@ velobabe Ja dat gevoel heb ik ook. Aan de andere kant, misschien ben ik het tegen eind volgende week wel zooooooo zat dat ik toch kies voor een inleiding... En misschien is mijn bloeddruk wel ineens giga en is er geen keuze, of ik ben allang bevallen, kan natuurlijk allemaal nog Maar zolang ik me goed genoeg voel om zonder in te storten door te gaan hoeft er van mij niet ingegrepen te worden, omdat dat toch weer risico's meedraagt. Ben ook weer fitter aan het raken de laatste week, mijn bloeddruk is ietsje hoger aan het worden dus ik kan weer meer zonder me meteen ellendig te voelen, misschien dat dat ook meespeelt? Daarbij bijna geen bekkenklachten meer sinds mini is ingedaald dus op de irritante harde buiken na is er weinig aan de hand. Hebben jullie dat trouwens ook? Ik krijg ondertussen zelfs een harde buik als ik bij het van zij wisselen eventjes stillig op mijn rug!
Oh...hier nu al een uur weeën om de 8a9 minuten. Zou het nu een keer doorzetten.manlief komt toch maar iets eerder naar huis.
Spannend Blue, ik hoop voor je dat het dooret en je straks een mooi kindje op de wereld zet! Pina, gefeliciteerd met manlief! En leuke aakopen! Miepens, fijn dat jij en de uk weer goedgekeurd zijn! Verder hier een bezig dagje met de kids! Heb wel bijgelezen, maar niet echt tijd om te reageren. Ik hoop straks nog even wat rust te hebben en dan even alles door te kunne spitten!
@Miepens: Fijn dat alles ook vandaag goed was met jullie kleintje! @Adriana85: Ja bij jou is het ook al zo spannend!!! Maar jij zult maandag wel al je kleintje vasthebben toch? We tellen inderdaad samen af @Lenthe87: Ik blijf duimen voor je dat jullie kleintje snel komt. Hoewel ik het fijn vindt om nu een datum te hebben, had ik natuurlijk het allerliefste een bevalling gewild waarbij de natuur z'n werk zelf doet, ook al zou ik dan langer moeten wachten Het is wat je zegt, inleiden doen ze niet zonder reden. Maar gelukkig blijkt uit de controles dat ons kleintje het tot nu toe nog steeds goed doet. @Jacky78: Ik geloof dat ze op maandag het "voorwerk" willen doen d.m.v. de ballonkatheter en als die effect heeft op dinsdag de bevalling verder op gaan wekken. Maar het kan ook zo zijn dat het niet voldoende doet en het alsnog later wordt, of dat mijn lichaam zelf al wat voorwerk heeft gedaan en het toch al maandag is, maar ik begreep dat het waarschijnlijk dinsdag zal gaan worden. Fijn dat jullie er klaar voor zijn! @Syrae: Fijn dat je weer goedgekeurd bent vandaag, laat die baby maar komen! @Mopje: Sneu dat Hidde zo onrustig is 's nachts, hopelijk wordt het snel beter. @Pina82: Al nieuwe ontwikkelingen????? @Velobabe: Moeilijk die keuze wel of niet inleiden, wat vind je VK ervan? @Blue21381: Spannend!!! Ik hoop voor je dat de bevalling inderdaad begonnen is, succes!!! @MamaLeonie: Leuk die extra kleertjes, die kun je straks vast goed gebruiken.
@ Blue, spannend! Ben benieuwd wat je vk zegt! @ Koolmees, ik ben ook ingeleid mbv de catheter. Ze hebben hem op dinsdagavond de 31ste ingebracht en zeiden tegen me dat hij tot donderdagmorgen de 2e bleef zitten, mits hij er dus spontaan uit zou vallen. Dit zou dan dus inhouden dat ik 2 cm ontsluiting zou hebben op dat moment en dan zouden ze de vliezen kunnen breken. Op woensdagmorgen is de catheter er bij mij vanzelf uiteindelijk al uitgevallen en de weeën kwamen gelijk heftig op gang. Een half uur later had ik al 4 cm ontsluiting en hebben ze me de vliezen gebroken, binnen 2 uur nadat die catheter eruit viel, was ik bevallen! Ik hoop voor je dat t ook lekker vlotjes zal verlopen!
