15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Qua gewicht ging het goed, totdat mijn verlof begon. Laatste weken flink aangekomen. Zit nu op bijna 18 kg. Hopelijk is het heeeeeel veel vocht ;)

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

#3042 babyproject, 22 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2012
    Adriana: van harte met jullie zoon Siem! Gave naam idd!

Hey meiden, waar blijven jullie buikfoto's eigenlijk? ;)
    Ben wel benieuwd naar jullie buikjes! Ik heb vandaag een foto gemaakt, omdat ik de vorige zwangerschap precies met deze termijn de laatste foto heb gemaakt. Voor degenen die het leuk vinden, is hij hier te vinden.

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hee hier ook voor pr druppels nr toilet. Zelfs ergens wezen plassen ih dorp moest zooo nodig. Misschien een tip; als ik zit op de wc dan komt er nauwelijks ietsvuit, mar als ik er boven hang is de hoek/liggingbnet ff anders waardoor m'n blaas wel leegt! Bizar hè?

Ik was vanmiddag ook zoooo op. Heb m'n m'n gebeld dat ie maar vlug nr huis moest komen na werk, die kleine jongen was zo dwars en t was zo n puinzooi en oortje moest echt op tijd nr bed... Gelukkig snel thuis. Ik ga zo lekker in bad . Hopelijk doet decontspanning wat. Vind 22-2 nog steeds heel mooi! Wordt dan wel n vluggertje :) :)

Morgen @vk. Benieuwd....

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Grappig heb dezelfde kleur haar en buik lijkt ook wel op jouwe.. :)

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Je maakt me wel nieuwsgierig :)
    Grappig dat onze 1e kindjes ook niet zoveel schelen.
    Wat voor kleur haar heeft je zoontje?

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Nog altijd weinig haar maar licht blond met een gloedje roze in t licht. Mijn man heeft ook wat rossige genen ( z'n baardhaar)

Benieuwd wat m'n dochtertje krijgt.

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Siem, Adriana!!

@hetlichtje; ik ben ruim 15 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap, inmiddels is er ruim 12 kilo ook al weer af! Ik hield ongemerkt best wat vocht vast in m'n benen, echt gek hoe 'mager' die nu ineens aanvoelen :D

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hey meiden

Hier lekker aan een broodje... sinds half 4 vanmorgen onregelmatige weeën, nu wat roze slijmverlies met stolsels, ben benieuwd ;)

9. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @syrae, smakelijk, haha. Klinkt spannend.

Ik had zojuist mijn "sanitaire stop" en draai me zo nog eens lekker om. Hier totaal nog geen gerommel. Beetje maagzuur, maaepr niet meer zo erg als de afgeloen weken.

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hee syrae. Hier idem. Draaide me om en voelde vocht. Nr wc en t was heel li roze. Gruwelijke honger en nu wr in bed met raar gevoel in rug en ik meen net mn eerste krampje te hebben gevoeld. Zo herkenb voor mij dat ik die krampjes wegwimpel, van oo dit was t begin nog niet...nou we gaan t zien. Au! Is een korte wee vanuit mn rug...
    En jij syrae?

11. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Nou het begint Hier Hier to
    ch serieuze vormen aan te nemen...;)

12. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

spannend syrae en pina! gaat er dan eindelijk weer babynieuws komen vandaag?!

vanmiddag moeten we met X op controle bij de kinderarts. ben wel benieuwd wat hij te zeggen heeft. ook over t spugen, heb vannacht weer zb hele bedje kunnen verschonen.. zo zielig! we hebben het bedje voor de zekerheid al hoog gezet aan het hoofdeinde, maar nog word meneertje na een paar minuten compleet overstuur wakker.. zo n rustig ventje als t wadden, zo onrustig is hij nu op een paar dagen tijd!

13. Babyliciouss

mooie buik babyproject!

14. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier wordt ook veel gespuugd, zo zielig! We hebben het bedje goed schuin staan nu, dat lijkt wel wat te helpen, maar je hoort soms gewoon melk naar boven komen en dat slikt zij het weer weg met een pijnlijke blik. Vandaag gaan we er mee naar de huisarts.

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Het wordt spannend vandaag hier! Succes meiden!

16. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @pina, ook al spannend!
    @syrae, zet het door??

@baby&andrea, achgossie. Lijkt me zo zielig om zo'n hulpeloos schepseltje, zo te moetn zien spugen. Allebei veel succes bij de dokter.

17. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Niets meer van syrae gehoord. Hier wisselt het erg. Die TENS is wel weer heel fijn. Gebruik ik nog op laagste stand. Heb wel lekker m'n zoontje nr opa oma laten brengen.
    Ga nu tukkie doen.
    X

18. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik duim voor je. Zet hem op!

19. Babyliciouss

@Andrea, Janna dus ook al aan t spugen.. t is echt zielig he! Ik zag t gisteren bij X zo omhoog komen in zn keeltje/mondje en toen weer omlaag zakken, ik schrok me rot! Ondanks dat ik veel gewend ben van R, want die heeft tot 9 mnd flink last gehad van reflux.
    Succes straks, laat je weten wat je ha adviseerde?
    En nog een vraagje, op hoeveel voedingen zit Janna nu, van hoeveel cc?

@Pina, succes meid! Spannend! Heb je de vk al gebeld?

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Nee nog niet. Wordt nu iets heftiger af en toe en zal s gaan tellen...
    Wanneer moet je ook al weer bellen? Hi hi ik zal t mijn man eens vragen! Hihi.

Deel Deze Pagina