Ja dat heb ik ook. Beetje bang voor het onbekende denk ik. Je weet nu wat je hebt, en niet wat je straks erbij krijgt! Maar ja, we zien het wel. Kunnen nu niet meer terug he hahaha..... Ik heb er ook wel reuze veel zin in!!!!!!!
Nee, beetje laat om terug te krabbelen, haha. Ja, heb er ook wel zin in! Lijkt me heerlijk om de hele dag te knuffelen met zo'n verfrommeld baby'tje En me te verbazen hoe mooi en klein en perfect ze is. Zucht
Ik ben niet bang. Ik ga er vanuit dat mijn moederlijke hormonen en oerkrachten ervoor zorgen dat ik weet wat ik moet doen. Ik ga er gewoon enorm van genieten. Van die lieve babybilletjes en handjes...ohhh. Om op te vreten
Wat fijn dat weer iedereen goed gekeurd is! Maar ondetussen mogen jullie van mij ook wel bevallen... hihi, kunnen we samen kletsen over onze beebs, voedingen enz, dat mis ik nu wel een beetje! Want over zwanger zijn, kan ik niet meer meepraten.. Hier een beetje aan t klungelen met X zijn voedingen vandaag. Net ook alweer zn hele bedje kunnen verschonen.. gossie, hij had me toch alles ondergespuugd! Ik hoop dat we niet in herhaling gaan vallen, want R heeft last gehad van een verborgen reflux en dit heeft nogal voor wat problemen (zelfs eetproblemen) gezorgd. Niet dat het gelijk zo'n vaart loopt, maar ik merk wel dat ik er een beetje bang voor ben en zeker omdat als hij spuugd het ook echt golven zijn en niet zomaar een mondje. Maar morgen toch naar de Ka, eens kijken wat hij te zeggen heeft over ons manneke! Meiden, zet m op! En ik wil babynieuws!!! Dusse.. who's next?!
@miepens, fijn dat alles toch okay was! Stelt mij ook weer gerust! ik hou ook ontzettend veel vocht vast, tussen gisteren en vandaag 1 kg aangekomen, afgelopen 6 dagen totaal 2 kg... zojuist de verloskundige nog even gebeld, maar die ziet nog geen spoed problemen. Ik heb voor vanmiddag 16.45 uur een afspraak staan, dus die gaat gewoon door en dan controleren ze me weer goed! @babylicious, ik wil ook kunnen praten over stinkluiers, borstvoeding, badjes enz... Alleen niet over reflux! Ik snap je er nu extra alert op bent en 1 ding scheelt, je laat je niet meer zo snel afkappen bij een huisarts enzo. Je weet nu waar je voor moet vechten! Van Adriana hebben we nog geen nieuws toch, of heb ik dat nou volledig gemist? Volgens mij is nu al de helft bevallen! en het grote gedeelte is een jongetje! Statistisch gezien komen nu veel meisjes... en een paar jongetjes... Maar wie krijgt wat?
als het goed is hier een jochie Hier vandaag een heel vervelend gevoelige buik en veel meer afscheiding dan normaal.... benieuwd of het zich in de loop van de dag omzet in wat serieus
@adriana, al even niets meer van je gehoord meid. Hoe is jouw bevalling gegaan?? @hetlichtje, mijn controle zou pas vrijdag zijn. dat vond ik net iets te lang. Zeker omdat ik maandag eigenlijk al wilde bellen. Dus daarom vandaag toch maar even voor de zekerheid gebeld. Maar de grote klachten, zoals sterretjes zien en vlekken etc.. die heb ik ook niet. Alleen het gewicht. Maarja, vrijdag zien we weer verder. Het viel mij ook al op dat er meer jongens zijn geboren de afgelopen weken. Maar op de lijst staan ook nog een flink aantal meiden. Ikzelf verwacht ook een meisje! Laat die dames maar komen.
Hier komt er een verrassing! Ben benieuwd. Bij mn dochter wisten we wel wat het werd, deze keer gekozen voor het andere. Pfff.....Hier sinds paar dagen zulke gevoelige lekkende borsten, veel slijm/vochtverlies en regelmatig een harde buik.... De baby is niet ingedaald, dus zit heel hoog tegen mn ribben aan, vreselijk!!! Ik ga mn dochter even uurtje op bed leggen, trek het ff niet meer.... Moet straks ook weer het eten klaar hebben staan om vijf uur. Heb het echt helemaal gehad!!!!
