

miepens en koolmees: succes morgen bij de controles.

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Gezellig clubbie zo op de lijst!! allemaal in blijde verwachting haha.

Vanmid bij VK geweest. bloeddruk goed, hartslag goed (nu 130, meestal hoger), ligging goed en jawelhoor....ingedaald, nog een heel klein beetje beweging dat wel. Ik hoef niet meer te bellen als vliezen breken. als de vliezen breken vermoed ze een plens, aangezien het koppie niet vast ligt en je dan als het ware geen ;stop' hebt. grappig. Mar dat stelt ook niet echt gerust he als je op pad wilt gaan.
    Zal toch maar een handdoekje in de auto en op de bank gaan leggen dan!!

Al baby's ?????

16. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik weet het, maar het voelt niet "goed". Jullie kennen me helemaal niet, dus het geeft niet. Ik post wel een berichtje als de kleine meid er is.

Mbt de lijst: is er al een topic geopend in het mama stuk van het forum? Daar kun je de lijst voor de kindjes natuurlijk uitbreiden mbt gewicht e.d.

Iedereen sterkte gewenst met deze laaste weken! Morgen de 15e!!!

17. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Wow, wat is er veel bijgeschreven zeg!!! ;)
    Pfff, laat ik nu net geen puf hebben om te reageren, sorry meiden!!

Madeliefke, ben echt heel benieuwd, maar volgens mij hebben jullie je kleintje al in de armen!! Geniet er lekker van....

Ohh ik wil ook!!!
    Valentijnsdag is alweer voorbij, en ik loop nog met een dikke toeter! ;)
    Kga zo lekker slapen, dan is het snel weer morgen.
    Mn moeder komt me morgen lekker helpen het huisje uit te soppen, en daarna mag de baby komen!!! :p
    Ik hoef morgen verder lekker de deur niet uit.
    Donderdag weer naar de verloskundige, het zal mij benieuwen!!!

Liefs....

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    GOedemorgen iedereen!!!

Wat is het nog rustig, heeft iedereen vannacht goed geslapen soms, omdta er geen nieuwe posts zijn geplaatst?

Hier ook goed geslapen. Vanmorgen bij het opstaan na toilet verloor ik veel vocht. klein doorzichtig plasje in mn onderbroek. Maar het loopt niet de hele tijd door, dus zal wel urine zijn. Maar toch gek gevoel, je schrikt wel even.

Mijn zoontje lekker nr sch.ouders, hun oppasdagje. dus weer een heerlijk dagje om zelf in te vullen. dus die beginnen we maar (terug) in bed met een kopje thee. nu kan het nog :D

vanmid even op pad met mams, en inkopen doen voor verjaardag van mn man voo rmorgen.

Wat zijn jullie plannen vndag?
    @madeliefke,...al nieuws??

xx

19. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Goedemorgen.
    Ik word net wakker. Ik heb van 3 tot 4 wakker gelegen, maar weet niet goed waarom. Vannacht was de eerste nacht in maanden dat ik minder last va maagzuur had. Was erg prettig. Het was er wel, maar niet zo heftig als anders. Misschien heb ik nu mijn eetritueel zo aangepast dat het beter is voor mijn maag.
    Zometeen eventjes douchen en dan naar het ziekenhuis. Ben benieuwd of de kleine wat verder is ingedaald.

Veel plezier pina met shoppen. Heb je de ipad al??

20. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, er is wat afgekletst, de laatste dagen! Hier gaat het echt bizar, snap helemaal niks van mijn lichaam!

Van de week elke keer laat naar bed gegaan, maar totaal niet moe, dus echt een probleem om in slaap te komen. Ook word ik gek van de jeuk overal, dus niet prettig voor mijn man.
    Mijn man heeft nu een klus in Brussel/Gent en gisteren ging hij naar Brussel. Omdat ik nog even wat moest halen in Brussel (badstandaard voor ons badje) ging ik met hem mee. Dan zit je om 07.30 in de auto, rond 20.30 uur waren we weer thuis. Meteen eten gekookt, nog wat geklust aan de babykamer en daarna naar bed. Helaas, ik kon weer niet slapen, volledig wakker en hyper in mijn hoofd... maar tot 01.45 uur zitten internetten, maar helaas, niet in slaap kunnen vallen. Je zou denken na zo'n lange dag wel in slaap te kunnen komen, maar niet dus. Hopen dat het vannacht weer beter gaat! Maar als ik eenmaal slaap... word ik ook niet meer wakker.

Vandaag komen hier de laatste spulletjes, dus dat is wel prettig. Ook heb ik vandaag de auto, dus ga ik de grote boodschappen doen voor de komende tijd en kraamperiode!

Wat opvallend dat er de laatste tijd zo weinig baby's natuurlijk geboren worden. Er zijn nu toch wel meiden die heel dichtbij of op hun uitgerekende datum zitten. Ik ben zo benieuwd of er nog namen zijn die dubbel voorkomen... Ik hoop het niet!

Vorige week gehoord dat ze hier sowieso gaan inleiden met 41 weken, standaard procedure in het ASZ. Wel een prettig idee moet ik zeggen! Hoe is dat bij jullie geregeld?

Deel Deze Pagina