15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Veel succes, meid!!!

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Succes Jacky!!

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Babyliciouss: Arme Xam, succes bij het CB!
    @Jacky78: Zo dat klinkt rap, ik hoop inderdaad voor je dat het verder ook zo snel zal gaan en vandaag jullie kleintje nog geboren wordt, succes!!!

4. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @jacky, veel succes!!!

@babylicouss, jij ook succes op CB. Spruw zou inderdaad heel vervelend zijn!

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Bij mij is het rustig hoor. Beetje m'n onderrug mr dat mag geen naam hebben, heb net maar m'n pos.kleding op mp gezet. Als ik weer zwanger raak koop ik nieuw hi hi

Ik ga eten, trek.

Hoe is t nu Jacky?

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jacky zet hem op vandaag he!

Blue, wat ontzettend balen dat het niet heeft doorgezet! hopelijk vandaag of morgen meer geluk en een baby voor jou!

Babyliciouss, hoe is het nu met Xam?

Syrae, 'gefeliciteerd' met je 40 weken-mijlpaal! Ik hoop voor je dat de kleine zich snel aandient!

Lenthe, een dikke knuffel voor jou, officieel nog 3 dagen en dan ben jijook 40 weken!Probeer nog maar een beetje te relaxen. En misschien begint het toch een beetje bij jou aangezien je aan de diarree bent? Je kan er maar op hopen he.

Madeliefke: 2 prachtkinderen heb je :)

Hier is mn moeder net weg, ze heeft hier gegeten en had krentenbolletjes mee, lekker! Vanmiddag nog een filmpje kijken, en misschien nog even lekker dutten op de bank. Vannacht werd ik steeds wakker van de vaatwasser (piep-piep-piep-piep elke paar minuten GRRRR). En dan toch te lui om hem even uit te zetten he hahaha.

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik ben vanochtend bij de vk geweest.
    Weer goedgekeurd. Morgen 40 weken!
    Heb al een hele tijd ongelofelijk pijn in mijn lies, blijkt een schoudertje te zijn, au au.
    Ze heeft niet gekeken of ik al ontsluiting had.
    Heb gevraagd of ze maandag of dinsdag wilde kijken.
    Nee, donderdag tussen 0900 en 1100 komt ze bij ons thuis.
    Mits er geen bevallingen zijn ;)

@Syrae
    Heb helaas ook heel veel harde buiken.

@Blue
    Spannend, maar helaas nog zonder resultaat.

@Koolmees
    De vk wil a.s. donderdag evt. strippen en inleiden ja/nee bespreken.

@Adriana
    Relax :)

@Lenthe
    Ik begrijp je helemaal.
    Zoals ik hierboven al schreef wil ze bij mij pas met 40+5 langskomen. Eerder niet. Spreek net een mama die 8 maanden terug wel met 40+1 gestript is, was geen noodzaak voor.
    Bij dezelfde praktijk :x

@Madeliefke
    Wat een mooie foto's.

@Jacky
    Ik wens je een spoedige bevalling.

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ja das wel een beetje jammer van mijn VK, ze komen alleen hier naartoe als het echt noodzakelijk is.... maar goed, verder alleen maar lof voor ze, altijd begrip, altijd proberen zoveel mogelijk mee te gaan in mijn wensen en altijd de tijd voor je nemen ook al zit de wachtkamer vol met wachtenden.

9. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    @Jacky: succes!!

@BabylicioussL: hoe was het bij het cb?

@Velobabe: wat fijn dat ze dan bij je thuiskomen zeg! Is hier ook niet normaal tenzij je iets niet vertrouwd.

@Pina: hoest nu?

@Adriana: heerlijk relaxen..:)

Hier zijn 2 kennisen bevallen van mij.. Eerste gister om 23.59 uur en de ander vandaag net om 13.45 uur. I am next! Aaaaaaah :D Wordt wel spannend/eng nu hoor!