Ja pina wij zijn de laatste in het rijtje hè? Zal je zien dat ze op de uitgetekende datum komt...schrikkel kind..ze is nu al eigenwijs, dus zal me niks verbazen. En hier is de kleine soms ook erg druk. Ze zit dan ook echt wel eens tegen mijn ribben aan. Of ze zit met haar voet aan de zijkant.
@blue, tja.. er valt niets over te zeggen. Ik heb toch liever dat ze de 29ste komt (dan ben ik 40+3) dan nog later haha
Oh het wachten duurt zo lang. Ben het echt zat. Iedereen zegt wel 'geniet van je rust, voor je t weet bla bla..' maar die rust komt me de strot uit, verveel me dood haha. Heb thuis wel een kleine spruit rondlopen, maar kan daar ook niet leuke dingen meer mee doen omdat ik zo slecht nog kan lopen en tillen. Ik voel verder ook nog niks van een naderende bevalling ofzo, dus vrees dat ik nog wel ff moet wachten. Succes iedereen!
Hey Dames, Hier een bericht, toch vanuit het ziekenhuis. Maandag om 8.25 is onze zoon Siem geboren via de keizersnede. Alles is goed gegaan en hij is helemaal perfect: 50 cm en 3570 gram! Hij is superknap en braaf en ook papa is heel erg trots! Met mij gaat het ook goed, we mogen morgenochtend lekker naar huis. De borstvoeding loopt nog wat stroef, uitzonderingen daargelaten, maar ik heb er vertrouwen in dat dat snel heel gewoon gaat worden voor mij en Siem. Misschien heb ik vanavond nog tijd om bij te lezen/reageren of misschien een fotootje . Groetjes Adriana.
@adriana, Oh, meid. Fijn om wat van je te horen. En Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Siem! Heel veel geluk samen. En ik heb er ook alle vertrouwen in dat jullie manneke goed gaat drinken! Foto's zijn altijd welkom hier
Adriana, van harte gefeliciteerd!!! Mooie naam ook! Fijn dat jullie bijna naar huis mogen! Nu hopen dat de borstvoeding echt goed op gang komt, maar misschien lukt dat juist wel beter in alle rust thuis! Ik dacht dat jij ingeleid zou worden, maar toch een keizersnee? Ik hoop dat je er snel van geneest!
Hier gelukkig weer goedgekeurd, ondanks al dat vocht. Dus Miepens, voor jou ook echte hoop dat het vrijdag ook gewoon goed is. Ik snap dat jij dan tussendoor gebeld hebt, zolang zou ik ook niet durven wachten! 1 ding scheelt, dit zijn vochtkilo's, dus daar zijn we ook zo weer vanaf! En dan maar stoer in het kraambed vertellen dat we zo snel afvallen... Nog zwangere dames, zijn jullie al veel aangekomen, of ook bijna niet? Ik nu in totaal 7 kilo's maar ik vertrouw die weegschaal bij de verloskundige helemaal niet. normaal scheelde het 2 kilo (daar minder) en nu scheelde het wel 3,5 kilo. @bevallen dames: zijn jullie de meeste kilo's al weer kwijt, of wordt het een langdurig proces? Ik hoop dat het bij iedereen weer lekker snel eraf is, veel fijner.
Van harte gefeliciteerd Adriana met jullie zoontje Siem! Wederom een mooie naam! Fijn om te horen dat jullie het goed maken en snel naar huis mogen! Geniet van jullie manneke!
Adriana, proficiat met jullie zoon Siem. Prachtige naam voor een ongetwijfeld prachtig mannetje! Veel succes met de BV. De eerste dagen zijn meestal zwaar en het wordt steeds makkelijker. Hier al volop aan het genieten van onze kleine man aan de borst.
@Adriana: gefeliciteerd met Siem! Wat een geweldig leuke naam joh! @hetlichtje: aangekomen euhm kilo of 16 nu? Gaan er weer hard aan werken om deze er zo snel mogelijk weer af te krijgen. Rommelt het al bij iemand? Hier nog steeds wat bloedverlies en viel vanmiddag bijna flauw? Heb dit nog nooit eerder gehad? Is nu wel weer voorbij. Kindje is wel erg druk en moet telkens voor 3 drupjes naar de wc, irri. Ga zo lekker languit op de bank liggen, ben moe.