@Jamie Ben je nu 40 weken en 2 dagen? Het kan doorzetten door het strippen, maar het hoeft niet. Het verliezen van slijm of de slijmprop zegt helaas ook niks over het moment waarop je gaat bevallen. Je bent in ieder geval op de goede weg met 4 cm ontsluiting
Mag ik je vragen waarom ze je voor veertig wkn al twee x hebben gestript? Alg beleid is na 41 wkn. Waarsch is er bij jou meer aan de hand?
@Jamie: spannend hoor. Tis wel vlot dat strippen maar ik word ( als mijn lichaam er klaar voor is ) woensdag ook gestript en ze wou me zelfs afgelopen keer al strippen! Dit heb ik afgeslagen, vind dat zelf onnodig en vroeg als je jezelf goed voelt en de baby het goed doet. Aankomende woensdag ben ik 39+2 dan mag ze wel es toucheren en kijken Zo mijn moede rgaat net weg, samen ff de optocht gekeken op tv. Nu weer lekker bankhangen Komen jullie de dag een beetje door? Pina, Lenthe en Velobabe?
@Mamaleonie Ik doe rustig aan vandaag. Vind het zo raar dat ook het 'stripbeleid' overal anders is. Bij mij hebben ze echt niet gekeken hoe of wat en toen ik vroeg of ze me maandag of dinsdag wilde strippen was het antwoord gewoon nee. Heb nu zoiets van nou laat dan donderdag ook maar :x Misschien denkt de kleine zelf wel 20-02-2012 is een mooie dag om jarig te zijn
Ja dat is ook vreemd dat "stripbeleid" . Vind zelf dat je het niet te vlot moet doen. Een kennis van mij hebben ze zelfs met 37 +2 gestript, zij is direct die dag bevallen, kindje woog maar 2300 gram....Dit vind ik onverantwoord alleen omdat die kennis aangaf dat ze er zo klaar mee was? Ja dat zijn we allemaal wel maar vind ik onverantwoord. ( meisje was 22, geen andere kids nog en een petit buikje )
20-02-2012 is een mooie datum...al maakt me het op het moment niet uit hahaha....komt u maarrr Kijk wel een beetje tegen de bevalling op ondanks dat mijn eerdere bevalling geen regelrechte hel was... Wel met rug en beenweeen ..hebben jullie dat ook?
hey dames Hier alles vooralsnog goed, net lekker witte chocolade cupcakes gebakken (probeerseltje, ben benieuwd ) Met blauwe kleurstof, moeten straks nog blauwe muisjes op. De enige reden waarom mini zich hier niet welkom zou kunnen voelen is omdat hij dan stiekem toch een zei is Ik krijg nu trouwens ook steeds meer hare buiken in rust de hele dag door dus het begint steeds meer te rommelen Ik kijk uit naar de bevalling, maar ben er tegelijkertijd toch ook wel een beetje bang voor. Geen idee wat me te wachten staat en hoe ik me ga houden.
De ene dag zie ik tegen de bevalling op en de andere dag heb ik zoiets van kom maar op. Wellicht dat dit samen hangt met hoe ik me die dag voel. Ik mag evt ook al gestript worden als ik dit vraag. Mede door mijn lichamelijke conditie. Veel te verduren gehad vanaf week 25. Tot nu toe voel ik me nog ok, maar hoop toch dat het niet te lang meer duurt. Als het aan mij ligt laat ik de natuur zijn werk doen, maar ja even zien of dat haalbaar is.
Ja hoor, kom de dag wel door. Ik kijk vaak hier even op het forum, of er al iemand bezig is hahaha. Zet even lekker een kopje thee en trek een zak chips open.... Ik wordt ook absoluut NIET gestript voor de 41 weken. Dat vind ik zelf wel laat, mijn dochter kwam ook tien dagen te laat! Dus heb aangegeven dat ik dat niet volhoudt en gewoon niet wil, en nu mag het met 40+4 (na heel lang aandringen!!!!). Pff..... Maar goed, overal is het beleid inderdaad anders. Wel beetje jammer!!! @Jamie, bij hebben ze toen met 4cm mn vliezen gebroken. Had wel gewoon regelmatige weeën, maar die deden niets. Ik vind 4 cm al behoorlijk wat, waarom laten ze je daar zo lang mee doorhobbelen?
Hoi dames, bedankt voor de reacties. nou reden van strippen is dat onze kleine meid al ruim 8.5 pond is en ik meer vruchtwater heb dan normaal. en m'n lijf is er klaar mee lichamelijk is het erg zwaar. en ja als je 2 cm hebt waarom zou je niet strippen en vervolgens 4 cm dus ja strippen kan dan geen kwaad, lijkt mij.
@Lenthe87 Tja vrijdag kwamen we erachter dat het 4 cm was, ze hoopt toch nog dat het vanzelf gaat. We hebben morgen een afspraak in het ziekenhuis bij de gyn, ben benieuwd. ik neem aan dat hij ook zal gaan kijken hoeveel cm nu. en hopelijk kunnen ze de vliezen breken...
Zo, bij iedereen wel wat gerommel maar nog geen bevallingen/baby's... Wij zijn morgen aan de beurt he koolmees Ben jij zenuwachtig? ik nog niet echt hoor. Moet eigenlijk nog vanalles doen (was opruimen, koffer inpakken, etc.). Nu eerst lekker frietjes eten (laatste avondmaaltijd haha).
@andrea en Koolmees. Heel veel succes en sterkte morgen. Wij volgen het hier op de voet. Hier alles in mijn buik rustig. Vandaag inderdaad weeste carnavallen, althans, naar de optocht in het dorp geweest. Daarna met de buurtjes een kop warme chocomel gedronken. Nu zometeen lekker kaasfonduen. Morgen ga ik naar de grote optocht in Roermond. Ik neem een stoeltje mee en dan ben ik er op die manier toch bij . Ik verwacht niet dat ons meisje zich morgen al gaat aanmelden. Dus ik wacht ongeduldig af!
Gek idee, morgen zou ik uitgerekend zijn en nu is ze er gewoon al ruim twee weken Veel succes voor iedereen die nu met de laatste loodjes bezig is!
Ik denk alleen dat ik geen internet heb op de kamer, dus in dat geval zal het nog een paar dagen duren voordat ik het nieuws hier kan vertellen... Hopelijk ben ik donderdag weer thuis. Wel lief in elk geval dat je aan ons denkt miepens. Geniet jij nog maar lekker van de carnaval! Koolmees ook heel veel succes met je inleiding/bevalling! Ik hoop dat er nog meer baby's zijn geboren tegen de tijd dat ik terug thuis ben!