15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Koolmees, proficiat met de geboorte van jullie zoon LENN!! Wens jullie een heerlijke tijd met zijn drietjes.

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga er niet van uit dat het vandaag gebeurt want het zet niet door. Of er moet nog heel wat ineens gebeuren. morgen is der datum die ik vanaf het begin riep, maar of het ook zo zal zijn? Mede wachtende dames toitoi!

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    beetje spam
    onze Lynn

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    nog 1

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    en nu even de laatste

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
  7. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Wat een mupke!

8. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ahhhh guttegut, wat een lekkerding!!! Heerlijk... :D

Hier nog steeds geen baby..... ;)
    Heb nog even lekker boodschapjes gedaan, en een nieuwe disneyfilm gekocht voor mn dochtertje.
    Nu ben ik écht klaar.....klaar om te bevallen!!!!!!

Als ik NU niet weeën krijg, ga ik lekker om vijf uur uit eten.
    Dan blijft ie vandaag ook nog maar mooi even binnen! :p

9. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ahhhhh wat een lieffie, Jacky! Dat heb je goed gedaan ;)

@koolmees: van harte met jullie zoon Lenn!!

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooi meisje jacky! Heb je goed gedaan!;)

11. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wat een schatje Jacky!

en Koolmees, gefeliciteerd met Lenn! Het is dus een keizersnee geworden? Hopelijk maken jullie het goed!

Afgelopen dagen veel bezoek gehad, nu eindelijk Hidde in bed (nadat hij zich helemaal ondergepoept had en in bad is geweest...). Ik kan eindelijk even zitten...

Adriana heeft als het goed is ook een kleine, ik ben benieuwd wie nu de volgende wordt!

12. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Wat een heerlijk snoetje Jacky! Echt een meisje! Cute!!!

Ik ben benieuwd hoe t met Adriana is?!

Miepens, carnaval word hier volgend jaar wel weer ingehaald! Heb er dit jaar gelukkig niet al te veel van meegekregen, alleen de muziek dan tot in de late uurtjes hier in de stad!

13. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Mooi meisje Jacky!

Hier alles nog heanig zoals we dat in het oosten zeggen. Geloof ook niet dat er vandaag nog wat gebeurd.

Morgenvroeg naar de vk. Straks eerst nog ff chinees eten.

Nog waggelende dames: hebben jullie ook geen zin om te koken/eten? Normaal vindik het heerlijk maar de laatste week :S

14. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    gisteren pasta gemaakt voor 2 avonden, morgen laat ik manlief gehaktballen draaien, dan hoef ik donderdag enkel wat aardappels te schillen en spinazie uit de magnetron, klaar! vrijdag dan patat, zaterdag pizza en zondag zelfgemaakte soep uit de diepvries met brood (en sla voor de vitamines alle 3 die dagen maar das zo klaar)

15. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

@Mopje, TE veel bezoek? Of gewoon leuk?

Ik weet dat wij bij R. op een gegeven moment meer dan een half jaar na zn geboorte nog kraambezoek kregen en het toch wel behoorlijk moe waren!
    Nu dus in april de babyborrel, heerlijk! Vrienden en familie komen nu ook op bezoek, maar de rest komt dus alleen naar de babyborrel. Ook voor R is dit een stuk rustiger, ipv dat we elke avond en weekend bezoek hebben (vaak zelfs 2x per dag..) Ik heb er tot nog toe geen spijt van in elk geval dat we het nu op deze manier hebben aangepakt!

Hier was het vanmorgen behoorlijk druk!!! De kapster kwam voor R te knippen, daarbij was hij ook nog eens behoorlijk vroeg op, dus toch wel een beetje erg druk/lastig en X was ook behoorlijk aan t pruttelen vanmorgen en kon zn draai niet vinden!
    Nu is de rust gelukkig een beetje weder gekeerd en ga ik zo eens beginnen met koken (heb ik zo'n zin in.. NOT!)

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hè syrae zo jij weet gewoon vd hele week wat je gaat eten. Ik voor vandaag en morgen bedenk ik weer. Heb meestal wel genoeg mogelijkheden in huis gelukkig.

Hier ook nog rustig.mn buik vooral ook. Best griezelig. Ik zoek de baby dan echt op om een paar porren te geven, zo van hee zit je er nog.... Hink.

17. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ik heb al tijden zoooo geen fut om echt te koken! Normaal vindt ik het heeeeerlijk maar nu echt niet! dus dan maar een vast schema. Man kan wel koken maar dan eigenlijk alleen maar patatjes en door dat schema is het allemaal wat makkelijker vol te houden ;) Vooral ook omdat ik dus heel veel avonden niets hoef te doen, dan is die ene avond werk het me wel waard (en vindt ik dat ik overdag niets hoef te doen omdat ik 's avonds toch al kook :D)

18. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Met dank aan mijn man :D
    Dank jullie allemaal voor de reacties!

19. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik heb ook snel een prutje gemaakt. Mexicaans potje noemen we dat, gehakt of worstjes, ui, paprika, blikje maïs, blikje kidneybonen, blik tomaten in saus en kruiden. Laten sudderen, met rijst, geraspte kaas en zure room. Heerlijk en heeeeeel makkelijk! Morgen boerenkool denk ik...

@Baby: bezoek was leuk, mijn familie en veel vrienden van ons wonen ver weg, dus je moet goed plannen en wil mensen ook niet na een uurtje wegsturen! Maar na 4 dagen bezoek heb ik het wel even gehad ;)

Hidde heeft zijn eerste inentingen gehad gisteren op het cb (er heerst kinkhoest in het dorp, vandaar zo vroeg) en is echt helemaal moe. Vannacht heeft hij ook goed geslapen!

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hee hoi. Ti's verder wel rustig hier vanavond.ik heb gnocchi gegeten met tomaten/groentensaus. Was lekker. Dus wel uitgebr gekookt.

Vanav is m'n zwager voetb kijken met m'n man. Dus lekker avondje op bed tv kijken en surfen.

Deel Deze Pagina