15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    nanette wat super kut voor je. Ik blijf wel voor je duimen want je weet maar nooi.

Char welkom hier. Wat super om te lezen dat het na zo'n lange weg gelukt is.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nanette...neee:( Wat onwijs kut.

Char, welkom!!!

Heb mn testalbum openbaar gezet...Beetje aan het prutsen geweest met de foto's... Ik zie overal streepjes dus daar twijfel ik ook niet aan.
    Ik hoop alleen dat mn KV van morgen duidelijker is.

3. Casey1987

Casey1987 Lid

20 mrt 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.,

Daar ben ik weer, nadat ik do. avond heel erge pijnlijke snijdende steken in mijn buik had, zo pijn dat ik onderhand dubbel lag. Mijn buik was heel erg opgezet, deed pijn, savonds overgeven en diarree. Maar dat luchtte niet op, pijnlijke gevoel was er nog steeds. Uiteindelijk mochten we snachts om 3 uur naar de huisartsenpost, ook ivm zwangerschap. De dokter stuurde me snel genoeg door voor een inwendige echo, ze zagen natuurlijk alleen het verdikte baarmoederslijmvlies, wat natuurlijk wel goed is om te horen. Eierstokken enzo zagen er goed uit.
    Snachts 2 uurtjes geslapen, volgende ochtend, vrijdags, nog steeds veel last. Vriend zei; bel de huisarts nou, maar ik, zo eigenwijs als ik ben, zei nee wacht nog wel even af. Uiteindelijk konden we dus vrijdag 14.10 komen en sinds dien niet meer hier geweest. Dokter vertrouwde het niet, want ik had echt pijn aan rechter onderbuik.. ze dacht dus al gelijk aan blinde darm onsteking. Meteen naar het ziekenhuis, was erg druk, dus uiteindelijk na 3 uur wisten we via bloed en uitwendige echo dat het dus daadwerkelijk blinde darm was. Naaste familie, moeder enz, die schrokken zich hoedje, waren dus bang dathet mis zou gaan met de kleine enz.
    Uiteindelijk half 9 savonds onder algehele narcose en geoppereerd, heel erg raar dit, nooit eerder operatie ofzo gehad. Nacht was niet fijn, veel pijn, zaterdag ook veel pijn gehad. Vannacht erg misselijk, maar mochten niets geven ivm zwangerschap..heel dubbel dus allemaal.
    Voelde ook lichte steekjes achter en rechtsvan mn schaambot, mja las ook al dat het van de zwangerschap kan, ja je voelt van alles en kan van 2 dingen zijn, wel lastig.
    En vanochtend voelde ik me weer wat sterker. Wel heel weinig geslapen afgelopen dagen. Maar vamiddag thuis 3 uurtjes achter elkaar. Ben zo blij, geluk bij ongeluk, dat ik dit nu heb, ipv over paar weken, omdat we over 2,5 week gaan trouwen. Ik moet nu minimaal 1 week goed rusten, blijf dus thuis en daarna zie ik het per dag.
    Dit heeft alelmaal geen invloed op de zwangerschap, wel als de onsteking was blijven zitten. Wat heel grappig was, alles was vol in het ziekenhuis, dus ik lag op de KRAAMafdeling! haha, nu hoop ik daar pas over 8 maanden terug te komen. Ze hebben geen echo meer gemaakt, omdat ja ze toch niets kunnen zeggen, het is toch nog te pril. Rond 6/7 weken kan je hartje zien, en dan was het zinvol.Omdat ik geen bloed heb verloren gaan ze er vanuit dat het gewoon goed zit, en daar ga i ook vanuit, voelt goed nu. Nu is het dus extra spannend, 13 juli 1e echo, dan ben ik 8 weken en 3 dagen dus dan zien we het zeker, hopelijk natuurlijk.
    Nu eerst lekker relaxen enz, weken vliegen zo voorbij..
    En cindy je had dus toch gelijk ja! Was ook zo blij dat ze me niet naar huis stuurden. bedankt nogmaals voor je berichtje want daardoor sta je sterker in je schoenen en laat je je niet snel weg sturen.

Hier is er veel gebeurd, veel nieuwe erbij..spannend allemaal mensen die nog wat testen doen, op zich moet je je niet gek laten maken, vertrouw in jezelf. Morgen nogmaals moedersvoormoeders bellen, ze hadden me nog niet gebeld. Dus misschien deze week een afspraak?
    We zullen zien!

Fijne avond nog allen

4. Ladydotje

Ladydotje Actief lid

10 jun 2011
    132
    0
    0
    verkoopster
    vlakbij Breda
    Casey
    Zo he... Dat is heftig geweest!beterschap!

Hier ook nog niks van mvm gehoord.. Vorige keer dezelfde dag al.