Ruben is carnaval vieren op school, verkleedt als agent, helemaal trots. Zo leuk om te zien! Haal hem om 15.25 uur weer op. Daarna de stad in met mijn zusje en trakteer haar op uit eten, gezellig!
    Ik had zo'n voorgevoel dat ik vandaag zou bevallen maar nog niks. Baby wordt in ene weer wat druk in de buik nu na 2 dagen rust. Gister 4x naar toilet geweest voor grote boodschap en vandaag 2x maar helaas:)

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Mamaleonie
    Is hier bij de vk standaard.
    Vanaf 40 weken controle thuis.
    Maar ben vandaag 39+6 dus was het nog controle op de praktijk.

11. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    @Velo: dat is dan wel prettig zeg! Voel je je verder goed?

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi leonie ti's helaas ook rustig bij mij. Wel moe, wil alleen mr hangen.....

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Mamaleonie
    Voel me best goed, maar van mij mag de kleine komen hoor.
    Continue harde buiken, vannacht ook weer slecht geslapen en kramp in mijn lies en bovenbeen, etc. Bovendien zou wel fijn zijn, bevallen net voor de schoolvakantie.

Is trouwens niemand 'bang' 29-02-2012 te bevallen.
    Lijkt mij echt niks.

14. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    liever niet op de 29e maar als mini dan deruit wil komen is tie van mij hartstikke welkom! (maar hopelijk eerder!)

15. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hier ook moe e ongeduldig :D Slaap de nachten nog steeds heerlijk gelukkig.

Bang om de 29ste te bevallen? Nee dat niet.. Volgende week woensdag willen ze me gaan strippen mocht er nog geen baby zijn dus beval denk ik wel eerder..

16. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    ik ben wel een beetje bang voor de 29ste. Ik vind het niet zo'n leuke datum, maar aan de andere kant, als mevrouw dan wil komen, dan is ze van harte welkom! Hoe eerder hoe beter. Je kunt er weinig zelf aan doen, volgens mij....

Zo, ik ben er moe van. Eerst naar de kinderoptocht in het dorp geweest, daarna met de buurvrouwen thee gedronken en daarna nog even op en neer naar de supermarkt gewandeld. Ik ben nu blij dat ik zit. Eventjes nog FB checken en dan lekker bankhangen voor de tv.

17. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier is ook alles nog steeds rustig, maar ja, ben dan ook nog maar 38+5 zwanger... Deze kleine zit hier nog veel te lekker, dus die komt geloof ik niet zomaar.

Lichamelijk ook nog steeds geen last, dus ik heb er ook geen problemen mee, al ben ik er psychisch steeds meer aan toe om de kleine te zien (zou dat nou komen omdat ik pas sinds gisteren alle babyspulletjes compleet heb?)

Met de 29e heb ik totaal geen moeite, mijn man zou het wel erg leuk vinden. We hebben dan ook wel wat met gekke datums. We zijn dan ook op 1 april getrouwd.

Blue, wat vervelend. Daar lig je dan pijn te lijden voor niks. Ik hoop dat het snel doorzet bij je!

Jacky, heel veel succes en volgens mij ben je nu aan het genieten!!!

Je zou toch verwachten dat als de VK aan huis moet komen, dat ze dan wel eerder gaan voor inleiden/strippen. Al levert hun dat geen geld op, een bevalling in het ziekenhuis, dus ik snap dat ze niet zitten te wachten op een inleiding.

Hier is het standaard dus met 41 weken inleiden. Daar is mijn vader niet blij mee... dan zou ik namelijk op zijn verjaardag bevallen... Nou ja, niks aan te doen denk ik dan!

18. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Geboren meisje: Lynn Pernille Jo-ann
    2650 gram
    Geboren 12:17uur

Heel snel gegaan.
    Zijn nu al thuis. Kom vanavond even meer vertellen

19. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    gefeliciteerd Jacky!!!

20. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jacky, gefeliciteerd! Dat is dan heel snel gegaan! Wat een mooie namen heeft ze gekregen! Geniet van je gezinnetje!!!

Deel Deze Pagina