Eventjes inbreken in mn oude cluppie... Mama's, van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes!!!! En voor de meiden die nog op knappen staan: Heeeeeeeel veel succes!! Liefs.
miepens gelukkig weer goedgekeurd! Maar wel even in de gaten houden dat je niet te veel vocht vasthoudt. Blue, als je dit nog leest: veel succes met je bevalling!! Ik voel vandaag steeds getrappel in mn buik, op verschillende plekken, zo schattig!! Dat ga ik zeker wel missen als het kindje straks geboren is. Morgen nog een keer bloed laten prikken en dan ben ik er echt helemaal klaar voor. Ik word alleen wel steeds zenuwachtiger!
Hoi allemaal. Het zou wel volle maan kunnen zijn. Iedereen met voor gevoelens. Hier ook. Veel harde buiken en veel verlies, wordt ook iets meer bruiner van kleur, en m'n buik zit eeeeecht laag, kan alleen mr recht op zitten, hebben jullie dat ook? Denk dat t vannnacht zou.... Kunnen gebeuren, mar ja t kan feitelijk ook nog 3wkn duren . Hoe is t met blue? Klonk serieus hè ? Heeft iemand trouwens geboorte TENS in huis? Ik wel. X
@Mams: thanks! @Adriana: dat ga ik ook wel missen maar die dikke (onhandige) buik niet. @Pina: hier een ook een Tens in huis, ben erg benieuwd! En ook ik heb een voorgevoel maja dat zegt zo weinig he
Bleu, veel succes!!! Echt spannend!!!! Kga voor je duimen!!! Hier weer goedgekeurd, en weggestuurd met nix!!!! Ze kon me niet strippen, dat doen ze niet voor de 41 weken omdat het anders niet veel doet en alleen maar buikpijn veroorzaakt! :x Ben echt heel boos!!!! Kom op! Ik zei, ja hallo, ik trek het niet meer zolang hoor!! En mn vriendinnen mochten allemaal gewoon eerder!! Heb daar zelfs een potje zitten janken! Zegt ze, ja huil maar ff, mag hoor, maar kan niets voor je doen! Dat studieboek heb ik niet zo goed doorgelezen, ik doe ook alleen maar wat ze me hier opdragen! :x Na half uur stampij mocht ik uiteindelijk een stripafspraak met 40+4... Volgende week vrijdag dus. En als dan nix uithaalt, maandag nog een keer. Nou ja, ik moet het er maar weer mee doen! Vind het zo stom dat de richtlijnen overal weer anders zijn!! Wat maken die paar dagen nou uit voor hun, wij zitten ermee.... Bah, hoop echt dat er voor die tijd iets is gebeurt, maar ben er bang voor.... Ben echt jaloers op die mensen die zomaar even weeën krijgen met 38 of 39 weken, sorry meiden......
Hey meiden, petje af! Jullie hebben het echt pittig zo de laatste weken! Nog even doorbijten... Kom even snel mijn kleine man spammen...
Aa lenthe, vervelend voor je. Ik had reacties hetz met m'n zoontje. Ik was ook zo boos dat ze t niet eerder deden. Maar t startte toch vanzelf bij mij met 41.1. Zo zie je.... Komt echt wel goed, vertrouw op je lichaam geef je over en probeer te ontspannen. Komt goed meis. Wil t toch ff schrijven, heb net een ontsp bad genomen, en daarna continu harde buiken, en trekkerig gevoel in m'n buik. Ben nou aan t opruimen, dat moest van mezelf in ene. Hoop dat er iets gaat gebeuren, zoals iedereen dat hoopt . Benieuwd nr blue !!! Xxxxx
@Lenthe: das balen zeg... Hopelijk begint het gewoon voor volgende week vrijdag bij je! @Madeliefke: wauw...