Vandaag minder misselijk dan de afgelopen dagen... Helemaal niet blij mee :(

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wel heftig idd:$ goed dat je volgehouden hebt;)
    heel veel beterschap gewenst meid ;);)

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Pffff wat een reacties:

Allereerst: Nanette; was zo blij om jou hier te zien...heb je hier en daar gevolgd, maar nu kom je alweer zo snel met slechter nieuws; maar (en dat geldt ook voor mams136). Het hangt echt af van de concetratie van de urine, ik heb bijvoorbeeld gemerkt, dat mijn 1e urine na de ochtend urine, het meest geconcentreerd was. Ik had ook zomaar ene lichter streepje; zie afbeelding 5 uit fotoalbum, kijk naar 7/6 en 8/6. (zal je ff toevoegen). Dus geef de moed niet op!! Ook al begrijp ik dat dit voor jou wel en hele zware periode moet zijn, na al die miskramen,, jeetje wat heftig.

Aan alle zwangeren (weet niet meer wie) maar van harte gefeliciteerd en welkom hier. Ik ben moeder van 3 meiden van 8-6-5, heb in mei 2010 een miskraam gehad en de weg naar deze zwangerschap heeft zo'n 4 jaar geduurd. De MMM bleek vooral voor mijn man te heftig, zeker na 3 gezonden meiden.

Weet niet wie het van de week schreef, iemand had zo'n rotdag...nou ik heb hem vandaag. Erg gezellig op vaderdag. Dacht iets in een van mijn borsten te voelen, na zeer veelvuldige en grondige inspectie ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk gewoon gezond weefsel zit wat aan beide kanten nagenoeg hetzelfde is....maar je kan je maar druk maken.
    Dan ook nog wat mail van mensen die denken me vanalles in de schoenen te kunnen schuiven...was er zo klaar mee. Merk wel dat mijn tenen een stuk gegroeid zijn. :)
    Kom ik zojuist tot de ontdekking dat jongste meisje wormpjes heeft (bllllleeeehhhh) voor wie dat niet kent, ze krijgen het via niet schone wc's en zandbakken, in hun ontlasting zitten dan letterlijk wormen, maar ze komen ook zo naar buiten, (zichtbaar met het blote oog, sorry voor de details) en dat geeft jeuk, erge jeuk. Dus net alles gepoets en de komende dagen kan ik alles op 60 graden wassen en het gezin aan de pillen (ikzelf mag nu niet).
    Dusss een topdag (al was het vanmorgen best gezellig).

Weinig kwaaltjes nu, wel gevoelige borsten, vaak plassen en een gevoelige buik. Soms ook dat trekkerige idd.

Jeetje wat een verhaal.

Maar even verzenden.

7. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Casey: jeetje, die kleine uk van jou maakt het maar mee zo al in zijn prille leventje en jijzelf natuurlijk helemaal. Maar goed dat je er optijd bij was en wat fijn dat het geen invloed heeft op je ukje. Lekker rusten meid. Op naar de bruiloft.

8. melanies74

melanies74 Actief lid

17 mrt 2008
    147
    0
    0
    Drenthe
    Nanette: ik blijf voor je duimen dat die test een verkeerd beeld geeft!

Casey: wat een ellende!
    gelukkig gaat het nu beter met je!

Jes: Wormen jak.. ik heb ze ook al een keer gezien, ha ha

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jes, daar zeg je wat. Mijn 2e testje vrijdag was ook duidelijker dan de 1e.
    zal het morgen eens proberen!

En wat betreft wormen, ik heb ze ook regelmatig gehad(werk met kinderen) ze worden zo makkelijk verspreid! Je moet er echt mee uitkijken.

Casey, jemig je krijgt wel wat te verduren zeg!!

10. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL

AAAAHHHHHHHH nee nanette!
    Jeetje... heb er geen woorden voor...... Sterkte!! *knuff*

11. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie op elke foto wel een streepje hoor!!!

12. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    casey, jeetje wat een verhaal!!
    Je hebt wel veel meegemaakt zeg! Gelukkig wel iets voor je bruiloft, zoals je zegt, maar ja... Liever helemaal niet natuurlijk!
    Hopelijk blijven de ontstekingen weg en heb je over 2 weken een mooie bruiloft!! spannend hoor!

Jes, dat is idd een rotdag! En met die wormen is het nog langer dan een dag. Dus ik wens je veel succes en hopelijk zijn ze snel weg!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    iedereen bedankt voor de lieve woorden.. mijn hoop is nagenoeg weg..
    (behalve de zelfkastijdende.. wonderen bestaan nog_hoop, die ik eigenlijk de mond moet snoeren)ik heb nml net waty rose gespot bij het vegen....

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mams ik zie ook jou streepjes hoor..

Jes jou mooie tests ook gezien!

15. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

14 mei 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    @Nanette: Wat ontzettend zwaar! En je hebt al zo'n zware strijd moeten leveren... Sterkte!

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Nanette, heel veel sterkte!

17. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe februari mama's! Wauw wat een mooie lijst al!

Over die mvm heb ik inderdaad wel even nagedacht. Ik heb het toen de eerste keer moeten afzeggen en dat is wel even rot. Maar ja ook niet het ergste. De miskraam zelf was erger. ;)
    Daarna wilde ik inderdaad de echo afwachten. Bij de goede zwangerschap had ik al met 6 weken een hartje gezien en toen ben ik ervoor gegaan. Ik vond het wel een enorm gedoe en vooral met die misselijkheid. Maar ik weet zelf hoe het voelt als je bang bent om geen kinderen te kunnen krijgen. Dus ik heb dit er zeker voor over. Bovendien heb ik ook iemand in de omgeving die dit medicijn nodig heeft. Helaas heeft het voor haar nog niet geholpen.
    Nu ben ik nog redelijk nuchter. Ik heb zoiets van ach… dan bel ik ze toch weer af..

Ik heb al best weel symptomen, Best misselijk, maar nog lang niet zo misselijk als ik mijn kan herinneren bij mijn vorige zwangerschap. Borsten zitten niet meer lekker in een bh en moe! Maar ook ik geniet ervan. Als ik mij iets beter voel, maak ik me juist weer zorgen!

@Casey1987 wauw, wat heftig die blinde darm! Fijn dat het goed is gegaan en nu genieten van je rust! Beterschap!

@Nanette, Sterkte! Wat jammer!

@malanies, bedankt voor je berichtje over de miskramen. Ik kreeg helemaal tranen in mijn ogen van je risico over miskramen. Het kan dus nu goed gaan bij mij!

Omdat morgen Moeders voor moeders langs komt heb ik vandaag stiekem weer een test gedaan (kruidvat 2voor5) en de twee streepjes waren gewoon even knal donker! Ik kan me niet herinneren dat ik dat zo snel, nog geen 5 weken, eerder heb gehad! Jullie?
    Kan het een positief teken zijn? Of praat ik dat mezelf aan?
    Ik heb me zinnen nu wel op deze beeb gezet. Ik hoop zo dat het blijft plakken!
    Ondertussen slingeren de symtomen over de oren.
    Nog 2 weken en 2 dagen tot de echo...

18. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Oh Nanette: wat naar! Ik kan me voorstellen dat met jouw geschiedenis je hoop verliest, maar wie weet... Geen bloed?...

Char: voor jou een felicitatie

(Wat dubbel om dat zo onder elkaar in één berichtje neer te moeten zetten!)

Mams: lichte streepjes, maar wel duidelijke streepjes hoor, op jouw foto's!

Casey: Wat een verhaal zeg! Ik hoop dat je snel en goed herstelt en dat je ukje mooi door blijft groeien. Toen ik zwanger was van mijn eerste was er ook een andere november '08 mama die op 5-6 weken zwangerschap aan haar blindedarm is geopereerd. Is helemaal prima gegaan, heeft nu een prachtig kereltje van 2,5!~

19. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ik had even donkere streepjes bij 5 weken, bij 5 + 2 was het teststreepje donkerder dan het controle streepje.
    Bij 5+1 had ik die van clearblue op 3+ dat deed mij echt een vreugde dansje maken....ben ook zo onzeker, en heb dn 'maar' 1 mk gehad.

20. zus01

zus01 Niet meer actief

Wow, ben even een dag niet op het forum geweest en heb meteen een dag nodig om bij te lezen :$

@casey1987: ik heb heel erg aan je moeten denken dit weekend en had eigenlijk ''gehoopt'' dat het ''maar'' een blindendarmontsteking zou zijn. dat bleek dus waarheid. heel heftig!! maar ben erg blij te horen dat het goed met je gaat en dat je zo positief bent.
    en wat leuk dat je binnenkort gaat trouwen. nu heb je helemaal iets om naar uit te kijken en dus snel te revalideren.
    het gaat vast helemaal goed komen!!

@nanette: weet even niet wat ik moet zeggen. vind het zo vervelend voor je! ik hoop alsnog voor je dat het vals negatieve testen waren.

Voor alle nieuwe zwangeren: welkom en gefeliciteerd! Leuk dat het lijstje steeds groter wordt!

Vanmiddag komt MvM bij mij langs. Heb sinds afgelopen dinsdag (cb 3+ test) niet meer getest, maar zit vast wel goed. Voel me de afgelopen 2 dagen gelukkig een stuk beter. Niet meer zo moe. Hoewel ik dan ook weer ga twijfelen of het hormoon nog wel zo goed werkt. Is dat stom gedacht?
    Vooralsnog heb ik nog pijnlijke boobs, dus ik houd me daar maar aan vast (en geen -overmatige- krampen en helemaal geen bloedverlies). Af en toe vind ik mijzelf wel erg doorslaan in mijn paranoia...Maar het zal er wel bijhoren :D

Fijne dag, dames!

Deel Deze Pagina